JVC GZ-MS230 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 211 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MS230 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

anne marijke1980 13-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Wij vinden dit een hele fijne camera, heel makkelijk in gebruik en ligt gewicht!
Eenvoudig te bedienen en een goed beeld!! Makkelijk om overal mee naar toe te nemen en zo alles vast te kunnen leggen!

Pedro Dolman 27-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Deze camcorder is heel gemakkelijk in gebruik, lekker handzaam, een goede beeldkwaliteit en mooie foto's.
Bij komend gemak is de mogelijkheid om naast het filmen ook gelijk over te schakelen naar fotograferen, waarbij je een hele reeks achter elkaar kan opnemen, waarbij een zogenaamde actie foto shot voor shot wordt opgenomen.
Verder is hij lekker licht in gebruik, geen losse accu's, snel op te laden en een volle accu gaat heel lang mee.

kluts 12-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Compacte camera, kan je overal in stoppen zelfs in je jas. Je hoeft niet perse de grote cameratas menemen
Hij is ook harstikke licht.

Het klepje van de lens gaat niet automatich open je moet hem met een schuifje open maken voordat je gaat filmen.

Je kan je hele hand om het toestel leggen maar zodra je het aan/uit knopje wilt in drukken dan moet je je hand iets draien zodat je geen goede grip heb op de camera, dat is wel even wennen.

Duidelijke Nederlandse beschrijving, maar het spreekt allemaal voorzich.

mustang68 11-10-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

erg fijne filmcamera met voor mij genoeg mogelijkheden
redelijk simpel te bedienen door duidelijke symbolen
ook erg licht en klein dus makkelijk mee te nemen.
Ik vindt het een aanrader

Hanneke23 21-09-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Wij zijn tevreden over de camera. Hij is klein en de videokwaliteit is ook prima! Prima om de vakanties mee te filmen! Het is wel handig om een extra accu aan te schaffen want deze is vrij snel leeg.

brenda_1987 20-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Wij zijn zeer content met de aanschaf van deze camera, omdat hij zeer licht en compact is.
Ook is hij heel gemakkelijk in gebruik het menu spreekt voor zich.
Wat ook leuk is is dat je heel snel en eenvoudig de camera op je tv kunt aansluiten en zo iedereen kan laten meegenieten van wat je net opgenomen hebt.
Het beeld en geluidskwaliteit is ook super.
Het enigste nadeel is dat de batterij snel leeg maar met een andere batterij is dat probleem zo opgelost.
Een leuke camcorder voor een leuke prijs.

R den Rooijen 19-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Handzaam toestel dat direct klaar is voor gebruik.
Niet te veel knopjes en instellingen.
Via menu wel van alles instelbaar.

Daan1989 08-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Past zo in je jaszak, lekker klein en makkelijk te bedienen.
Deze bediening spreekt voor zich, haast zonder gebruiksaanwijzing alleen in het begin nodig gehad.
De accu gaat redelijk snel leeg, dus daar even een andere voor kopen.
Deze camera is die investering zeker waard.

muldej 24-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Heel makkelijk te bedienen camera. De handleiding die erbij zit heb je nauwelijks nodig zo makkelijk is de camera te bedienen. Scherpe kwaliteit van beeld en geluid. Het formaat is zo handzaam dat hij met gemak in je jaszak of handtas past zodat hij altijd meekan.

En een dubbel geheugenmogelijkheid heeft mij over de streep getrokken om voor deze camera te kiezen. Ideaal je hoeft eigenlijk geen extra geheugen aan te schaffen omdat je met het interne geheugen ruim 3 en een half uur op kunt nemen.

gebruiker191 23-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

superlicht en handige camera; eenvoudig te bedienen door gebruiksvriendelijk menu waar je eenvoudig doorheen kunt scrollen; intern geheugen van 8Gb is voldoende en eenvoudig te verhogen met SD kaart

Bas0611 17-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Ik vind de JVC GZ-MS230 een fijne camera.
Hij is erg compact (nauwelijks groter dan je hand). Ook het bedieningsgemak vind ik goed: zonder uitgebreid in de handleiding te hoeven zoeken kon ik snel een filmpje maken en terugspelen.
Beeld- en geluidskwaliteit vind ik prima. Ik moet daar wel bij zeggen dat het mijn eerste camera is, en dat ik hiervoor dus nog geen referentiekader heb.
Omdat andere gebruikers meldden dat de accu snel leeg is hebben we meteen een tweede gekocht.
Ik ben erg blij met het interne geheugen, dat maakt je flexibeler dan wanneer je alleen met een SD-kaartje kan filmen.
Al met al ben ik tevreden.

ErMaDa 26-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Wat een lekker kleine camera. Past zó in je jaszak. We hebben hem nog maar net, maar vandaag gelijk voetbalprestaties van buurttoernooi vastgelegd en dat ging prima. De accu gaat vrij snel leeg, dus we moeten nog even op zoek naar een extra battery pack met losse oplader voor tijdens vakanties waar je toch langer op een dag gaat filmen. Ligt lekker in de hand, knopjes en scrollbar onder/naast het scherm werken reuze handig. Een aanrader!

Wiesje31 24-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Reuze handig kleine camera om in je binnenzak mee te nemen bij uitstapjes en/of vakantie. Makkelijk in gebruik. Ik heb hem nog maar kort maar kan filmen/fotograferen en ook wat ik opgenomen heb weer afkijken en evt. wissen. Ik ben 76 jaar maar deze techniek is goed te begrijpen. Accu loopt wel snel leeg, een reservebatterij is zeker wenselijk.

