JVC GZ-R415GEU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-R415GEU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Frans 28-07-2017

Geweldig mooi beeld,eenvoudige bediening

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Ik heb deze camera gekozen om te filmen als ik ga vissen,het is dan wel fijn om te weten dat hij tegen een stootje kan en waterdicht is.
Op dit moment alleen nog maar op automatisch gefilmd,ziet er geweldig uit,ook de timelaps instelling getest,eveneens super.
Binnenkort gaat de camera mee op de vistrip naar frankrijk ,hopelijk kan ik daar mooie visavonturen vastleggen met deze JVC!

Pluspunten

• Klein,compact
  • waterdicht en schokbestendig
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• geen losse accu?

jurdeckers 01-07-2017

Ligt lekker in de hand

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Ik was een camcorder gewend van een tijdje geleden, maar was is de techniek van dit apparaat enorm verbeterd. De JVC videocamera ligt lekker in de hand en werkt als een point & shoot fotocamera, maar dan met bewegende beelden. Over de kwaliteit van de opnamen ben ik dik tevreden. Alleen jammer dat er geen aansluiting voor een externe microfoon op zit. Ik gebruik de camera vooral outdoor, vandaar dat ik voor de camouflage uitvoering heb gekozen. wat mij betreft een aanrader.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • formaat en bedieningsgemak

Minpunten

• geen aansluiting externe microfoon

Just4Trucks 24-06-2017

goed zichtbaar

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Mooie kleine handzame camera. Licht makkelijk in de hand. Makkelijke bediening op het scherm. Mooi stabiel beeld

Pluspunten

• handzaam
  • licht
  • goede beeld kwaliteit
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• nog geen ontdekt

Patrick Brouwer 25-05-2017

Handzaam en haarscherp

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Ik heb voor dit product gekozen omdat het een handzame camera is, hiervoor had ik een Sony. De JVC maakt haarscherpe opnames, dit kun je zelf instellen, dat is super prettig. Tevens vind ik het erg fijn dat er maar 1 geheugen is (SD kaart). Natuurlijk is de keuze ook gevallen op de schokbestendigheid, waterdichtheid en stofbestendigheid. kortom zeer tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Stof, waterdicht

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Christiaan Koeter 20-04-2017

Robuust en veel zoombereik, meer dan de meeste fotocamera's

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Fijne handzame camera, ik heb lang getwijfeld of ik een actiecamera zou nemen of een echte videocamera, maar een videocamera heeft een betere kwaliteit en omdat deze ook robuust is is deze gewoon beter. Handige schroefdraaimogelijkheid voor een groothoeklens dus het kan wel allemaal. Onder water nog niet getest. Enige nadeel leek me de interne accu. Maar die zijn door de jaren heen ook steeds beter geworden.

Pluspunten

• zoom 40 X optisch
  • waterdicht
  • 37 mm schroefdop voorop voor groothoeklens
  • stoer in het legergroen

Minpunten

• 10 megapixel foto alleen in vierkant formaat

jilly 17-04-2017

Leuke camera en waterdicht voor die prijs!

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Prima camera, simpel in gebruik ter vervanging van mijn oude JVC die na 6 jaar intensief gebruik helaas een defect scherm kreeg, binnenkort op vakantie naar centerparcs, dus nu de camera mee het zwembad in! beeldkwaliteit nog niet getest op grote scherm, maar als het vergelijkbaar is met vorige camera is het dik in orde voor deze prijs!

Pluspunten

• waterdicht
  • prijs
  • camouflage kleur

Minpunten

• geen intern geheugen
  • foto's alleen in 4:3 hoge kwal. 16:9 minder kwal
  • waterdicht klepjes maakt opladen wat lastig

Fred 02-02-2017

leuke camera

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Moest even wennen aan het touchscreen. Bediening is eenvoudig en de uitleg via het menu is duidelijk. In het begin wil je alles uitproberen en dan is het jammer dat je bij het opnieuw in het menu gaan elke keer weer bij het eerste scherm begint. Ook de uitgebreide handleiding op internet gelezen. Voor de speciale features heb je die wel nodig. Leuk is de memory zoom functie. Overzetten naar de PC is simpel. Daar het je geen duurdere camera met WIFI voor nodig. De camouflage groene kleur geeft het een sportieve look. Je moet er wel een SD kaartje bij kopen. De Lexar SDXC kaartje 64GB 300x van 20.50 euro werkt goed.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • scherp beeld
  • kleur behuizing

Minpunten

• vergeet niet een SD kaartje te kopen

Pieter 17-12-2016

Cool

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Licht, weer- en waterbestendig, lange accu die vast is, touch screen en prima zoom. Iets duurder dan sony maar wel beter

Olaf 03-12-2016

makkelijk te bedienen en lekker compact

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Camera is direct te gebruiken. Erg duidelijk menu. Beeld is erg goed en de camera is lekker compact. Was wel even eng om de camera echt onder water te houden, maar blijkt echt waterdicht te zijn. Veel opties voor div opnames. Met name de time laps vind ik super.

