JVC GZ-R435 camouflage - Reviews

40 x
Beeldstabilisatie
Megapixel
2,5

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

RoLo 07-10-2017

Prima camcorder met veel opties, makkelijke bediening!

De quad-proof opties gaven de doorslag voor de aanschaf. Met name de stofdichtheid van de camera was voor mij belangrijk. Onder water zal ik hem niet gebruiken.

De stevige behuizing is mooi meegenomen, hij kan ook tegen een stootje. Het display is makkelijk af te lezen en de bediening erg vriendelijk. Een paar symbooltjes in het display waren mij niet duidelijk, maar de handleiding gaf hier de antwoorden op.

Het opladen is erg makkelijk, alleen de lader bestaat uit diverse verloopkabeltjes wat erg vreemd overkomt. SD-kaarten tot 128 GB worden moeiteloos geaccepteerd.

De Intelligent Autofocus doet zijn werk goed, maar ook handmatig kun je de hele camera naar wens instellen. Opties zoals voeding er beter uit te laten zien, zal ik niet gauw gebruiken. Camera ligt lekker in de hand en het LCD-scherm kun je 180 graden draaien om bijvoorbeeld je eigen vlog op te nemen.

Het jammere is dat er geen bandje bij zit om de camera om je nek te hangen. Niet zo'n ramp, ik heb er nog wel eentje liggen van een ander merk. Gemiste kans. Het zoomen is heel iets hoorbaar in de opname, maar ook daar kan ik niet wakker van liggen.

Qua onderhoud valt er weinig aan te doen, de camera is al water- en stofdicht, dus afspoelen onder de kraan en afdrogen. Klinkt bizar, maar tegenwoordig kan dat dus allemaal met een videocamera als deze.

Geschikt voor zowel de beginnende als de gevorderde gebruiker, je hebt met deze camera een goed product in handen wat bovendien ook nog eens goed geprijsd is. Ik ga hier zeker weten heel veel plezier aan beleven, videofilmen vind ik een leuke hobby en met deze HD-camera zal het video-plezier alleen maar toenemen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Duidelijk scherm
  • Stofdicht, waterdicht
  • Handleiding nauwelijks nodig
  • Voor beginner en gevorderde

Minpunten

• Zoomgeluid iets hoorbaar in opname
  • Audio klinkt ietwat schel
  • Geen bandje om hem om je nek te hangen

mr. R 16-08-2017

JVC GZ-R435 zwart

De JVC GZ-R435 zwart heb ik gekozen voor de prijs pret verhouding!
Na wat research ben ik uitgekomen op de JVC GZ-R435 zwart.
De reden waarom deze cam is dat het makkelijk te bedienen is en er zit een baby optie op als voorkeur aangezien dat ik over 2 weken papa wordt ;-)
Men beweerd dat deze camera tot 5 meter waterdicht is en dus al het kind ooit gaat zwemmen wel leuk om mee te nemen naar de eerste zwemles.
Wat ik mis is de wifi dit is eigenlijk een must, maar ja voor de prijs kan men niet alles hebben.

teet 29-05-2017

Perfecte opvolger

De oude JVC kreeg een probleem na 10 jaar. Deze camera is een waardige opvolger. De camera ligt prima in de hand en is simpel te bedienen. Het menu is intuitief middels touchscreen en dat gaat prima. Kwaliteit van de opnames is prima alsmede het geluid. Voldoende mogelijkheden voor normaal gebruik. Heerlijk dat de camera stofdicht is.
Prima prijsstelling t.o.v. collega's

Pluspunten

• compact formaat
  • sterke lens met goede zoom
  • stofdicht
  • prijs

Minpunten

• lastig lensdopje

Tito solano 14-02-2018

Super handige

Super toestel is waterdicht makkelijk te bedienen digitale camera.
Getest met zon en sneeuw de toestel doet wat de bedoeling is en reageer top

Pluspunten

• Kleur
  • Waterdicht

Tito solano 11-02-2018

JVC R435 DE

Super Camera. Mooi kleur.waterproef.super makkelijk te bedienen. Goed prijs.
Na testen in de zon en in de sneeuw de toestel reageer zo als het moet .

E van der tuuk 09-02-2018

Lange accu duur, veel kwaliteit voor een goede prijs!

Lange accu duur , goede beeldkwaliteit,makkelijk te bedienen,kortom een goede camera doet precies wat er gezegd wordt!

Pluspunten

• Goed beeld
  • Lange accu duur

Robert 09-02-2018

waar voor je geld

Ik heb gekozen voor een kwaliteits product van JVC zodat ik zeker weet dat ik zonder problemen video kan opnemen. De grootte van de camcorder is precies goed, prima lcd scherm, ligt goed in de hand, is niet te zwaar en heeft een perfecte beeldstabilisatie. Mooi meegenomen is zijn waterdichtheid en schokbestendigheid. Voldoet aan mijn verwachtingen en dat voor een zeer redelijke prijs. Twee nadelen: geen meegeleverd tasje voor de handycam en het vereist enige oefening om het klepje voor de div. aansluitingen goed open en dicht te krijgen.

Pluspunten

• prijs
  • mogelijkheden
  • uiterlijk
  • lcd scherm
  • long life batterij

Minpunten

• geen meegeleverd tasje
  • klepje voor de aansluitingen vereist oefening

Gert 08-02-2018

Handzame camcorder met veel mogelijkheden

De camcorder is licht en gemakkelijk te hanteren. Het scherm voldoet prima. De mogelijkheden van deze camcorder zijn indrukwekkend. De accu doet het ruim 4 uur en de filmpjes zijn van hele goede kwaliteit. Heel leuk is ook de timelapse.

