JVC GZ-RX615 zwart - Reviews

3 inch

Andrea Koster 21-09-2016 Product paar dagen in bezit

Lichtgewicht

Fijne Camcorder,
klein, ligt fijn in de hand.
Goed te gebruiken met de voetbal wedstrijden, uploaden is even uitzoeken, maar daarna ...
top aankopen.

Pluspunten

• kan onder water
  • is weers bestendig
  • lange accu duur

Frank 18-06-2016 Product paar weken in bezit

JVC Everio GZ-RX615BEU is een topcamera!

Klap de camera open en hij gaat aan! Direct filmen met een goede beeldkwaliteit. Kan tegen een stootje, water en kou (dus je kunt nu controleren of het lampje van de koelkast echt uit gaat ;-)
Weinig knopjes aan de buitenkant en toch veel mogelijkheden. Zoals bijv.op het display aanwijzen op welk deel van het beeld scherpgesteld moet worden. Voor beeldstabilisatie keuze uit 3 verschillende standen (en zonder kan ook, dan nog verdere optische zoom!). En bedienen vanaf je smartphone, zodat je dus bijv kan starten, stoppen en zoomen zonder dat je de camera beweegt als je met je vingers op knopjes duwt.
Ik kan de beelden vervolgens prima laden en bewerken in m'n editing software (Magix).

Nico 01-05-2016 Product maand in bezit

Super keuze als je zowel camcorder als action cam zoekt

-Ook te gebruiken als action cam
-Super beeld
-Duidelijk inzoomen
-Goed geluid
-Makkelijk clips versturen naar je smartphone met de app

-Is wel eerst even puzzelen hoe alles werkt

Justin 04-04-2016 Product paar dagen in bezit

Prima eerste indruk

De camera voelt degelijk aan, maar zeker niet zwaar. Door de ingebouwde 8GB intern geheugen kan je de camera direct gebruiken. Opnemen gaat heel gebruiksvriendelijk en het lcd beeldscherm heeft een fijne resolutie en goed contrast. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen.

B 17-01-2017 Product paar dagen in bezit

Een dikke voldoende

Net een paar dagen in huis. Voelt degelijk aan. Licht, maar toch stevig. Maakt goede opnames. De ingebouwde accu gaat echter niet 5 uur mee, maar rond de vier uur. Dit komt doordat de 5 uur alleen gehaald wordt als je continue opneemt (5uur lang)

Herman Philipsen 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Ik kan de camera makelijk bedienen met mijn mobiele .

Het is een degelijke camera voor een redelijke prijs.
Makkelijk op te stellen en dan aan en uit zetten met je mobiele telefoon plus foto maken

B. 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen

De prijs-kwaliteit verhouding is prima. De camera voelt stevig aan. Opnemen gaat heel eenvoudig met één druk op de knop. Ik vind het nu geen enkel probleem om mijn dochter de camera te laten hanteren. Deze kan tegen een stootje. Hij doet wat hij zegt.

Pluspunten

• Gemakkelijk te hanteren

Minpunten

• in en uitzoomen beperkt

Ricky 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

JVC GZ-RX615BE

Ik heb dit product paar dagen had ik geleendd van mijn vriend en omdat zo was ik tevreden heb ik vandag zelf een gekocht en ik moet zegen dit een top video recorder is, kleine , niet zwaar , helemaal water dicht tot 5 meter, top Beeldkwaliteit en 5 uur opnamen tijd met extra wifi functie en gemakelijk voor gebruik kan je meten kleine filmpjes via mobiel naar familie en vriendin sturen , erg tevreden van mij aankoop zeker aantraden. :-) :-) :-)

Pluspunten

• waterdicht tot 5 meter
  • Wifi en veel mogelijkheiden
  • kleine en niet zwaar
  • Top Beeldkwaliteit
  • 5 uur opnamen tijd

marc 02-12-2016 Product paar weken in bezit

klein toestel voor grootse prestaties

toestel net ontvangen en uiteraard direct mee aan de slag gegaan , de beperkte handleiding is inderdaad beperkt , maar het is ook een relatief eenvoudig toestel dat zichzelf uitwijst . voor mij was belangrijk dat ik er avontuurlijke reizen mee kan maken en toch vrij goed kan inzoomen . de quad proof is voor mij enige toestel dat aan verwachtingen voldoet en dat een eenheel aannemelijke prijs .

Pluspunten

• zeer klein en handig
  • quad proof
  • 40x zoom ( + 20 )
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• nog geen gevonden

RJ 07-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Compact en overzichtelijk

De camera is eenvoudig in gebruik. Perfecte zoom. geluidsopname is zeer goed. Camera getest tijdens een rondreis met avontuurlijke elementen -- goed doorstaan.