Paulo 013 22-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Mooie kleine camcorder, makkelijke bediening en prima filmprestaties. Ik vind daarom de prijs kwaliteits verhouding zeer goed.

Gerard de Zwaan 24-05-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

De bediening spreekt voor zich, haast zonder gebruiksaanwijzing.
Hij is simpel in gebruik, het enigste wat je eerst moet doen is de Nederlandse taal en datum en tijd in stellen(hoeft maar 1 keer) verder is het een simpel apparaatje.
Als je de maximale zoom wild gebruiken zou ik toch iets van een statief(je) gebruiken ander kun je hen stil genoeg houden.

Weaz 15-05-2011

Geluidskwaliteit.
is echt super, je hoort echt de stemmen hoe je ze in het echt ook hoort. een minpunt daaraan is dat het niet werkt als je filmt. wel als iemand ervoor staat.

beeldkwaliteit.
gewoon HD ziet er natuurlijk uit op zijn hoogste kwaliteit.

mogelijkheden.
je kan er veel mee doen, vooral de auto-rec functie is handig. de timelapse is ook mooi, allen dan moet je hem wel op een lagere resolutie zetten. anders gaat je batterij snel leeg. je kan de camera op 2 manieren vast houden alleen jammer is dat het irritant is om het bandje los te maken.

Gebruiksgemak.
is best goed, soms werkt de lasertuch niet helemaal mee maar het is super fijne camera.

Vormgeving.
hij licht soepel in de hand en je hebt hem makkelijk vast, alleen na een kwatier filmen gaat je hand wel pijn doen.

Degelijkheid.
het is een heel handig ding. je kan er ongeveer 80 minuten mee filmen op z'n hoogste kwaliteit. ik ben dik tevreden!

kdvr 10-05-2011

Hallo ,

Deze week heb ik een jvc gz-ms230 gekocht en het filmen gaat prima en het afspelen op de camera ook , totdat ik de beelden op mijn computer wil bekijken of bewerken.
Het is een mooie camera en zo gemakkelijk in gebruik hij ligt goed in de hand,is lekker licht en maakt mooie filmpjes.

RitaMo 09-05-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Mooi apparaat, gemakkelijk te bedienen. Ligt goed in de hand en is prima met 1 hand te bedienen.
Filmpjes zien er goed uit. Prima kwaliteit.

P. van Hoepen 27-04-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Na jaren lang plezier gehad te hebben van onze vorige JVC camera besloten we om een nieuwe aan te schaffen. dat werd de JVC GZ-MS230. Wat een verademing... we dachten dat t niet kleiner, makkelijker en mooier kon maar deze camera bewijst het tegendeel. Het scherm is helder en duidelijk, de menu structuur logisch en makkelijk te bedienen en de camera is supersnel gebruiksklaar.Ook de bijgevoegde Software is makkelijk te begrijpen en zeer vollidig. Een echte aanrader !!

Sjupke 30-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Het is een prima camera, maar het bestandstype is zeer moeilijk om mee te werken. Veel editing software herkend de .MOD niet.

Volgende camera zal geen jvc worden indien dit niet veranderd. Verder prima camera!

Johan 1541 28-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Ben op zoek gegaan voor een nieuwe camera, door inbraak is mijn oude camera gestolen.
Kwam bij Dixon terecht en ben uiteindelijk op de camera "JVC Everio GZ-MS230 uitgekomen.
Vind het een mooie compacte camera.
Deze camera is zeer makkelijk in gebruik, het gewicht is een pluspunt voor mij en licht goed in de hand, ook het in- uitzoomen gaat zeer goed.
De medewerker van Dixon heeft mij goed en prettig geholpen.

George Beukema 28-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

De GZ-MS230BEU bevalt ons erg goed. De camera is gebruiksvriendelijk en ligt lekker in de hand. Het is gemakkelijk te ontdekken hoe alles werkt en je kunt goed met één hand filmen en inzoomen. Erg handig is dat je al kunt inzoomen terwijl je nog niet aan het filmen bent, je begint dan gelijk goed. Verder is de lens goed beveiligd en kan de camera bijna niet uit je hand vallen door het riempje. De kwaliteit van het beeld is goed en het wat er gesproken wordt is duidelijk. Kortom, een prima camera.

jvcm230user 14-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

Ik heb de camera nu een paar weken in bezit. Wat opvalt is het gebruikers gemak. Je gaat intuïtief door de menu's heen. De gebruikershandleiding is slecht beperkt nodig. Ook de beeld- en geluidskwaliteit voldoen goed.Het beeld is helder en de kleuren zijn fris en vol. Zelfs bij beperkte licht omstandigheden. De bediening is eenvoudig. Alles zit er op en er aan. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Voor een camera in deze prijsklasse echt de moeite waard.

maurice1230 11-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

we zijn er mee op vakantie geweest maakt mooie beelden alleen de zoomm is digitaal niets bijzinders de minolta lens zeer goed een aanrader

Spot55 08-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS230 zwart

We hebben de camcorder nog maar pas, maar het is ideaal in gebruik. Heel makkelijk, ook voor diegene die niet zo technisch is.
Het beeld is super scherp, ook de foto's.
Ze zijn beter dan die van mijn fotocamera.
De camcorder weegt bijna niets, is makkelijk mee te nemen in mijn handtas. We zijn erg blij met deze aankoop.