Sony FDR-AX33 zwart - Reviews

10 x
Beeldstabilisatie
Formaat display
7,62 inch

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,3

Ad 10-08-2017 Product paar weken in bezit

Videocamera met een zoeker

Videocamera is behalve met een LCD scherm ook uitgerust met een beeldzoeker, zodat je goed kan filmen met zonlicht. Kan drie opname formaten aan zoals: AVCHD (1920x1080) die je met de meeste video montage programma's makkelijk kan monteren en waarvan evt. een dvd op de computer kan worden gebrand die met een blu-ray speler kan worden afgespeeld.
XAVC S HD (1920x1080) en natuurlijk nog beter, 4K voor de allerbeste beeld kwaliteit, maar alleen te monteren, op te slaan (computer en extern medium) en af te spelen met programma's en apparatuur die geschikt zijn voor 4K. Deze Sony camera geeft met AVCHD al een heel scherp beeld met mooie natuurlijke kleuren en heeft een uitstekende beeldstabilisatie. Wat ook handig is, de handmatige instelring voor op de camera, voor bijv. belichting en witbalans, enz.
Nadeel vind ik dat deze camera dikker en iets zwaarder is dan mij vorige camera. Grotere en zwaardere lenzen.

Pluspunten

• goede steadyShot
  • manuel-ring, handmatige instellingen
  • natuurlijke, scherpe beelden
  • menu lcd scherm

Minpunten

• microfoon kan beter
  • gewicht 700 g met batterij

R. Jansen 25-02-2017 Product paar dagen in bezit

Prima service

Ik heb deze camera gekozen op basis van reviews op internet. De 4k optie trekt mij hierbij aan.
De service bij de aankoop bij Kamera express was prima. De extra garantie-mogelijkheid gaf ook de doorslag. Prima service, prima prijs.

Pluspunten

• 4K mogelijkheid
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• Hoog dataverbruik bij 4K
  • Beperkte handleiding

Laers 22-03-2017

Geen firmware update

Hij staat in de winkel. Ik wil hem uitproberen met mijn geheugenkaartje. Geeft een foutmelding aan. Verkoper update de firmware en na 2 weken teruggegaan. Hetzelfde verhaal. Camera functioneert niet. Ook niet met de hoogste snelheid geheugenkaart.
Ik heb hem dus niet gekocht, maar zoiets zet je toch niet in de winkel te koop??