JVC GZ-R415BEU zwart - Reviews

40 x
Beeldstabilisatie
Formaat display
7,62 inch

Beoordeling op basis van 80 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bas 15-02-2017 Product paar maanden in bezit

Blij

Kan kort zijn...

Helemaal goed !
Simpel in de bediening, mooi beeld en 'n mooi geluid.
En de prijs mag er ook zijn !

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Echt waterdicht

Minpunten

• Geen voor mij...

Wim van Blitterswijk 20-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

super alleskunner in handformaat

de Camera is Super compact en gemakkelijk in een tasje aan je broeksriem te hangen zonder dat die in de weg zit. de zoom is gigantisch en blijft scherp en je hoeft niet bang te zijn voor een regenbui of als je de camera per ongelijk laat vallen.
ik heb op 2 augustus 2014 de voorloper HD everio GZ-RX115BE gekocht ik heb er 2 en een half jaar de wereld mee rondgetrokken en vele uren film mee gemaakt. in die tijd is de camera slechts 3 maanden niet gebruikt en de rest van de tijd zeer intensief.
alles werkt nog steeds naar behoren maar je krijgt nu gebruik slijtage wat ik normaal vind.
het schermpje sluit nu niet goed meer en gaat daardoor telkens open helaas net enkele maanden buiten de garantie. maar niet getreurd want voor slechts € 249,- heb ik zijn opvolger de Everio GZ-R415BE gekocht die bij mijn actieve levensstijl weer 2 en een 1/2 jaar mee zal gaan. voor zo'n prijs moet je geen reparatie verrichten maar direct een nieuwe camera kopen. ik ben zeer tevreden over de kwaliteit / prijs verhouding en hoop dat JVC in de komende jaren dit beleid voortzet

Pluspunten

• compact en uitstekende zoom
  • lage prijs
  • vocht bestendig
  • geen intern geheugen maar alles op een kaartje
  • je kunt foto's maken van eerder gemaakte film

Roy 20-09-2016 Product paar dagen in bezit

Super onderwater camcorder!

Nooit gedacht dat deze camera zo een mooie beelden kan maken onder water.
Bovendien shock bestending.

Pluspunten

• onder water filmen
  • shock bestendig

Nicole 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

EverioR

Mooie stevige camera. Het beeld is ook mooi voor een eerste camera, maar als je iets verder bent is misschien een andere camera met betere kwaliteit leuker. Geluid dichtbij goed, verderweg iets zachter maar nog steeds goed. Ook stevig, en makkelijk in gebruik. Ik ben er heel blij mee.

Jasper 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

De ideale camcorder voor het vastleggen van herinneringen

Vorig jaar heb ik een action cam gekocht voor het filmen van mountainbiken en de wintersport. Daardoor aan het filmen geraakt. Nu besloten om de bijzondere momenten met onze dochter meer te willen vastleggen. Daarvoor is de action cam te beperkt, maar ik wil toch juist (zwem)bad en strand herinneringen vastleggen. Hiervoor is deze camera ideaal. Hij is degelijk genoeg om overal mee naar toe te nemen en je kan eigenlijk alles filmen. En dat is nu precies het idee. Geluid en beeldkwaliteit zijn prima. Heel tevreden tot nu toe!

Lindsey 30-06-2017 Product paar weken in bezit

Goede stevige camera

Mooie stevige camera. Heel stevig en makkelijk in gebruik. Ook onder water erg goed beeld. Geluid en beeldkwaliteit zijn goed. Ben er heel tevreden over

Tini 14-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig helder beeld en gemakkelijk te hanteren

Heb vooral gekeken naar de grootte van de camera en de opslagcapaciteit voor foto's en film.

Pluspunten

• Compact en licht.
  • Prijs en kwaliteit is prima.

Minpunten

• Tot nu toe geen

Tini 11-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig helder beeld en gemakkelijk te hanteren.

Ook de lange opnamecapaciteit in combinatie met de opslag op een SD kaart van 32 Gb is super .

Pluspunten

• Compact en licht
  • Prijs en kwaliteit is prima.

AvdH 08-05-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijke camera die extreem lang met de accu doet...

Fijne camera die degelijk gebouwd is. Voor de prijs biedt hij een heel goede kwaliteit. De camera ligt licht in de hand en heeft een accuduur van wel 5 uur!

De beeldkwaliteit ziet er erg goed uit en ook bij zwak licht geeft hij mooie beelden. Het eerste exemplaar dat wij ontvingen was helaas defect, maar dat werd snel opgelost door een vervangend exemplaar.

De camera is voorzien van SD kaartjes, waardoor er in principe onbeperkte opslagcapaciteit is, wat ideaal is op bijv. vakantie...

Pluspunten

• accuduur
  • licht
  • degelijk

Thomas 08-05-2017 Product paar weken in bezit

Erg veelzijdige camera

Goede accuduur, scherp beeld, timelapse werkt heel goed, lekker veel optische zoom, makkelijke bediening.

