JVC GZ-MS215BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MS215BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Soetewey Christoph 28-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

De JVC GZ MS215 heeft in een slanke behuizing een flinke Konica Minolta HD-lens met maar liefst 40x optische zoom aanwezig, in vergelijking met andere toestellen is dit bijzonder voor zijn prijs. Onbedoelde bewegingen worden onderdrukt zodat het beeld aangenamer is op scherm. Ook is het mij opgevallen dat de videocamera bijzonder weinig last heeft van ruis. Het geluid is voor zover ik het heb getest goed. Kortom is de videocamera zeer goed voor zijn prijs. De batterij gaat ook lang mee, is licht en bovendien zat er een twee gratis bij in de verpakking.

MVG
Christoph

Pieter261 08-10-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Lekkere handzame camera en zeer gemakkelijk te bedienen.
In de camera kunnen 2 geheugenkaarten wat erg makkelijk is als je veel aan het filmen bent bijv op vakantie.
Camera is lekker licht. Alleen een klein nadeel dat de batterij maar 2 uur te gebruiken is, maar voor een kleine prijs heb je er een extra.
Prijs en kwaliteitsverhouding is prima!

snoopy1313 07-10-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

De camcorder is gebruiksvriendelijk: makkelijk om te bedienen. Hij is licht van gewicht en makkelijk te gebruiken. De beeldkwaliteit is prima. Er kunnen 2 geheugenkaarten in wat erg handig is. Wel heeft hij als nadeel dat de accu snel leeg is. We hebben hem bij een vliegshow gebruikt en konden hem niet lang gebruiken, ook omdat je hem dan vaak aan- en uitzet. Een 2e accu is daarom aanbevolen wanneer u hem vaak gebruikt. Wij gebruiken hem zelf niet vaak genoeg, waardoor de kans bestaat dat de accu na verloop van tijd kapot kan gaan, wat we bij een vorige camcorder ook hebben meegemaakt. Verder een prima camcorder.

johan1613 12-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Heb de camera nu aantal dagen in bezit. Het gebruiksgemak is goed, snapte in 1x alles zonder de beschrijfsaanwijzing erbij te gebruiken. De filmpjes die we tot nu toe hebben gemaakt om hem uit te proberen waren mooi van kwaliteit, helder beeld geluid bij inzoomen is iets minder. Het filmen in het duister en met te veel tegenlicht moet je even rekenening mee houden. Verder erg blij met de camera ligt verder ook lekker in de hand. Nu alleen nog even uitzoeken hoe het bijgeleverde softewareprogramma precies werkt.

leonieke22 06-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Een ideale camcorder, die zeer makkelijk in gebruik is! Zelfs als je niet zo technisch bent, is hij makkelijk te bedienen!
Hij is licht in gewicht, dus erg makkelijk mee te nemen.

grotekamp 16-05-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

De beeldkwaliteit is geweldig en een grote vooruitgang ten opzichte van de mini dv bandjes en je kunt daardoor veel opnemen in een geweldige kwaliteit het bedieningsgemak van dit apparaat is handig en snel via de zijkant van het klepje waar je het beeld ziet van het opnemen.Wat ook erg handig is bij dit apparaat is de geintegreerde lens bescherming die kun je dan gewoon niet kwijt raken.
Om filmpjes terug te kijken via de camera heb je ook een goede geluidsweergave.
Kortom een leuke compacte en geavanceerd apparaat.

Hubster 16-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Een handige kleine camera met ontzettend veel mogelijkheden! Je kunt er ook foto's mee maken ideaal!!
Goed geluid en een zeer mooi beeld. Wat helemaal super is dat er een extra kaartje in kan, zo heb je altijd genoeg om te filmen!Ik kan iedereen deze camcorder aanbevelen!! Makkelijk om te bedienen!!

Eric - Schijndel 02-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Ik heb de camera nu een paar weken in bezit en er al veel gebruik van gemaakt. Bevalt me heel erg goed (was nog gewend te werken met een Sony Hi8). Bediening is erg makkelijk en de kwaliteit van de opnames erg goed. Kortom voor iedereen aan te bevelen.

