Sony HDR-AS100VR

Panasonic HC-V770 zwart

20 x
Panasonic HC-V770 zwart

Myrthe14 01-05-2015 Product kwartaal in bezit

Het is een erg mooie camera, ik vind het losse beeldscherm zelf erg handig en ben er heel tevreden over. Met een minpuntje, door het bolle beeld. Is dit zeker een goed aankoop! prima ActionCam.

Annelies_22 02-03-2015 Product maand in bezit

Het product is zeer leuk om mee te nemen op wintersport. Het is compact, je kan het overal mee naar toenemen. Je kan er mee filmen en ook foto's mee trekken. Ik ben er zeer te wreden van.

Martijn0212 01-03-2015 Product paar weken in bezit

7,3
De handleiding is niet echt gebruikersvriendelijk en duidelijk. Onder water fotograferen is lastig. Verder prima.

Johanna36 27-02-2015 Product kwartaal in bezit

Camera is gekocht voor de wintersport, ik had zelf geen eerdere ervaring met actioncams, ik heb eerder wel gefilmd met smartphone of compactcamera. Daarvan is de geluidskwaliteit in ieder geval minder dan bij de Sony. We hadden weinig last van windruis en het commentaar van mijn kinderen was goed verstaanbaar. We hebben de camera met een clip (Head Mount Kit) aan de skibril bevestigd, en dat ging erg handig. Beeldkwaliteit (kleur, contrast) was prima, de camera heeft een 170 graden groothoeklens, aan de randen geeft dit soms wel iets vertekening maar meestal is het niet storend. Bediening is op zich eenvoudig. We hebben nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, maar de filmpjes die we hebben gemaakt waren erg leuk om terug te kijken.

Rut77 26-02-2015 Product maand in bezit

Hele fijne camera. Beeld kwaliteit is super. Ik heb hem voor wintersport gebruikt en ben verbaasd over de kwaliteit. Van zon naar schaduw en weer terug, geen enkel probleem. Haarscherp. En de stabilizer werkt fantastisch. De remote werkt ook heel fijne. Geen gezoek naar de opnameknop boven op je knop en je ziet meteen of je geod richt. Raad wel aan om nog wat accessoires bijkopen, zoals de tilt adapter.

nosi0 24-02-2015 Product maand in bezit

De ingebouwde beeld stabilisatie is wel het grootste verschil dat je merkt ten opzichte van de gopro. Het zorgt voor fijne beelden vloeiende beelden. De geluidskwaliteit is veel hoger dan de gopro zonder de onderwater behuizingen en met is het een klein beetje beter. Hoe het zit met geluid bij een hoge snelheid (veel wind) weet ik nog niet. Er zitten genoeg video en foto mogelijkheden in. Er zijn wel minder mounts beschikbaar maar alsnog voldoende. De remote maakt het gebruik een stuk makkelijker met aan of uit zetten en ook om de camera goed te zetten is het handig. Als de camera eenmaal goed staat en je een beetje aan het apparaat gewend bent dan kan je ook makkelijk opnemen zonder de remote. De vormgeving is goed, ik vond altijd al een inline camera mooier dan zo'n vierkante gopro. Al oogt de gopro wel kleiner en compacter. Ik heb van andere reviews begrepen dat de bolvormige lens niet ideaal is onderwater maar daar heb ik hem niet voor gekocht dus maakt dat me vrij weinig uit. Het apparaat en alle accessoires voelen erg degelijk aan. Nog een laatste plus punt is dat de batterij langer dan concurrenten mee gaat.

Johan 1840 23-02-2015 Product paar weken in bezit

De actioncam ( remoteversie) is zeer gebruiksvriendelijk. Beelden zijn eenvoudig te importeren in de computer om een film te monteren. De beelden zijn erg stabiel en de beeldkwaliteit is goed. GPS is een leuke aanvulling om de snelheid te meten. Accuduur van de camera is wat beperkt.

mkijm 23-02-2015 Product maand in bezit

fijne camera eenvoudig om te bedienen, en goede beeld en geluidskwaliteit
compact en samen met accessoires een prima oplossing voor elke situatie

RG1234 23-02-2015 Product paar weken in bezit

Hele fijne Actie camera! ik was aan het twijfelen tussen deze en de gopro hero3 black,
Vooral de vormgeving en de beeldstabilisatie gaven de doorslag. want die miste bij de gopro. ook de live remote is ideaal.

QcL 20-02-2015 Product paar weken in bezit

De Sony HDR-AS100V is een top actiecamera. Hij is zeer makkelijk in gebruik en levert filmpjes van goede kwaliteit af.

H1964 19-02-2015 Product maand in bezit

Geluid kwaliteit is goed ook met de waterdichte behuizing.
Opname kwaliteit is tot nu toe perfect (nog niet alles geprobeerd ).
Ook kan je makkelijk door het menu ,na een paar keer heb je het door en werkt het erg logies.
Ik vind het persoonlijk een mooie actioncam zoals je van Sony kan verwachten.
verder mijn ik zeer tevreden met deze camera.