Pluspunten

• perfecte zoom
  • goed geluid
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• grote bestanden

Mimi 15-10-2016 Product paar maanden in bezit

Makkelijk ebediening, ligt goed in de hand, mooi beeld

Wij kochten een camcorder om beelden te hebben van onze cruise. Zijn zeer tevreden over onze keuze. Heel licht en gemakkelijk toestel dat toch van goede kwaliteit is. Enige minpunt: je kunt ook gewoon foto's nemen ipv te filmen, maar dan is de beeldkwaliteit minder scherp.

Martin vd S 01-10-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke camcorder

Kan tegen een stootje, ook onder water te gebruiken en via de smartphone te bedienen waardoor je ongedwongen beeldmateriaal kan krijgen

Andrea 22-09-2016 Product paar dagen in bezit

Zoveel mogelijkheden

Wat een prachtig apparaat. Zoveel mogelijkheden. Hier moest ik wel even een avondje voor zitten. Nu volop genieten van de filmpjes maar ook van de foto's die deze kan maken.

Pluspunten

• Kan onder water
  • Licht gewicht
  • Veel opties
  • Lange accu duur

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Gerard Vermaes 17-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Mooi en duidelijk beeld en vele mogelijkheden.heb de camcorder een paar dagen in bezit en ben er zeer content mee

Pluspunten

• Beeld
  • prijs

Henk 11-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie kleine camera

Mooie kleine camere, bediening lijkt ook goed. Alleen verbinding maken met ons netwerk hebben we na een halve dag nog niet niet voor elkaar. dat lukt gewoon niet. dat moet makkelijker kunnen.

Pluspunten

• klein
  • eenoudig

Minpunten

• wifi aansluiten gaat niet

Paverber 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Robuust

Camera voelt robuust aan. Interne geheugen is heel fijn. Quad proof is wat mij over de streep heeft geholpen.

Kor Flokstra 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een fantastische video camera

Hij is handzaam en veel mogelijkheden in het duidelijke menu.Wij gaan al vele jaren naar Zuid Afrika en het is daar stoffig of nat,gelukkig is de camera stofdicht en zelfs waterproof.

Pluspunten

• waterproof
  • stofdicht

Minpunten

• lensdop aan koord

Heinz 31-07-2016 Product paar weken in bezit

Spannend maar handleiding nodig.

7,3
Op zoek naar een nieuwe camcorder heb ik bewust gekozen voor de robuustheid van de RX615. Ondanks dat ik 9 van de 10 keer via het statief opneem.

Omdat er geen echte knopjes meer op het toestel zitten (vanwege de onderwater-modus) dacht ik dat de bediening van het apparaat volledig via het scherm zou gaan. Echter...is zonder het lezen van de handleiding snel een foute keuze op het scherm gemaakt.
Wat ik ook niet begrijp, is waarom er in deze tijd niet een on-line tutorial is, welke je niet alleen uitlegt, maar ook laat zien, wat er bij welke functie gebeurd.
Dus kopen - opzetten - filmen is niet zo evident als dat het mag lijken.
Zo is ook vreemder wijze het geluid in de afspeelmodus niet op het scherm op te roepen en bij te stellen, maar moet dat weer via de zoom-knop, die er op zijn beurt voor zorgt dat er een tijdelijke 'waas' over het af te spelen beeld komt.
Dus af en toe mis ik de logica.

Verder mooi compact, met gewicht in je hand (zodat het er niet zomaar uitglijdt of van een tafel afgeblazen wordt door de wind).
Geweldig dat er een batterij in zit, welke meer dan 2 uur power heeft voor opnames.

migget 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Leuke camera

Net de camera uitgeprobeerd en de verschillende functies getest, zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk in te stellen en te bedienen. Makkelijk om bestanden over te zetten naar de mac.

Gevoelsdromer 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Veel goeds weinig negatief

Ik heb inkorte tijd van alles geprobeert met deze camcorder , en de resultaten zijn er goed , ook het uit eindelijk beeld dat ik op de laptop zie , ik heb echtmet alle instellingen zitten spelen om te zien of het systeem doet wat ik wil en ja het doet wat ik wil.
Maar ook zijn er nadelen , het touch screen werkt erg stug na verloop van tijd heeft men door hoe hard of zacht men moet drukken om een actie te krijgen,ook is het jammer dat er maar een extentie bij het overzetten word gegeven zouden er meer moggen zijn, overdracht duurt vrij lang maar is wel zuiver.
Ik mis een compecte maar duidelijke handleiding , de bestaande zijn zeer uitgebreid endan is het even zoeken voor men iets heeft.
Alles bij elkaar opgeteld een goede camcorder voor een goede prijs , ga er veel plezier van hebben.