Pluspunten

• Timelapse
  • Goede zoom

Minpunten

• inzoomsnelheid, twee snelheden

Mark 04-05-2017 Product paar dagen in bezit

Lange accu duur en verwisselbare geheugen kaart

De lange accu duur is erg fijn, eerst dacht ik een verwisselbare accu zoek ik maar deze accu gaat veel langer mee.
Ook het quad proof heeft mijn keuze mede bepaald.
De verwisselbare geheugenkaart vind ik fijn.
En dan uiteraardt de prijs kwaliteit verhouding

G. Hartman 04-05-2017 Product paar weken in bezit

Prima camera, eenvoudige bediening en prima beeldkwaliteit

Tijdens mijn laatste reis gaf mijn oude camera (ook een JVC) na negen jaar de geest, gelukkig pas op de laatste dag... Thuisgekomen ben ik direct op zoek gegaan naar een alternatief. Omdat mijn oude camera me zo goed bevallen was, zocht ik weer naar een JVC. Omdat ik de camera voor de aankoop graag 'echt in handen' wilde hebben, heb ik gekozen voor 'Camerashop.nl' van Coolblue. Op die site bleek de camera in de winkel in Groningen op voorraad te zijn, waarna ik in de winkel een uitgebreide demonstratie van de camera kreeg. Ik was verrast door de kwaliteit van het toestel en de extra mogelijkheden ten opzichte van mijn oude camera: zo kan ik nu ook onder water filmen en is de camera schok- en stofbestendig en heeft hij een handig touchscreen. Ik ben na aankoop direct aan het filmen gegaan en de camera is zeer eenvoudig te bedienen met intuïtieve menu's.

Pluspunten

• Zeer makkelijk te bedienen
  • prima beeldkwaliteit
  • touchscreen
  • onder water filmen mogelijk

Minpunten

• moet nog wennen aan kleiner formaat

G.Bankert 23-04-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijke uitstraling

In vergelijking met mijn vorige camera (GZ-E205) heeft deze camera de volgende pluspunten.
De buiten kant van de camera is wat stroever en houd daardoor beter vast.
Het in en uitzoomen of een foto maken door gebruik te maken met de start-stopknop werkt geweldig. De accu met een lange gebruiksduur en dat dezelfde SD kaartjes gebruikt kunnen worden, zijn de reden geweest om weer voor een JVC camera te kiezen

Pluspunten

• gebruiks gemak
  • degelijke uitstraling

Minpunten

• de garantie is erg beperkt

R F H van Lith 16-04-2017 Product paar weken in bezit

sherp beeld,mooie foto's,handig formaat

klein, waterdicht,en dat je via de camara kunt bewerken ,hij maakt mooie foto's en makkelijk te bedienen

Pluspunten

• waterdicht

Minpunten

• geen wifi verbinding

Esther 12-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi compact.

Lang getwijfeld masr toch maar gedaan. Moest er aardig voor sparen. Maar geen spijt van Tot nu toe. Eenvoudige bediening en mooi helder beeld op de display. MoeSt alleen ff zoeken hoe ik dat klepje voor sd kaart open moest doen. Maar uiteindelijk gelukt.

Pluspunten

• Mooi klein
  • Helder scherm
  • Makkelijk te bedienen.

confetti 05-04-2017 Product paar dagen in bezit

Leuk cameraatje

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Compact, licht en robuust. Ik ben er nog niet mee onder water geweest ;-)

Hans Schapendonk 02-04-2017 Product paar dagen in bezit

Handzame camcorder met groot scherm en long life battery

Het is een fijne camcorder en maakt mooie beelden. Battery gaat lang mee.
Groot Scherm, makkelijk te bedienen

Corry 31-03-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte camcorder

Wij hadden een Sony maar deze spant de kroon. Licht, makkelijk in de hand en fijn om te filmen. Nog geen min punt ontdekt.

Pluspunten

• Licht fijn in de hand
  • Makkelijk
  • Goed beeld

Andrew 25-03-2017 Product paar weken in bezit

JVC EverioR:Quad Proof + Long Life Battery

I chose the JVC EverioR GZ:R415BE because I will be competing at the World Sheepdog Trials at Herenweg 100 1718 AH Hoogwoud The Netherlands in July 2017 and my wife intends to video my run! Since the sheep have to be gathered from 400 metres I was looking for a camcorder with a lot of optical zoom. The EverioR has 40X optical zoom which is more than enough for the job. Also the waterproof feature is an added bonus in case it rains! Since unpacking and trying the ExerioR at home we have found the operation really simple which is exactly what we need...basically a button to start and stop videoing at the back of the machine and zoom in or out by the switches on top of the casing. Inserting the SD card is a little fiddly but it is becoming easier to do with practice. The battery life is good and I have bought an external battery which plugs in at the back of the camera and allows me to video the rest of the competitors throughout the day...this an ingenious solution to the age old problem of battery life and a much better option than having lots of extra batteries for the camera. A good camcorder that does the job without breaking the bank buying it!

Pluspunten

• Value for money
  • Robust and waterproof
  • Easy to use
  • Good battery life
  • Able to connect external battery

Minpunten

• Back cover a little difficult to open/close

LvB 08-03-2017 Product paar weken in bezit

Scherpe beelden, robuste cam, waterproof

Uitstekende ervaringen opgedaan met deze quad proof. Mooi scherp beeld. Camera ligt goed in de hand. Ook onderwater goede beelden.

Pluspunten

• Quad proof
  • Beeldkwaliteit
  • Bediengemak

Minpunten

• aansluiting voor laden zit achter klepje