Denver DV-AC-5000W zwart - Reviews

Beelden per seconde
60 FPS
Foto modus

Sander 07-04-2016 Product maand in bezit

Camera valt uit tijdens opnamen wat moet ik doen?

ik heb de camera een maand in het begin geen problemen mee gehad en sinds 1 week geleden valt hij uit tijdens een opnamen weet niet precies hoeveel minuten maar denk Ongeveer 2 minuten KAN IEMAND ME HELPEN ?

verlaan 09-01-2016 Product paar weken in bezit

Gezocht naar een budget action-cam; vooral voor de kinderen. er zijn een aantal tegenvallers, waar je niet altijd vooraf bij stilstaat. Het geluid van deze camera is heel slecht. In de behuizing uiteraard helemaal dramatisch, maar die hoort water en dus ook luchtdicht te zijn; dan krijg je dat. Maar ook zonder omhulsel is de microfoon ondermaats. De kijkhoek is fantastisch en het apparaat maakt bij daglicht mooie beelden. Bij schemer en binnen is ook deze kwaliteit magertjes. Het display is slecht leesbaar.
Waar ik me echt op verkeken heb, en wel had kunnen weten is dat er geen LCD-schermpje achterop zit, waardoor je niet snel kunt checken of je je beeld een beetje centreert bijvoorbeeld. Als je de camera gebruikt als action-cam heb je dat natuurlijk niet nodig (lenshoek is top), maar als je uit de hand filmt is dat wel fijn.
Bij een volgende camera komt die er wat mij betreft wel op te zitten.

Kortom, voor een eerste camera, om te spelen en proberen prima. In Januari nog eens op de fiets zetten en in februari mee de sneeuw in. Eens kijken of die daar stand houdt.

Martijn.l.2007 11-08-2015 Product maand in bezit

6,8
Vind alleen dat het beeld wat beter kan en het geluid maakt mij niet veel uit het geluid is redelijk verder echt een prettige camera voor dat geld

RemcoWijnen 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

Hij is gewoon snel en makkelijk in gebruik. Je kan live meekijken op je telefoon, hij kan makkelijk worden gemonteerd aan bijv. je fiets en de beelden zijn prima, op 720p met 60fps of op 1080p met 30 fps

RemcoWijnen 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

Hij is gewoon goed.Meer kan ik er niet van zeggen. Hij is makkelijk in gebruik, snel, handige app voor op je telefoon.

hein vink 08-06-2015 Product paar dagen in bezit

4,7
Vooral de gebrekkige handleiding is een groot nadeel van deze action camera. Het kleine lcdschermpje (< cm2) is een groot nadeel. Dit ding zou veel moeten kunnen maar door de gebrekkige handleiding kom je daar niet bij. De bereikbaarheid van de helpdesk van Denver Nl is ook een ramp.

Camboy1988 26-04-2015 Product paar dagen in bezit

Voor de prijs is het een degelijk goede action cam. Qua beeldwarmte de beste cam in zijn prijsklasse, het geluid is minder. veder is hij makkelijk in gebruik. de lens van 120 graden is echt ideaal. Uit testen op Tv ( Kassa ) eindigt deze camera op de 1ste plek, zeker een aanrader om hier eerst mee te oefenen voor je een gopro aanschaft, zeker als je hem onder een drone hangt , de wifi functie werkt goed af en toe een kleine bug maar dit gaat om milliseconden. ideaal dus om vanuit de drone live mee te kijken en opnames te starten pauzeren en videos van de cam te downloaden, een topper.