Rietjee 22-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Deze camera is heel handig in gebruik en neem je zonder problemen overal mee naartoe. Je moet er wel aan denken om het lensklepje manueel te sluiten na gebruik. Het touch-balkje opzij is wennen en niet altijd efficiënt. De fotofunctie is handig, maar van matige kwaliteit. Een extra batterij is noodzakelijk, helaas kost deze aardig wat. Het geluid is vrij goed, eveneens het beeld. Bij inzoomen soms wazig. Leuk is dat je het schermpje helemaal kan draaien, zodat je jezelf ook kan filmen. Voor mij is deze camera een goede keuze, ideaal om leuke momenten mee op te nemen.

chantal89 20-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Het is een handige en leuke camera om van alles mee vast te leggen. Handig in gebruik met touch scream. Maakt mooie beelden en is makkelijk aan te sluiten op de tv zodat je het terug kan zien.

erwin1979 13-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

zeer compacte camera die erg gebruiksvriendelijk is. Erg makkelijk aan te sluiten op de pc en de filmpjes over zetten is ook zo gedaan, maakt een goede kwaliteit filmpjes. Heb er direct een starterkit bij gekocht met een 2e batterij en een tasje.

Discus101 28-12-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Prima camera en makkelijk in bediening. Maakt buiten mooie opname. Helaas wordt het binnen wat moeilijker voor de camera als er dus minder licht is, dan ontstaat er meer ruis.
De standaard accu van 700 mAh is niets.Tweede accu is noodzakelijk.

JVC-bezitter 06-12-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Na een kleine week in mijn bezit ben ik enthousiast over deze camera. Hij is makkelijk in gebruik, goede lichtsterke lens, waarmee je bij daglicht ook prima binnen-opnames kunt maken en 2 sloten voor sd-kaarten. Min-puntje vind ik de accu, die snel leeg is, je bent genoodzaakt een 2de erbij te kopen.

wellens.e 04-12-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

zeer goede kwaliteit, maar wel klein in de hand wat soms onstabiliteit in het beeld veroorzaakt wanneer men de start/stop knop bedient.
Verder een goed produkt.

cameravrouw 26-11-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

De camera is erg degelijk. Je kan er gemakkelijk mee werken. Echter is het soms storend om elke keer handmatig het schermpje voor de lens te moeten openen en sluiten. Verder moet je er echt even aan wennen hoe je het uitklapscherm kan bedienen. De ene keer gaat dit via de knopjes aan de onderkant en de andere keer moet je bijvoorbeeld scrollen aan de linkerkant. Verder is het formaat van de camera erg handig.

hars 18-11-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Perfecte camera; goede beeldkwaliteit en handig mee te nemen. Iedereen kan de camera gebruiken; klepje los en filmen maar. Eenvoudig via SD kaart op de computer te zetten of te laten zien op de tv. We hebben er gelijk een 2e accu bij gekocht (die ook nog heel leuk geprijsd was)
Nu maken we weer films van alle leuke gebeurtenissen.

Jimz 12-11-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Prima camera. Lichtsterkte binnen is voldoende, bij daglicht zijn de opnames perfect. Voor mij dus geen reden om een HD aan te schaffen. Verder is de bediening erg makkelijk en zitten er geen overbodige functies op die ik toch niet gebruik. Prijs/kwaliteit dik in orde, hoewel je nog wel even een tasje/extra accu/SD card moet bijbestellen (maar dat moet bij elke camera....)

rensho 18-09-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Camera is zeer handzaam en gemakkelijk in gebruik. Kwaliteit beeld is echter helaas teleurstellend. Kleuren zijn wel OK maar beeld is gewoon te grof, dit zowel op een 32 als 40 inch LCD TV. Dit ook bij gewoon zonnig filmen, binnen wordt het nog slechter. Er wordt duidelijk geen DVD kwaliteit geleverd wat mijn vorige DVcamera wel had.

Accu levensduur schat ik in op 30-40 minuten bij normaal gebruik, een extra accu is dus wel een aanbeveling.

inc 12-09-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Prima camera. We hebben hem mee op vakantie gehad. Klein en behendig. Past beeld makkelijk aan aan verschillende weersomstandigheden. Prima beeld-kwaliteit. Opnameknop is gevoelig waardoor soms per ongeluk beelden opgenomen. Maar dit went snel genoeg.

