Canon LEGRIA HF G40 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon LEGRIA HF G40 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Arie 02-03-2019

Prima apparaat, stabiel, super beeld! Top

Geschreven voor: Canon LEGRIA HF G40 zwart

Ik was op zoek naar een camera waar je via de zoeker kunt opnemen ipv scherm.
Nu blijkt deze camera ook subliem instelbaar met waarden die ik in de fotografie gebruik (av, tv etc)
Super, zeer tevreden!

Pluspunten

• Stabiel
  • Uitgebreid instelbaar
  • Super zoeker

Minpunten

Ronald Roos 22-10-2017

Geweldige all-rounder, enorme krachtpatser deze video camera

Geschreven voor: Canon LEGRIA HF G40 zwart

De Canon HF G40 is een geweldige machine die zich kan meten met de betere semi-prof video camera's, functies zijn overzichtelijk en menu structuur is helder. Met zijn 1,8 diafragma super goed te gebruiken in minder goed belichte ruimtes en omgevingen. Interne microfoon is niet slecht maar het is aan te raden om een externe microfoon aan te sluiten voor een beter resultaat. Het gewicht van de camera is netjes en het model van de body is goed ontworpen waardoor hij stevig in de hand ligt. let wel goed op dat de juiste SDHC kaartje worden gekocht die snelgenoeg kunnen wegschrijven om de 60f per seconden te kunnen halen, 60MB/s is minimaal, 95 MB/s schrijven is aan te raden. dez machine heeft dezelfde functies en menu als de XA30 alleen zonder de draagbeugel en de twee XLR aansluitingen voor externe microfoons, als je daqt niet gebruikt zou ik voor de HF G40 gaan van canon, het scheelt je iig een kleine 500 euro en dat is mooi meegenomen, kan je mooi een externe microfoon, twee kaartjes, extra batterij en een ledlamp kopen.

Pluspunten

• Prijs
  • 2 UDHC kaarten sleuven

Minpunten

• Wifi Instellen