Canon LEGRIA HF G25 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon LEGRIA HF G25 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Videocamera hobbyist 30-11-2016

Degelijk, stoer en geweldig beeld

Geschreven voor: Canon LEGRIA HF G25 zwart

Zoals de titel al zegt degelijk, stoer en geweldig beeld. Ik heb deze camera gekocht om serieuze beelden te gaan maken op onze werkvakantie in Spanje.
Dat gaat met deze camera zeker lukken. Heel veel manual in te stellen en toch makkelijk te bedienen. Lang getwijfeld tussen deze en de HF G40. Door het grote prijsverschil toch voor deze gekozen. Ondanks dat dit het oudere model is nog geen moment spijt van mijn aankoop. Als je op zoek bent naar een serieuze videocamera als hobbyist dan is dit een aanrader!

Pluspunten

• Veel manual in te stellen
  • Voelt goed
  • Uiterlijk
  • geweldig beeld
  • Fijne bediening

MrBryanVlogs 04-07-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF G25 zwart

ik vind de Canon LEGRIA HF G25 een goede filmcamera voor interviews en actie video's of gewoon reviews te maken het is niet bedoeld om te vlogen (de camera in je hand houden en naar je toe gericht) maar wel voor op een statief en dan praten de microfoon die er in zit die is wel fijn maar het beste is dat je er een microfoon aan sluit en dan gaat praten (interview microfoon of camera microfoon) maar voor de rest is het een goede camera voor alles

Max Horn 25-06-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF G25 zwart

Fantastische camera met veel mogelijkheden en een mooie vormgeving, wel lastig qua bedieningsgemak. Goede kwalitatieve prestaties

hisbo 09-02-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF G25 zwart

Dit is een zeer goede camera. Heeft erg veel instelmogelijkheden maar met de automatische stand kun je ook uitstekend uit de voeten. Maakt prima opnames bij weinig licht. Het lcd scherm moet goed worden aangeraakt om te bedienen maar dat voelt juist wel goed. In het begin moest ik even wennen aan de opnameknop. Camera was soms wel of niet aan terwijl dat soms anders aanvoelde bij de bediening. Dat gaat nu goed.Al met al een uitstekende camera

Kelly Geurts 27-12-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF G25 zwart

Een goede camera! Super goede beeldkwaliteit. Zeer gebruiksvriendelijk. Een compacte camera met goede lens , is licht en ligt makkelijk in de hand. De camera bied veel mogelijkheden , je kunt kiezen uit wel tien verschillende modussen.Verder heeft de camera een goede zoomfunctie . Al met al een aanrader!!! Enigste minpuntje de prijs van deze camera deze is vrij hoog tegenover andere camera's.

Ac Minerva 19-11-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF G25 zwart

Voor de prijs is dit een hele goede en complete camera met zeer veel mogelijkheden. De camera ziet er prima uit en ligt goed in de hand. Een aanrader.
Wij gebruiken de camera in een onderwijsomgeving, waarbij zeer veel verschillende studenten het apparaat kunnen lenen. Ook in deze situatie werkt de camera prima!