Evhattem 19-02-2015 Product paar weken in bezit

Ik was op zoek naar een goede actioncam voor het vastleggen van MTB ritjesveel research gedaan en kwam uiteindelijk uit bij de sony hdr-as100. Zeer gebruiksvriendelijke camera met veel opnamemogelijkheden (film, foto, intervalfoto). Makkelijk te gebruiken software voor het monteren van filmpjes. Inmiddels ook diverse accessoires aangeschaft waaronder mount voor op het stuur, remote commander en lcd scherm. Tot nu toe werkt alles uitstekend en ben dus erg tevreden over het produkt.

MChellinga 19-02-2015 Product paar weken in bezit

Over een aantal weken zal ik de Sony HDR-AS100VR echt gaan gebruiken op de wintersport. Maar wat ik tot nu toe gezien heb is het apparaat erg goed! En voldoet het aan m'n verwachtingen. Bewust gekozen voor dit type omdat deze op vele fronten zelfs beter scoort dan de "gehypte" Go Pro's

Kimberleyvdb 19-02-2015 Product maand in bezit

Het is een klein compact cameraatje met veel mogelijkheden. Ook vind ik de camera erg gebruiksvriendelijk. Ik wist totaal niet hoe je met zo'n camera om moet gaan, maar door de handige gebruiksaanwijzing had ik zo onder de knie.

Gerwen1994 15-02-2015 Product paar weken in bezit

Zeer handig dingetje! Goede beeldkwaliteit . Ben zeer tevreden!
Enige nadeel, dat je niet op je camera, of afstandbediening de gemaakt filmpjes terug kunt kijken. Pas als je dr camera aansluit aan dr pc.

Noud2015 12-02-2015 Product paar weken in bezit

Heb hem een paar weken en voor het eerst gebruikt op de wintersport. Maakt mooi beeldmateriaal en goed geluid. Is mooier te bevestigen als de gopro, geen lastig obstakel boven op je helm (bij de liften!!!). Ik moet nog wel oefenen om mooi filmmateriaal te maken, maar het eerste materiaal is veelbelovend.

Sonja w 11-02-2015 Product paar weken in bezit

na een weekje wintersport met de sony op de helm hebben we nu nog prachtige beelden om thuis te bekijken...en na te genieten!

kris8888 11-02-2015 Product kwartaal in bezit

Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel beter dan GoPro 3 Black.
Zeer beter geluidskwaliteit en beeldkwaliteit. Ook lengte-constructie is veel beter dan dwarse Gopro.
Super gaf als cadeau!1

JM1989 10-02-2015 Product paar weken in bezit

Het is een prachtig apparaat. Goede beeld en geluid kwaliteit. En erg gebruiksvriendelijk. Echt een aanrader.

Aart Wagelaar 10-02-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb sinds een paar weken de Sony HDR – AS100V in huis. Ik kende hem al, heb hem al diverse keren geleend...
Prachtige ActionCam…Ik gebruik hem tijdens Mountainbike tochten en tijdens onze vakanties… Het maken van korte filmpjes vind ik het leukst omdat als je al die filmpjes achter elkaar zet, de herinneringen tot leven komen….Wat ik erg goed vind aan het tst is een hele goede stabilisatorstand waardoor het beeld toch goed(rustig) blijft ook in wat ruw terrein…dat werkt prima. Bij het opnemen van een actie waar het licht ineens veranderd bijvoorbeeld een donker deel van een bos…ook dan blijft de opname goed, de beeld kwaliteit van licht naar donker ( en anders om) is erg goed te noemen…dat pakt de camera prima op. Geluid vind ik prima ook met de Waterproof case…De Live View remote voldoet ook…even wennen aan de grootte van het apparaatje maar wel erg handig deze “afstandsbediening”…vooral als de camera op mijn helm zit. Ik ga nog oefenen met de diverse film mogelijkheden met name "slow motion" lijkt me geweldig….dan zie je heel goed hoe de actie was als je die weer terug kijkt….Ik heb mede gekozen voor deze camera omdat ik een hele mooie demo heb gezien van “zijn” kunnen op You Tube…Daarbij sprak me de € 25,00 actie van Sony ook aan. Gezien de korte ervaring en de eravring met het geleende tst weet ik zeker dat ik een prima camera heb gekocht waar ik nog veel plezier aan ga beleven. Ik kan een ieder aanraden de handleidingen die in het tst zit op de laptop te zetten..en dan stap voor stap het tst doornemen. Als Tipje aan Sony...…geef a.u.b. op de verpakking aan welke geheugen kaart Sony adviseert voor optimaal ActionCam “plezier” en een internet adres voor accessoires voor bijvoorbeeld montage onderdelen.. Ik heb een hulpstukje gekocht en kan nu ook van andere merken de hulp-montage-stukken gebruiken. Veel action plezier gewenst...