Sony HXR-NX5R zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony HXR-NX5R zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rafaelo 26-12-2019

Heel

Geschreven voor: Sony HXR-NX5R zwart

Wij hebben een DCR-VX2000 en een DCR-2100E Sony camcorde die nu nog door onze klein- kinderen gebruikt worden, maar wij waren er van overtuigd dat we de overstap moesten maken naar digitaal. Daarom zijn wij met de bus naar Kamera Express in de Kroonstraat 9 Utrecht gegaan, om ons verder te laten informeren en aanschouwen de Serie HXR van Sony Camcorder's. Ik was niet zo enthousiast over de inmense openvlakte van de winkel maar dat waren enkele vervlogen momenten, al duurde door de drukte en de pracht aan materiaal dat daar tentoongesteld werd geen exacte minuten.
Rob was ons held, hij wist precies wat wij zochten en wat we erbij moesten hebben, juist Sony HXR-NX5R en de 2 x SanDisk SDXC Extreme Pro 64GB.
En voor de veiligheid zouden wij het per post gestuurd krijgen en de garantie zou gelijk in werking treden.

Mijn eerste indruk van de winkel is zeer positief ook al ontbrak het kopie koffie.

- goede prijzen, maar als jij online shopt, ben je wel een paar centen goedkoper uit.
- vlugge bestelling en afhandeling, en vooral kiezen voor zekerheid, met zijn garantie- uitbreiding.

... ik ben tevreden over de expertice in de winkel.
Wat het toestel betreft veronderstel ik dat het mij voldoening zal schenken, doch ik zal dit de komende weken uitvoerig testen. Op digitaal-camera-gebied zijn wij leken en daarom zijn we voor advies naar deze winkel gegaan en dat is goed bevallen. Het personeel had veel verstand van zaken en heeft ons geduldig en goed geholpen.
Vandaag al veel foto's gemaakt en de eerste indruk van de camera is heel goed, nu nog een hoop dingen leren, ook van het foto's maken, want dat kan met deze camera ook.

Opname's gemaakt, die waren helder van beeld, en het geluid zonder extra microfoon was ook goed. De lamp aan de voorkant is een essentiele hulpmiddel voor opname's binnenshuis.

Kamera Express heeft ook de mogelijkheden om:
- online alles vooraf te bekijken en becijferen
- de fysieke aanwezigheid van een winkel waar ik naar toe kon en kan gaan
- deskundige kennis van het personeel in de winkel
- vriendelijkheid en de luisterbereidheid
- vlugge bestelling en afhandeling, ook laten sturen naar mijn eigen adres

Kortom... ik ben tevreden over hun expertice.
Wat het toestel betreft veronderstel ik dat het mij voldoening zal schenken, doch ik zal dit de komende weken uitvoerig testen, en daar waar nodig is over de resterende aparatuur mij laten informeren en aankopen het als nodig is b.v extra microfoon, dasspelmicrofoon, draadlosmicrofoon, extra SD kaart, tas, regenkap, onderwater camera, etc.