JVC GZ-R415BEU zwart - Reviews

Formaat display
3 inch

Roy 20-09-2016 Product paar dagen in bezit

Super onderwater camcorder!

Nooit gedacht dat deze camera zo een mooie beelden kan maken onder water.
Bovendien shock bestending.

Pluspunten

• onder water filmen
  • shock bestendig

Bas 19-09-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen, lekker licht

Camera ligt goed in de hand, is lekker licht van gewicht. Kan makkelijk bij alle knoppen. Perfect. Ideaal om mee te nemen op vakantie. Waterdicht, stoot -en val bestendig. Wij gaan hem vooral gebruiken bij het snorkelen op onze vakanties.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Waterdicht
  • Makkelijk te bedienen

KdJ 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

Een geweldige camera!

Ik ben erg tevreden over de Everio R: GZ-R415BE. Hij maakt hele scherpe beelden en de kwaliteit is goed! Een prima camera! Met vriendelijke groet, KdJ

Pluspunten

• Scherpe beelden
  • Goede kwaliteit

Nicole 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

EverioR

Mooie stevige camera. Het beeld is ook mooi voor een eerste camera, maar als je iets verder bent is misschien een andere camera met betere kwaliteit leuker. Geluid dichtbij goed, verderweg iets zachter maar nog steeds goed. Ook stevig, en makkelijk in gebruik. Ik ben er heel blij mee.

Cman 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prima camera

Handzame camera, die eenvoudig te bedienen is. Heldere handleiding bijgesloten en goede uitgebreide handleiding.

Pluspunten

• Handzaam
  • Eenvoudig

Toi Korsten 27-08-2016 Product paar weken in bezit

Mijn eerste camcorder

De JVC GZ R415 is mijn eerste camcorder. Ik ben zeer verrast over de kwaliteit en de klantvriendelijke werkwijze. Vooral het touchscreen en bediening menu aldaar vind ik heel goed.

Eric 17-08-2016 Product paar weken in bezit

Handzame camera

Handzame camera, makkelijk te bedienen. Ligt lekker in de hand. De camera maakt goede opnames vooral ook met een snelle SDXC kaart. Minpuntje: Klepje SD kaart en aansluitingen is een beetje lastig te openen.

Pluspunten

• handzaam
  • stabiel
  • goede opnames

Minpunten

• klepje SD kaart

cindy 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

goede camera

Handig te bedienen. Mooi formaat scherm. Camera heeft ook een Mooie maat om mee te nemen in handtas.
Zeer tevreden over dit product. Beeldkwaliteit super.

Marcel van der Steen 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

JVC Everio R

Top aankoop en vriendelijk in onderhoud en gebruik. Ook het aansluiten op de pc en delen van filmpjes is heel gemakkelijk. Voor mij een top camera zoals ik gewend ben van de Everio lijn camcorders.

Janssen 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste ervaring

Dit is mijn 2e JVC camcorder en de eerste die volledig digitaal is. Ik heb hem pas een paar dagen, maar de proefopnamen bevallen zeer goed. Een geweldige geluid en beeldkwaliteit. Jammer dat er geen HDMI kabel bij zit, dan konden we nog makkelijker de opnamen terugkijken.

Pas 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Voor de 2e maal gekozen voor een JVC

Net een JVC GZ R415 gekocht. Daarvoor een JVC GR DX317E meer dan 10 jaar gebruikt. Deze doet het overigens nog steeds!. Maar op een x-moment wil je met de nieuwe ontwikkelingen mee. De nieuwe JVC GZ R415 is zeer gebruikers vriendelijk. En ligt gemakkelijk in de hand. Tot nu toe ben ik tevreden met mijn aanschaf. Hopelijk gaat deze net zo lang me als mijn vorige JVC!

Tommy 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Handige camrecorder

Heerlijke kleine camrecorder, ligt goed in de hand. Je hoeft niet gauw bang te zijn voor wat water en stof. Maakt goede opnames.

Niels 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Ideale videocamera voor startende filmers

De JVC GZ-R415 is op dit moment een van de betere keuzes voor consumenten die hun eerste videocamera kopen. Een prima prijs-kwaliteit verhouding met voldoende functies en sterke specificaties. De camera is ook nog eens bestand tegen water, stof, schokken en koude wat hem ook prima geschikt maakt voor vakanties.

Michel Ruigrok 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima camera voor familiegebruik

Prima camera om even snel opnamen te maken. Niet te veel poespas opties die je toch niet vaak gebruikt.
Daarnaast prima stof en waterdicht (tot 5 meter diepte). Ligt Degelijk in de hand.

Arno Maassen 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede camera voor dit geld

Pas gekocht , omdat de vorige camera bij een val beschadigd was.
Deze camera heeft zeer scherpe beelden, eenvoudige bediening en lekker licht. Ik ben heel tevreden over prijs/kwaliteit van deze camera. Vorige camera was ook een JVC en die was ook heel goed. Tot nu toe nog geen minpunten geconstateerd.

Gerrit 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen en zeer handzaam

Proefopnamen waren naar volle tevredenheid. Ook is hij makkelijk te bedienen, zelfs voor mensen die de gebruiksaanwijzing niet zo snel onthouden.

stuurman 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

camera gz-r415be

perfecte opnames ook binnenshuis
gemakkelijk te bedienen
mooie vormgeving
ben zeer tevreden met deze camera

JVC Camcorder 18-06-2016 Product maand in bezit

Degelijke Camcorder

Ik heb sinds een maand de JVC GZ-R415BE camcorder in bezit. Deze is heel gemakkelijk te bedienen. Zonder handleiding kun je er al mee overweg. Weer voor JVC gekozen omdat ik daar altijd goede ervaring mee heb en deze camera zeer degelijk is en ook in de regen mee gefilmd kan worden en zelfs onder water

Hoeks T J G 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super Camcorder

Handig en gemakkelijke te bedienen camcorder, dit is mijn 2e JVC, maar deze springt er bovenuit, we gaan hier vast meer uren film meemaken dan de oude.

Jasper 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

De ideale camcorder voor het vastleggen van herinneringen

Vorig jaar heb ik een action cam gekocht voor het filmen van mountainbiken en de wintersport. Daardoor aan het filmen geraakt. Nu besloten om de bijzondere momenten met onze dochter meer te willen vastleggen. Daarvoor is de action cam te beperkt, maar ik wil toch juist (zwem)bad en strand herinneringen vastleggen. Hiervoor is deze camera ideaal. Hij is degelijk genoeg om overal mee naar toe te nemen en je kan eigenlijk alles filmen. En dat is nu precies het idee. Geluid en beeldkwaliteit zijn prima. Heel tevreden tot nu toe!