JVC GZ-VX700SEU zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-VX700SEU zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Chris Bartels 25-04-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Op 05-04-2014 hebben wij een JVC GS-TD1BEU 3D cam gekocht, welke helaas niet in de lijst voorkomt.
Daar wij toch in aanmerking willen komen voor de 2+1 jaar extra garantie, welke dmv een sticker op de verpakking is aangebracht, hierbij onze bevindingen.

De camera ligt perfect in de hand, maakt super 3D beelden, welke wij op onze PC en op onze Panasonic TX-P50VT20E TV zonder problemen kunnen afspelen.
Na meerdere oefeningen en het uitproberen van de cam zijn wij meer dan gelukkig.
3D zoals het hoort te zijn.
Niet alleen de diepte maar ook het 3D effect naar voren komt zo goed over dat je het idee hebt, je staat er midden in.

Al met al een perfecte aanschaffing en hopende dat de cam nog lang zijn diensten gaat bewijzen.

Marruk1977 17-08-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

De ingebouwde microfoon heeft een goed bereik, gesprekken zijn op enkele meters afstand nog helder te verstaan. Het windruisfilter is een handige optie die ik standaard aan heb staan.
Qua beeldkwaliteit is het beeld haarscherp, met een goed contrast en saturatie. Optische zoom van 10x is voor mij voldoende en werkt intuitief en in- en uitzoomen kan naar gelang heel geleidelijk of snel. Optische beeldstabilisatie is ook een optie die ik standaard aan heb staan en werkt naar behoren tijdens zoomacties.
Touchscherm werkt goed met gebruik van de meegeleverde pen. Er zijn voldoende extra mogelijkheden die ik nog niet allemaal uitgetest heb.
Gebruiksduur van de batterij is voor mij voldoende gebleken om gedurende een dag allemaal korte filmpjes te schieten. Voor de zekerheid altijd een extra batterij op zak, maar dat geldt voor alle camera's.
Camera is klein en licht en licht lekker in de hand en is makkelijk op te bergen en mee te nemen.
Ingebouwde lamp is mooie extra optie wat het maken van opnamen in het donker makkelijker maakt.

A_v_B 09-08-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Deze camera gekocht als vervanger van een ouder model van JVC. Deze camera krijgt een 6,3 in de test van de consumentenbond maar heeft geen onoverkomelijke negatieve punten. Ik gebruik de camera voor huis-tuin-en-keuken filmpjes en daarvoor is vooral de beeld/geluid kwaliteit belangrijk en hierop scoort deze camera goed.

Jammer dat er geen losse lader bij de camera zit

De eerste filmpjes zijn kwalitatief goed en scherper dan met de oude camera en eenvoudig in gebruik.

kortom blij met de aankoop

Hazelaar04 28-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Perfecte, kleine handige camera. Ik ben een leek op technisch gebied, maar dit apparaat kan echt iedereen bedienen.

randstaddownunder 24-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Degelijk toestel. Perfecte opnames bij weinig licht en geluidskwaliteit is super. Makkelijk in gebruik. Echt een aanrader!

Randstaddownunder 12-10-2013

Na drie dagen gebruikt stelt de lens niet meer scherp, kapot. Speciaal gekocht voor een vakantie van een maand dus flink balen. Een dikke onvoldoende voor de kwaliteit!

jogabe 11-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Het is een hele fijne camcorder met heel veel mogelijkheden, maar toch eenvoudig in gebruik. De geluidskwaliteit is erg goed. De beeldkwaliteit ook en ik was vooral benieuwd naar de kwaliteit bij weinig licht. Boven mijn verwachting! Lekker klein, dus je neemt hem snel mee. Heb allen wat moeite om op internet info te zoeken, zouden wat links mee moeten sturen van waar je moet zoeken. . Deze camcorder is een aanrader

Garc 06-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Leuk klein camcorder gezien prijs, kwaliteit heel goed makkelijk in omgang zowel filmen als monteren tot nu toe. Ben tevreden voor waar ik het gebruik

Tamara1233 30-06-2013

Hallo

Heb ook deze camera, heb gefilmd en wil nu de film op dvd branden,maar dit lukt steeds niet.
En zou ook willen weten hoe je allemaal die kleine filmpjes als een lange film achter elkaar zou kunnen afspelen ,zonder steeds te stoppen. Misschien heeft u hier een antwoord op.
Gr tamara

Cruel Horizon 04-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Een prima camcorder, eenvoudig te bedienen. Ondanks de windonderdrukking nog wel veel geruis bij wind maar met een muziekje eronder is dat geen problem natuurlijk. Zoals altijd is de accupack snel leeg en is een tweede accupack noodzakelijk. Een 64 GB SDXC kaartje biedt wel uitkomst om veel te kunnen filmen. Check de filmpjes in HD op You Tube onder Cruel Horizon http://www.youtube.com/user/TheCruelHorizon?feature=watch

Sab2013 02-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Ik heb de camcorder nog maar net een week, maar ik kan nu al zeggen dat de beeldkwaliteit prima is. Voor de rest heb ik nog niet veel gefilmd om e.a. te kunnen beoordelen.

Snoopy 29-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Beeld- en geluidskwaliteit zijn super, zeker vergeleken met onze camcorder uit 2006 :) Het apparaat zelf ziet er iets te strak uit, maar het gaat om de kwaliteit uiteraard. Minpuntje is dat ik tot nu toe nog niet heb kunnen ontdekken hoe je kunt zien op het display hoelang je nog kunt filmen. Verder echt super!

