JVC GZ-RY980HEU Memory 4K Camcorder zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-RY980HEU Memory 4K Camcorder zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 30-09-2020

Compacte defensive krachtpatser

De RY980HUE kruiste mijn pad op zoek naar een 4K/HD camcorder die voldeed aan enkele criteria. Na het vergelijken van de specs met andere camcorders in de zelfde prijsklasse was de keuze helder.
De robuuste waterdichte behuizing en alle features zoals wifi, 2 SDXC slots, goed afgeschermd plus de externe mic input gaven de doorslag. Deze camcorder kan op statief een sportwedstrijd opnemen zonder me zorgen te
Maken als het gaat regenen via een ipad kunnen trainingsbeelden + wedstrijdbeelden woorden teruggekeken en synchroon opname op twee kaarten geeft 50% meer zekerheid dat de footage bewaard blijft na editing kan er altijd 1 kaart de orginele beelden behouden als backup. De livestream mogelijkheid gaat ook zeker van pas komen dus er zijn vele wegen te bewandelen met deze camcorder. Top aankoop!
2 minpunten: De waterdichtheid van de in en outputs vervalt met gebruik van de externe mic input aangezien de achterklep op aldan op een kier staat en het touchscreen is voor grotere vingers wennen maar goed daarvoor heb je touchscreen pennen.

Pluspunten

• Robuust
  • Waterdicht

Minpunten

• Touchscreen is wat klein voor
  • Line in heft waterdicht een beetje op

Henk 04-09-2020

Prima camera!

Speciaal gekocht vanwege de waterdichtheid, lange accuduur en 4k. Prachtige beeldkwaliteit en eenvoudig in te stellen en te bedienen.

Pluspunten

• Accu
  • Beeldkwaliteit

Kees De Visser 27-01-2020

Goede camcorder en natuurlijke opnames en water dicht

De JVC camcorder stevig gebouwd en ligt goed in de hand. De opnames zijn natuurlijke kleuren mooi en gedetailleerd. Ik heb deze JVC camcorder gekocht omdat ik een zeilboot heb
dat ik ook in de regen of opspattend water kan filmen ivm de waterdichtheid van deze JVC camcorder. Het scherm is goed afleesbaar ook in het zonlicht. De menu instellingen zijn duidelijk. Er is ook een JVC app voor de telefoon met een gebruiksaanwijzing voor de camcorder. In de 4K opnames zijn de beelden mooi gedetailleerd.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Natuurlijke kleuren

M.Posthumus 20-01-2020

waterproof

Ik heb als fotograaf deze camera gekocht omdat deze stof en waterdicht is en ik door mijn opdrachten regelmatig ook in omstandigheden kom waar in ik de genoemde onderdelen goed kan gebruiken.

A;l wat testjes er mee gedaan en zeer tevreden. maar wat verwacht je anders van JVC

Pluspunten

• compact
  • Waterdicht

Minpunten

• scherm open om op te nemen.

Quarterpol 11-09-2019

Net wat ik zocht

Net wat ik zocht ; een kleine handige camcorder die waterdicht is, shokproof en stofproof die toch betere opnames maakt dan bvb een actioncamera. Na eerste dag uittesten al onmiddellijk tevreden over de bediening en het resultaat. Enig minpunt misschien ; geen hotshoe voor een externe micro, maar dat heeft natuurlijk te maken met de waterdichtheid. Dit is echter eenvoudig op te lossen door de 1/4" schroef onderaan te gebruiken.

Pluspunten

• handig en klein
  • fantastisch resultaat
  • waterdicht,...quad proof

Minpunten

• geen hotshoe voor externe micro

Ruud 31-10-2018

Handzame camera met veel mogelijkheden.

Deze camera gekocht voor diversen reizen. Hij is degelijk en kan tegen een stootje.
Je kan diversen instellingen handmatig maar ook automatisch zetten. De optionele usb netwerk adapter geeft nog meer mogelijkheden. Het beeld is bijzonder scherp en helder.
Ben voorlopig nog lang niet uitgespeeld met deze camera.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • prachtigbeeld
  • robuust
  • compact om mee te nemen
  • makelijke bediening

Minpunten

• geen hoofdtelefoon aansluiting
  • geen Microfoonhouder
  • geen Viewfinder