Pluspunten

• accuduur
  • de vele mogelijkheden

Marc 01-02-2018

Slechte beeldkwaliteit

Ik wilde mijn oude camera canon FS10 vervangen omdat deze vreemde bestanden maakte .MOD en de beeldkwaliteit 's avonds of binnenshuis niet zo goed was.
Na de reviews te hebben gelezen dacht ik met deze Full HD camera een goede koop te doen.
Niets is minder waar. De beeldkwaliteit 's avonds en binnenshuis is niet naar behoren naar mijn mening. Zie nog steeds pixels in beeld en dat voor een HD camera. Ook had ik gehoopt dat hij MPEG bestanden oid zou maken, maar dit zijn ook .MTS bestanden.

Al met al een leuke camera voor deze prijs, maar breng hem toch terug aangezien ik er meer van had verwacht en ik verbetering zoek tov mijn canon FS10. Dat is deze iig niet.

Pluspunten

• Goede prijs
  • touchscreen

Minpunten

• matige beeldkwaliteit
  • maakt .MTS bestanden

Noppeh 29-01-2018

Accu, bouw-kwaliteit en scherm uitstekend

verbazingwekkend hoeveel kwaliteit je hier krijgt voor een lage prijs. Klein genoeg om in elke rugzak en buitensport-jas mee te nemen. Mooie kleuren om uit te kiezen. Digitale zoom iets minder van kwaliteit

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Handzaam

Henk Meskes 27-01-2018

5 uur opname tijd, vindt dat elders maar eens!!!

Omdat ik voor presentaties een ononderbroken video opname moet leveren van hoge kwaliteit. Bovendien is de camcorder licht en schokbestendig en waterdicht is voor mij gewoon een extraatje. Prima apparaat voldoet aan al mijn verwachtingen. Bij instel problemen prima service.

Pluspunten

• Lange accu duur
  • Haarscherp beeld ook bij weinig licht
  • Ononderbroken opname mogelijk via instellingen
  • Licht gewicht

e11122 26-01-2018

Camcorder

Ik heb deze camera gekocht voor mijn dochter ter gelegenheid voor een feestje. De camera kan een stootje hebben en kan tegen vocht-spatten. Onder water houden lijkt me niet handig

Pluspunten

• prijs
  • gebruiksgemak

Albert 20-01-2018

Prettige filmcamera

Ligt fijn in de hand, lange batterijduur, compacte lichtgewicht camera.
Handig dat de camera tegen een stootje kan.

Ton H 16-01-2018

Zeer handzaam cameraatje met prima prijs/kwalteit verhouding

Ik heb deze camera nog niet zo lang, maar de eerste ervaringen zijn uitstekend. Gewoon aanzetten en filmen in een prima kwaliteit. En dan is er ook nog van alles handmatig in te stellen.

Pluspunten

• fijn klein
  • heel degelijk
  • tegelijk foto's en film schieten

Minpunten

• nog niet ontdekt...

leo p 31-12-2017

full HD

met de tijd meegaan; volledig digitaal; ongekend compact en veilig; fijn om mee te nemen; hangt nooit in de weg te bungelen; wel oefenen met stilhouden vanwege gering gewicht.
ik kan het !

CHAR 29-12-2017
  • Product gekregen

Goede camera in de kleur wit.

Ik vind het een fijne camera. Het beeld is goed, zelfs in het donker geeft hij goed beeld. Dit is veel beter dan dat van een vlogcamera. Ook de kleur staat mij aan.

Vincent 09-12-2017

Kleine camcorder met grote prestaties

Wij hebben de camcorder gekocht omdat hij in allerlei omstandigheden inzetbaar is.
Klein van formaat en lichtgewicht.
Ook heb je geen cursus nodig om deze te bedienen.

Als opvolger van onze Handycam een mooie opvolger waar we lekker op vooruit gaan.

Pluspunten

• quad proof
  • afmeting en gewicht
  • prima resultaat voor privegebruik

Minpunten

• losse lenskap

T. Terlouw 20-11-2017

Groot optisch zoombereik, erg compact

Deze camcorder gekocht voor de water- en stofdichtheid. Is zeer compact, wat ook een nadeel kan zijn, om met 1 hand te bedienen, maar ligt lekker in de hand. Gaat automatisch in stand-by stand bij sluiten van het scherm. Redelijk eenvoudige menustructuur. Voelt degelijk aan. Duurzaamheid zal de toekomst leren, daar de accu ook gegreineerd zit, kan dit de duurzaamheid beïnvloeden. Is de accu aan vernieuwing toe, dan ook de camcorder.
Maar zover zijn we nog lang niet, want de grote capaciteit van de accu, beloofd veel.

Pluspunten

• Stof- en waterdicht.
  • groot optisch zoombereik
  • Diverse kleuren verkrijgbaar

Minpunten

• geïntegreerde accu
  • Lader bestaat onnodig uit 3 delen

herman 02-11-2017

gemakkelijk te bedienen camcorder

De JVC GZ-R435WE is een mooie camcorder, waarmee ook onder water gefilmd kan worden. Bediening wijst zich vanzelf, en levert hoge kwaliteit van films

Pluspunten

• gemakkelijk te bedienen
  • waterdicht

Elsbeth 18-10-2017

mooie, handige camera

deze filmcamera is makkelijk in gebruik, heeft lange accuduur, maakt kwalitatief goede filmpjes. Daarnaast hebben wij voor deze camera gekozen omdat we hem zowel tijdens wintersport als zomervakanties met zwemmen kunnen gebruiken.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • lange batterijduur
  • zowel in water als sneeuw te gebruiken