Panasonic HDC-TM700 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic HDC-TM700 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

bencent 31-01-2011
Geschreven voor: Panasonic HDC-TM700 zwart

Jammer dan Panasonic Nederland,(PN) om onduidelijke reden ,dit type TM met een intern geheugen niet op de markt brengt. Want de 700 is een superieur apparaat voor de veeleisende amateur.
Ik wilde eerst de 700 met een HD kopen,maar PN raadde het zelfs af met een HD te kopen,( HD kan beschadigen) het beste was volgens hen die met losse kaartjes. Nou ja in ieder geval de 700 is een aanrader, met zijn veelzijdige mogelijkheden. De "groene zone"is voor de snelle gebruiker al een feest, pakt alles ,ook in schemer. Voor de liefhebber van de vele extra's is de wereld te klein. En de beelden zijn rustig, niet zoals vroeger met de analoge camera's met hun zwabber beelden

Even wennen, vaak en veel lezen in uitgebreide gebruiksaanwijzing en genieten maar.

De beelden op onze TV ( grootbeeld 42" full HD) is super.
De software van PN is redelijk voor downloaden op je PC, dit sofwarepakket zou best veel beter kunnen geachte Panasonic !Ik wacht toch echt op iets meer voor dit bedrag van PN
Ik gebruik Magix 17 voor verdere verwerking. Gek dat PN niet iets meer biedt aan zijn klanten.

Verder niets anders dan lof

david recensie 20-11-2010
Geschreven voor: Panasonic HDC-TM700 zwart

Ongelooflijk mooie uitvinding. Ik gebruik hem zelfs voor professionele produkties voor NL2! 1 nadeel maakt de camera voor allround gebruik door een (semi-)prof onmogelijk: bij handmatig aanpassen van de Iris zie je in beeld een trapsgewijze aanpassing dus niet vloeiend. Een ramp die volgens geruchten door panasonic expres is ingebouwd zodat hun prof apparaten meer verkocht worden.

Rob.E 10-06-2010
Geschreven voor: Panasonic HDC-TM700 zwart

Erg mooie en compacte camera.

Zeer goede stabilisator.
Weekje mee op wintersport genomen. In combinatie met een uv-filter opnamens gemaakt en super kwaliteit. Super scherp en mooie kleuren.
Bij weinig licht kan hij wat korrellig worden en de kleuren verschil kan hij niet meer onderscheiden (vrij logisch bij weinig licht)kan zijn dat hij wat blijven hangen in de opnamens bij weinig licht.

De zoom kan snel zijn als je hem ver indrukt. Erg fijn bij snelle acties waarbij je snel ergens op in wilt zoomen.
De ring voorop is in verschillende functies te gebruiken maar het makkelijkste is het zoomen hiermee. Dit gaat namelijk heel rustig en smooth.

De compactheid is super. Dat ze zoveel techniek in zo'n klein apparaatje kunnen krijgen.

Binnenkort een losse mic. aanschaffen voor nog beter geluid. Heb wel eens dat je de camera van boven beet pakt waarbij je je hand over de mic plaatst.

Let wel op dat je naar de snelheid van je sd kaart kijkt. Deze is belangrijk in wat voor kwaliteit/snelheid je wilt gaan opnemen.

Hij is wel aan de prijs maar daarvoor heb je wel de kleinste sd 3-cmos camera!