Natuurliefhebber 12-10-2016

mooie compacte camera,die tegen een stootje kan

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

heb de camera gekocht om in de natuur te kunnen filmen en de camouflage kleur is daarom een extra pluspunt. Het is fijn dat je ook in de regen deze camera gerust kunt gebruiken en de bediening is simpel met een goede beeldkwaliteit .Voor mij een fijne camera die ik zeker aan kan bevelen.

H.Goddery 24-08-2016

Prima camera

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Deze camera is voor de beginnende gebruiker met even prima beeld kwaliteit, lekker licht en klein.
Wij gebruiker hem voor vakantiefoto,s op het water en voor het filmen van ons kleinkind, voor sowel binned en buiten is Deze camera seer geschikt

Pluspunten

• Licht
  • Goede beelkwaliteit

rik 09-08-2016

goeie camerae erbij

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

goeie camera niks om aan te merken alleen geen sd kaartje voor de rest helemaal top het scherm is groot kwaliteit accu duur

Pluspunten

• accu
  • mooi
  • SCHERP

Minpunten

• geen sd kaart

guus 20-07-2016

Top camera

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Zeer compacte lichtgewicht camera met hoog gebruiksgemak.
Geen uitgebreide instellingsmogelijkheden maar wel prima resultaat en makkelijk te bedienen.
Nog niet getest of hij inderdaad shockproof en waterdicht is.
Meegeleverde software werkt prima op de pc.
Bij direct afspelen op mijn media player gaat de weergave echt scene voor scene dus het "maken" van een film, is wel gewenst om lekker te kunnen kijken.
SD card van 32 Gig is niet royaal als je heel je vakantie wil vastleggen op 1 card. reserve card is aan te bevelen.
Minpunten: het is een heel compacte camera maar een (hals)draagriem zou van toegevoegde waarde zijn. Lensdop is los. Bij mijn vorige camera was deze geïntegreerd wat een plus was. Deze camera was wel veel duurder.

JVC Everio R 10-07-2016

Mooie camera

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

fijn dat hij waterproof, dustproof etc is + een lange batterij. Hij ziet er mooi uit & je kan uit veel kleuren kiezen.

Roel Post 09-07-2016

Robuust met een goed formaat en bedieningsgemak

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Handzaam, licht en robuuste camcorder. Speciaal gekocht voor opnames buiten, vooral tijdens wandelingen.

Herman Hanenbergh 03-07-2016

Herman Hanenbergh

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Dit is mijn tweede JVC-camcorder. Door een ongeluk kan ik maar één arm goed bewegen. Bij de vorige kon ik met één hand zelf de sd-kaart eruit halen of de oplaadkabel inpluggen. Bij de nieuwe is dat weggestopt achter een krakkemikkig klepje dat ik onmogelijk met één hand kan openen. Ik zal daarvoor altijd hulp moeten inroepen. Bepaald geen vooruitgang dus t.o.v. de vorige.

Jimmy W 03-07-2016

Praktisch en doeltreffend

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Beeldscherm openklappen en op opnemen drukken, meer hoef je niet te doen. Accu is ook meer dan voldoende om een enkele keer op te laden en vervolgens altijd standby te staan. Het formaat en de Water-, stof-, schok- en kou-bestendigheid zorgen er vervolgens voor dat je niet meer heel voorzichtig hoeft te zijn en je de camera ook eerder en vaker bij de hand hebt, omdat je hem overal mee naar toe kan nemen.

Jens 28-06-2016

Beste prijs/kwaliteit

Geschreven voor: JVC GZ-R415GEU

Dit product heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding in zijn klasse. Met full HD video, goede zoom en een degelijk opnamegeluid is dit een topcamera. De waterbestendigheid is ook mooi meegenomen. Kortom de beste camera in deze klasse volgens prijs/kwaliteit.