iRob84 31-03-2015 Product paar dagen in bezit

Voor deze prijs is het een prima camera. Geluidskwaliteit is niet al te best, maar daarvoor worden deze camera's niet gemaakt. Het is en blijft een actioncam. Dus filmpjes monteren, geluid wegfilteren en muziek er onder. De sluitingsklip is helaas kapot gegaan doordat ik hem liet vallen. Voor een paar euro kan je hem opnieuw bestellen bij Denver Electronics. Verder heb ik geen problemen met de stops die sommige mensen wel hebben. Dit heeft vermoedelijk alles te maken met de kwaliteit van het kaartje. Transcend is hier voor heel goed geschikt. Wij hadden 3 van deze camera's aangeschaft voor Wintersport met school. Ik heb van alle camera's topfilmpjes gekregen om te monteren. Geen haperingen in het beeld en allemaal op HD kwaliteit. Zoals in eerdere review is aangegeven dat ie maar tot 5 meter kan, is onzin. De onderwater filmpjes zijn perfect en de behuizing is gewoon heel gebleven en geen water binnenin. Niets anders dan lof over deze camera. Als ie kapot zou gaan, bestel ik hem zeker nog een keer. Liever dat deze kapot gaat dan een GoPro 4 Hero, daar word je niet vrolijk van

fiatjuh 29-12-2014 Product paar dagen in bezit

7,3
geluid is nie heel best komt doordat de microfoon in de behuizing zit
verder voor hobby een hele leuke camara!!!

floydooms8 25-12-2014 Product paar dagen in bezit

Geweldige camera, hij kan alles: onder water, op een selfiestick en hij is makkelijk in gebruik, 3 knoppen! beeldkwaliteit is ook geweldig.

Kees.renfrew 07-12-2014 Product paar weken in bezit

3,2
Korte opnames door fat32, camera gaat na 1 min uit waardoor pauze niet werkt, camera huis is zeker niet geschikt voor duiken, maximale diepte 5 meter. Alleen overdragen naar computer via kabel, waarom dan wifi?

rmrm 05-09-2014 Product paar dagen in bezit

Accessoires van matige kwaliteit.
Beeldschermpje en symbolen veel te klein.
Handleiding uitermate beknopt en daarmee slecht

Misschien is het wel waar voor je geld, maar ik koop liever iets beters voor meer geld

Dylansikkelbein 21-08-2014 Product paar dagen in bezit

Een prima camera voor een top prijs. Deze camera stabiliseert redelijk en de beeldkwaliteit is goed. Het is geen Gopro en zal die kwaliteit ook niet hebben, maar dat moet je er ook niet van verwachten. Voor 70,- is het de beste action cam die je kunt kopen. Ook is het erg handig dat ondanks dat hij eigenlijk een 1/4 screw heeft deze camera allemaal gopro mounts heeft. Een 1/4 verloopstukje zorgt ervoor dat deze cam ook op alle originele gopro mounts past.

Ids 21-07-2014 Product maand in bezit

Gebruikt voor zeiltochtjes met catamaran. Prima beeldmateriaal gemaakt. Beeldhoek van 120 graden is voldoende. Opladen enkel via pc of laptop!!!! Kan niet via usbstekker op 220V. Ook sd card niet formatteren naar ntsc maar houden op fat 32 anders kun je niks opnemen en wordt je stapelgek, net als ik, "waarom doet dat ding het niet?" Jammer dat remote niet waterdicht is als bij gopro.
Mounts zijn steviger dan van gopro. Geluid is in waterdichte behuizing uiteraard waardeloos, maar dat vind ik niet belangrijk. Buiten de behuizing is het geluid vlak maar voldoende. Voor 6 tientjes een heel leuk apparaat waar ik veel lol van heb.

HarryUtrecht 12-07-2014 Product paar weken in bezit

5,3
Deze 'sport' camera voldoet niet aan de verwachtingen.
Het kastje wordt er warm, zo warm dat ik denk dat het geen lange levensduur zal hebben. De video-opnames worden zomaar tussen de 10 en 40 seconden gestopt. Ik heb verschillende actuele snelle geheugenkaartjes gebruikt dus daar kan het niet aan liggen. De beelden zijn wel aardig, maar 1080i dat valt te bezien. Het geluid is erg matig. De accessoires waren wel voldoende aanwezig. Misschien is het wel de goedkope prijs van € 60.- bij de Kruidvat. Is goedkoop weer duurkoop?