Sony HDR-AS100VB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HDR-AS100VB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Stefan40032 02-03-2015
Geschreven voor: Sony HDR-AS100VB

Geluidsopname is zeer goed bij deze camera. Beeldkwaliteit ook goed alleen voor de pro-mode is wel een sdxc microsd vereist. Verder is deze camera makkelijk in gebruik en de Wi-fi functie werk goed in combinatie met je telefoon. Al met al een goede actioncam. Het enige nadeel is dat de waterdichte behuizing een bolle lens heeft in plaats van een platte hierdoor wordt de videokwaliteit minder.

stefanos de la fuente 26-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-AS100VB

Naar mijn mening een top alternatief voor de go pro. Prij qualitiet is echt top !

Vind de geluidskwaliteit met tegen wind wat tegenvallen.

Het gebruiksgemak is prima, simpel en overzichtelijk.

Daanvs 22-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-AS100VB

Over het algemeen zeer tevreden over de Sony HDR-AS100VB. Een positief en negatief punt wat ik onder aandacht wil brengen:

+ de opname mogelijkheden voldoen mijn creatieve wensen ruimschoots (1080p/60fps, 480p/240fps, burst tot timelapse)
- wanneer er gebruik wordt gemaakt van de case, moet er wel erg hard op de knoppen gedrukt worden. Wellicht dat dit in de tijd vermindert. Overigens heb ik tijdens de wintersport geen last gehad van aanslag tijdens gebruik van de case.

Johnthea 20-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-AS100VB

Sinds enkele weken in het bezit en tot nu toe zeer tevreden. Beeldkwaliteit is goed en zelfs bij gebruik op mountainbike is het beeld zeer stabiel (met steady shot) zelfs bij zeer oneffen terrein

orionplanet 19-02-2015

Sony HDR-AS100VR Action Cam Bike
en een goede geluids kwaliteit en een prima beeldkwaliteit en hij is lekker klein
vormgeving hij is mooi afgewerkt
mogelijkheden zijn goed voor op de bike precies wat ik nodig heb
degelijkheid hij heeft een sterke behuizing voor op de fiets

P. Witter 19-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-AS100VB

Sinds een paar weken in bezit. Op de racefiets (stuursteun) en mountainbike (helmbevestiging) getest.
Bij het geluid redelijk wat windruis, maar dat is denk ik niet te voorkomen. De beeldkwaliteit is goed, beeldstabilisatie zorgt voor een rustig beeld, alleen bij veel en/of grote hobbels gaat het beeld echt schudden. Verder gaat de camera goed om met de overgang van licht naar donker. Voor mijn toepassingen genoeg keuze in beeldformaten. De slow-motion functie is een grappige toevoeging.
Het GPS-spoor bleek op de kaart geprojecteerd erg nauwkeurig, liep precies over de weg (open terrein).

Door het kleine formaat en lage gewicht prima op de helm te dragen, na een paar minuten vergeet je dat je hem op hebt. De opnameknop achterop is makkelijk te bedienen. De overige bedieningsfuncties moet je even handigheid in krijgen, maar als je dat eenmaal doorhebt werkt het prima.

Een toegevoegde waarde is dat je met de smartphone kun bedienen en beelden (live) kunt bekijken. Zo kun je goed zien of de camera goed staat ingesteld.

wintersport gebruiker 11-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-AS100VB

Mooiste geluid voor een action cam prima stabilisatie functionaliteit. Echter valt er veel te doen aan het gebruiksgemak valt er niet alleen voor de sony veel te halen, maar het volgende zou een wereld van verschil betekenen. mogelijkheid een filmpje te verwijderen niet eerst je kaartje er uithalen en iets verwijderen. Er is alleen een Format functie. De afstandsbediening levert geen playback functie nieuwere modellen wel, echter zou een update voor deze camera geen kwaad kunnen. De infrarood sensor zou gebruikt moeten worden om de camera via de afstandsbediening te kunnen bedienen. In dit geval wordt er alleen gebruik gemaakt van Wifi. Door WIFI te gebruiken wordt de batterij veel sneller leeg getrokken. Wat meer mounts zou ook geen kwaad kunnen echter lijkt daar verbetering in te komen. Hier wilde ik het graag bij laten. Prima camera maar nog veel ruimte voor verbetering.

Mathieu.ve 08-01-2015
Geschreven voor: Sony HDR-AS100VB

Super mooie action camera. Wel een beetje oppassen voor krassen op de lens cq houder onderwaterbescherming.

eddiekwak202 26-11-2014
Geschreven voor: Sony HDR-AS100VB

Een hele goede prijs kwaliteit verhouding! Geeft heel mooi beeld, en de stabilisatie is ook echt een groot pluspunt. De timelapse functie is ook heel handig, je kan er hele leuke en grappige dingen mee doen.
Een echte aanrader dus!!