PETER1959 14-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Sinds een week in mijn bezit en vindt het nu al een prima aankoop. Lekker handzaam, dus neem je de camera snel mee. Zeer eenvoudige bediening en ook prima beeld bij minder licht

opa dickydik 14-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Ik heb de camera nu 2 dagen dus ik heb hem nog niet uitgebreid kunnen testen. Ik heb er verschillende korte opnames mee gemaakt en deze zijn prima in orde. Ik ben niet iemand die veel met instellingen gaat spelen dus ik heb hem op Intelligent Auto ingesteld. Ik ga binnenkort op een cruise en dan gaat de camera uiteraard mee. Ik verwacht, gezien het gebruiksgemak, dat ik met geweldige beelden terug ga komen.

Linny57 09-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Het geluid is zoals bij de meeste mini camcorders belabberd. De beeldkwaliteit en het gebruikersgemak daarentegen is uitstekend en ook de reden van aankoop geweest.

De uitgebreide handleiding die ik van internet heb gehaald geeft veel informatie. Daaruit blijkt dat je het kleine pennetje echt wel nodig hebt om het menu te besturen. Na aantikken even geduld hebben en je menu verschijnt. De opties zijn logisch ingedeeld, en voldoende om aan de slag te kunnen. De beelden zijn haarscherp, en dat voor zo'n klein dingetje. Ook de kleuren komen mooi door, de witbalans is goed, maar je kunt nog veel wijzigen via het menu. De behuizing van de camcorder is stevig t.o.v. duurdere exemplaren heb ik gezien, en dat is een grote plus.

Jeroen Janison 01-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Het is een hele fijne camera met heel veel mogelijkheden, maar toch eenvoudig in gebruik. De meegeleverde software werkt goed en het is ideaal dat je de camera met wifi kunt bedienen en zo zelfs als beeldbabyfoon kunt gebruiken. Op statiefje zetten en klaar! De geluidskwaliteit is erg goed. De beeldkwaliteit ook en ik was vooral benieuwd naar de kwaliteit bij weinig licht. Boven mijn verwachting! De vormgeving vind ik mooi, maar dat is persoonlijk. Lekker klein dus je neemt hem snel mee. Deze camcorder is een aanrader!!

calipso 29-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

klein maar handig gemakkelijk om mee te nemen en ligt mooi en gemakkelijk in de hand.
ik heb hem nu een week inbezit en makkelijk in gebruik+

Dano1990 25-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

De camera is lekker klein/compact mooie kwaliteit qua filmen en heeft een diafragma van 1.2 waardoor alles veel helder is en hij heeft wifi ondersteuning en je kan hem op afstand besturen met je smartphone.

Met andere woorden helemaal top!

Knaspes 09-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Dit apparaat nu eenpaar dagen in huis. Via het beeldscherm is het menu zeer overzichtelijk. De afmetingen zin ook van dien aard dat je deze camcorder eenvoudig mee neemt. Zo in een klein tasje aan de broeksriem. Andere apparaten zijn vaak een stuk groter waardoor het meenemen en gauw een 'ballast' gaat vormen.

peterduizings 31-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Mooie compacte camera. Past zo in je (jas)zak. Ligt ondanks de kleine afmetingen prima in de hand en is goed te bedienen. Goed beeld, ook bij (zeer) weinig licht, dankzij de F1.2 Bright Lens en Super Lolux, tevens prima led verlichting. Verder goede optische beeldstabilisatie en maakt ook nog (via handige knop)mooie foto's. Dus mijn advies is kopen die camera, voor dit geld is het een prijs / kwalitatief goede camera.
Het enige verschil met de duurdere NV GZ-VX715 is dat bij deze uitvoering geen HDMI kabel wordt bijgeleverd, voor de rest is hij identiek. Enige klein minpuntje is dat het beschermende lensklepje niet automatisch sluit als de camera wordt uitgezet. Dit moet je handmatig doen en dus niet vergeten !

Randolph01 14-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Een maand in bezit en kan wel zeggen dat hij hele mooie opnames maakt. Het batterijklepje is niet veel en ook het lens kapje laat wat stevigheid te wensen over. Verder heel tevreden, ook bij het filmen binnen.

EdwinS65 28-10-2012
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

Ik was een beetje scepties omdat ik een aantal testen had gelezen. Daarbij kwam naar voren dat het aanraakgedeelte van het schermpje niet lekker werkte,
Dat bleek eigenlijk niet het geval!
Ik was ook erg blij met de beeld kwaliteit, al is het met lage belichting wat korrelig maar dat is vrij logisch! De verbinding met Wifi is wat lastiger maar daar kom ik ook wel uit!
Gave camerij ben er erg blij mee!

Piet JM 10-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-VX700SEU zilver

(Een kleine maand in gebruik) Ik was op zoek naar een kleine handzame videocamera, omdat ik meer wilde dan de korte filmpjes die ik met mijn fototoestel maakte. De JVC VX700 voldoet hier helemaal aan. HD, aanraakscherm, weinig knoppen, eigenlijk meteen gebruiksklaar. Het menu is duidelijk en de opnamen zijn goed van kleur en niet schokkerig. Opnamen bij weinig licht lukken prima. Het internet gedeelte heb ik nog niet uit kunnen proberen. De speciale foto-stand is handig. Voordelen: klein, maakt goede opnamen, makkelijk in gebruik. Nadelen: wellicht niet makkelijk te bedienen voor iemand met grote handen; de behuizing had steviger mogen zijn. De prijs bij Bol.com is uitermate scherp en snelle levering.

bernard55 08-08-2012

zeer fijn compacte camera,
paar weken in bezit en beeld kwaliteit is echt super .
mogelijkheden zijn ook erg ruim maar toch duidelijk.
vormgeving is echt top het lijkt speelgoed maar het is toch zeer degelijk.
geluid is wat minder maar daar koop je zo'n camera niet voor.
al met al zeer fijne compacte camera die je snel meeneemt als je weg gaat.