Dansch 07-09-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

In onze vakantie hebben we deze video camera gekocht. We hebben een dochter van 5 mnd en wilden graag leuke momenten op video vastleggen. Doordat deze camera zo klein en licht is neem je hem makkelijk overal mee en leg je de meest spontane momenten vast. Thuis hebben we de eerste beelden op tv bekeken, makkelijk aansluiten en scherp/mooi beeld op een 82cm beeldscherm. Super aankoop!

csluijs 07-09-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Dit is een erg compacte en handige camcorder.
Camera is makkelijk te bedienen. vooral het koppelen aan TV, PC en internet is zeer eenvoudig. Mee geleverde software is zeer gebruiksvriendelijk.
Door grote zoom-bereik van camera kan je objecten levensecht dichtbij halen.
Dubbele SD slot is handig. Op een 16gb kaartje kan je op hoogste resolutie 4 uur filmen. Batterij is wel relatief snel leeg.
Prijs is invergelijking met mijn oude JVC camera een koopje.

Bram1951 26-08-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Gebruiksvriendelijk toestel, snelle keuzes voor gebruik met snelle toetsen, goede beeldweergave, niets op aan te merken voor dit prima toestel met deze kwaliteiten voor € 189,-- Goede lens zodat ook opnames goed worden weergeven na opnames in ruimtes waar niet zo veel licht is, bv. in de avond binnen met weinig kunstlicht. Camera-lampje is fijn als extra, wat ook fijn is bij weergave. Goed kwaliteit-prijsverhouding. Nadeel: batterij is wel heel erg snel leeg; je bent verplicht om toch een extra oplaadbare batterij te kopen.

bro122 17-08-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Kleine handzame camera.Is ongeveer een kwart van onze vorige camera. Lichte gewicht is wel ff wennen. Eenvoudige bediening. Opslag op intern geheugen en nog een extra geheugenslot voor een SD kaart.Wat ook prettig is zijn de aanraak toetsen onder het scherm. Het is dus niet een echt touchscreen (Geen vette vingers op het scherm !!!)Zeer tevreden bezitter.

Frank2010JVC 17-08-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Gekocht voor de vakantie naar China. Gekocht vanwege goede recensie en aantrekkelijke prijs, en goede ervaringen met JVC producten (TV, stereo). Dit is wel onze eerste camera van JVC.

Voordelen:lekker korte handleiding, direct te gebruiken, kaartjes worden automatisch klaar voor gebruik als je ze uit de verpakking erin stopt, lekker licht,klein en snel.Makkelijk mee te nemen.

Nadelen: opname knopje zit op een rare plek, je drukt vaak (in het begin) op de fotoknop ipv opnemen.Verder valt de batterijduur een beetje tegen, maar dat komt misschien doordat we hem standby laten (snel opnemen na openen). Geen hoesje. Extra accu is duur, externe oplader helemaal te duur.Even wennen aan de lens-cover, moet handmatig.Geen kaartje erbij, dus niet 100% gebruiksklaar.

Tip:probeer eerst wat uit op verschillende standen voordat je het echte werk gaat filmen.

Tim1602 03-08-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215BEU zwart

Dit is onze eerste camcorder en we zijn er erg positief over. HD hebben we ook nog bekeken maar dit was ons het prijsverschil (nog) niet waard.

Beeld- en geluidskwaliteit is erg goed, zeker t.o.v. de ´ouderwetse tape´. Beeld is zeker geen HD maar voor ons ruim voldoende.

Mogelijkheden ook ruim voldoende, alle basisfuncties zijn aanwezig.

Gebruiksgemak is prima, ik vind alleen de zgn lasertouch bediening wat minder. Die is niet erg nauwkeurig (al begint het ook wel te wennen) en ziet er wat goedkoop uit met dat blauwe licht. Wel een voordeel dat je het scherm niet direct aanhoeft te raken. Overige knoppen zijn goed te bedienen.

Verder een mooi klein apparaat voor een prima prijs