Sony FDR-AX100E zwart - Reviews

Megapixel
14,2

Ray 18-12-2016

Geweldig scherp beeld

Ik heb lang gespeurd voor een hele goede video camera. Deze ax100 is werkelijk heel goed voor het geld wat hij kost. Haarscherp beeld en geweldige opties die deze camera een pro camera maken. Gewoon een heel goed ding. Enig minpuntje is de plaatsing van sommige knoppen op de camera, die niet direct handig te bedienen zijn. Verder raad ik deze camera aan elke professional aan, die geweldig scherpe video's wil maken en een degelijke professionele camera zoekt voor een hele mooie prijs.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Slowmotion filmen
  • Super zoom

Minpunten

• onhandige plaatsing knoppen

lef 16-04-2018

Zeer goede camera

Camera al weer een paar jaar in bezit en werkt nog steeds top, voelt degelijk aan. Destijds was de prijs een stuk hoger. Beeldkwaliteit is super, goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook handig dat enkele belangrijke functies rechtstreeks via knoppen te bedienen zijn en niet via het menu. Je moet even wat handigheid en ervaring krijgen met de diverse instellingen. Niet alles wordt even goed beschreven in de handleiding maar via enkele video’s op Youtube kun je meer te weten komen van het gebruik hiervan en de verschillende mogelijkheden van de camera.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Compact
  • Degelijkheid

Pietercat 14-11-2017

mooie camcorder

Zeer mooie beelden in 4K. Bedieningsknoppen zitten op de juiste plaats en gemakkelijk bereikbaar. De knop om een foto te nemen zit wat dicht bij telelens bedieningsknop gemak en werkt prettig. Pas in bezit dus moet de vele mogelijkheden moet ik nog uitproberen. Bijgeleverde gebruiksaanwijzing is alleen om te beginnen de rest moet je op internet opzoeken.

Pluspunten

• zeer mooie beelden
  • gebruikersgemak

Minpunten

• gebruiksaanwijzing kan beter