Panasonic HC-V770 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic HC-V770 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Alex de Jong 11-01-2021

Perfect voor streaming

Geschreven voor: Panasonic HC-V770 zwart

Goede betaalbare camera voor het gebruiken bij een streaming sessie. 3 van deze camera's aangeschaft voor het vastleggen en streamen van algemene ledenvergadering en conferenties, die vervolgens via youtube worden gepubliceerd. Het grote voordeel van deze camera is dat hij "clean" HDMI heeft. Verder is de bediening erg intuitief. Prima aankoop voor ons doel. Één klein minpuntje: om de camera uit te zetten moet het scherm dicht, daarvoor moet de hdmi kabel verwijderd worden.

Pluspunten

• clean HDMI
  • kwaliteit beeld
  • gebruiksgemak

Minpunten

• aansluitingen van hdmi zit op lastige plek

Bianca 27-06-2019

Handzame camera met mooie resultaten

Geschreven voor: Panasonic HC-V770 zwart

Na 5 jaar had ons vorige panasonic model het begeven. Door de compactheid en mooie resultaten ook nu weer gekozen voor een panasonic. En ook nu weer mooie beelden. Bediening is even wennen, maar toch eenvoudig in gebruik. Mooi helder scherm.

Pluspunten

• compact
  • mooie resultaten
  • Accu van oude camera nog te gebruiken

A.Beugelsdijk 14-12-2018

Camcorder Panasonic HC-V770 zwart

Geschreven voor: Panasonic HC-V770 zwart

Heb jarenlang met camera (met bandjes) gefilmd. Tijd voor een nieuwe. Deze camcorder gisteren zowel 's avonds bij weinig licht én overdag uitgeprobeerd. Was benieuwd naar de resultaten. Aangenaam verrast dat er bij weinig licht nauwelijks ruis te zien was en bij daglicht fraaie heldere kleuren. Het geluid is prima. Vanaf 3 cm. afstand kan je al opnemen.Even wennen aan het lichte gewicht maar in de praktijk geen probleem. Camera tijdens filmen niet te snel bewegen, anders wordt het beeld minder vloeiend. Zijn prijs waard.

Pluspunten

• lichtsterk
  • geluid
  • aantrekkelijke prijs

Minpunten

• niet te snel bewegen

MNE 03-05-2018

Handzame camera

Geschreven voor: Panasonic HC-V770 zwart

Camera is compact en zeer goed te gebruiken voor een beginner. Weinig ervaring met camcorders dus gezocht naar een goede prijs-kwaliteitsverhouding en dit is gelukt. Zeer goede beeldkwaliteit en camera regelt veel zaken zelf zoals belichting. Leuk detail is dat er in slowmotion gefilmd kan worden.
Zeer tevreden over het gebruiksgemak, het touchscreen zorgt ervoor dat ik snel de bediening van de camera onder de knie had.

Pluspunten

• Compact
  • Goed handzaam voor zowel kleine als grote handen
  • Touchscreen
  • Automatische stabilisator

Dimitri 20-03-2018

Superfijne, eenvoudig te bedienen camcorder

Geschreven voor: Panasonic HC-V770 zwart

Omdat ik een externe microfoon wilde gebruiken, vielen meteen heel veel camcorders af en bleef de HC-V770, met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, snel als enige over. De camcorder heeft veel reviews en een zeer hoge waardering.
Wat een heerlijke camcorder is dit! Lekker intuitief. De verschillende instellingen en opties zijn eenvoudig te vinden. Ik heb al van alles geprobeerd en opgenomen en ben zeer tevreden over de beeld- en geluidskwaliteit en het bedieningsgemak. Ik gebruik de camcorder vooral om gesprekken tussen twee personen op te nemen. Later komt daar spreken voor groepen bij. Als ik een gesprek in mijn sessieruimte wil opnemen, dan kan ik vanuit de stoel met mijn mobiel de opname starten en hoef ik niet naar de camera (op statief) te lopen. Met deze camcorder/microfoon combinatie kan ik nog jarenlang prima uit de voeten. Heerlijk!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Externe microfoonaansluiting
  • Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Jan Bos 19-12-2017

6-12-2017 deze camera gekocht werkt perfect

Geschreven voor: Panasonic HC-V770 zwart

Bij kamera express in Amsterdem deze videocamera gekocht.
Heb hem nu twee weken en bevalt echt boven verwachting de kleuren zijn heel mooi en bij minder licht is filmen ook geen probleem en als het te donker wordt is er altijd de lamp voor op de camera voor een beetje extra licht.
Nog niets alles uitgeprobeerd wat hij allemaal kan maar dat kan ook niet er zit zoveel op voor die prijs Fantastisch.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Mooi geluid
  • Scherpe beelden
  • Maakt ook mooie foto"s
  • Wifi

Minpunten

• nog geen een gevonden

D.KRUIJT 02-06-2017

Hoogwaardige multi functionele Full HD Kamera.

Geschreven voor: Panasonic HC-V770 zwart

Na aanbeveling door mijn zoon met dezelfde kamera kon ik er niet meer omheen om na 30jaar filmen, op een hoger niveau ,aangepast aan deze tijd ,betere hoogwaardige films te maken . Door de zeer gunstige prijs/kwaliteit verhouding kwam dit binnen de mogelijkheden ! Moeilijke binnen opnames met ,,hoge contrasten'', goede huidweergave vooral van kinderen, alsook natuurgetrouwe buiten opnamen. Alles even scherp en even wichtig!

Pluspunten

• goede bediening
  • compact
  • vele mogelijkheden
  • hoogwaardig