JVC GZ-EX210BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-EX210BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Siem2 17-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

dat deze camcorder zoe goed als automatisch is vind ik zelf alleen maar fijn. Lmapje mis ik niet en kwaliteit van het geluid is uitstekend.
Ligt goed in de hand.

Opstarttijd is een paar seconden, voor mijn gevoel net iets te lang.
Het handmatig openen van de lens is niet meer van deze tijd, maar de prijs was dan ook erg gunstig.

Anoniem201310 29-12-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Een fijne en zeer compacte camera. Accu's gaan lang mee, en was naast een reguliere accu, zelfs geleverd met een 2e accu. Enige minpunt is bij het aan- en uitzetten, dat je de camera beweegt, maar wellicht is dit ook een kwestie van 'veel oefenen'. Ik zeg doen!

Michelle van de Ven 18-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Het is een mooie makkelijke camera, die goed en degelijk filmt. Ideaal voor de gemiddelde vakantieganger. Onder andere de opties mbt tot wifi zijn ideaal en werken prima, het is even puzzelen maar dan heb je ook wat.

jvc filmer2013 27-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Een handig kleine camera die eenvoudig te gebruiken is. Vormgeving is niet speciaal maar het gaat om het gebruik en niet om het uiterlijk

LeonJanssen01 23-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Net binnen Eerste indruk is goed. Beeld is prima. Mijn a-technische vrouw kan er ook mee aan de slag zonder veel uitleg.
Video gelijk te importeren op mijn imac. Gaat dus goed. Van te voren voor geïnformeerd maar geen duidelijk antwoord.
De wifi mogelijkheden moet ik nog even uitvinden. Beeld via smartphone en web werkt. Bestanden overzenden via wifi moet ik nog even uitzoeken

nobodie 03-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Fijne camera, afgezet tegen het formaat en aanschafprijs. Heerlijk compact, en toch alle opties die ik verwacht. Een ruime optische zoom (40x) die bij ingeschakelde (electronische) beeldstabilisatie en een beetje vaste hand behoorlijk stabiele beelden oplevert. Ook de ingebouwde WiFi is een pluspunt, wel is het gemak van het instellen daarvan niet echt gebruiksvriendelijk, dat zou beter kunnen. Wel is een extra batterij vrij prijzig, omdat het een chip bevat waardoor je alleen een JVC exemplaar kunt gebruiken. Slecht na lang zoeken een exemplaar kunnen vinden voor een schappelijke prijs, Al met al tevreden.

nick van der mijde 03-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

voor het geld(179 euro) een prima camera,hd filmen in een goede kwaliteit,geluid is aardig,mogelijkheden zij uitgebreid maar is niet altijd even duidelijk hoe het allemaal werkt.gebruiksgemak is heel persoonlijk als je dikke vingers heb dan zijn alle apparaten moeilijk te bedienen,vormgeving is zoals je van een camcorder mag verwachten degelijkheid kan ik nog niets van zeggen (paar dagen in bezit)een leuk ding is dat je met je mobieltje je camera kan bedienen (wifi)

Erwin Schuurmman 14-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

hij is heel goed ik heb heb
al heel lang de geluid is
goed en al die andere dingen er zit
zelfs wifi op hij is echt hd

Koopman2012 28-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Het is een kleine en mooi vormgegeven camcorder en doet wat je ervan mag verwachten. De App via wifi is erg handig en leuk. Over degelijkheid nog niets te melden.

boris1985 27-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Het geluid is echt heel goed te noemen, heel helder en niet blikkerig. de beeldkwaliteit is ook prima, voor camera's van deze prijsklasse is dit goede kwaliteit. Ook de beelden snachts zijn redelijk goed, al is het een klein beetje korrelig.

WIFI heb ik nog niet geprobeert, maar het klinkt wel erg handig omdat je dit kunt zien via een app.

Het apparaat is makkelijk in een hand vast te houden en te bedienen. met je duim kun je het opnemen bedienen en bovenop kun je heel makelijk in en uitzoomen.

de bijgeleverde software is niet nodig, je kunt het apparaat ook direct aansluiten op windows 7. het apparaat wordt wel een beetje warm.

de conclusie is dat dit een heel goed apparaat is voor deze prijsklasse. prefect geluid en goed beeld. veel mogelijkheden waaronder wifi. Heb er absoluut geen spijt van!

jvcfreak 08-11-2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding

40x zoom, licht en klein van formaat, eenvoudig in te te stellen, wifi mogelijkheden en gratis app om de camera door middel van je gsm te bedienen.

KorayGunaydin 29-10-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Er zijn veel meer mogelijkheden dan ik verwacht, zoals motion dedection. En perfecte nachtzicht. Hij is compact en klein, past zelfs in je zak en niet vergeten 40 maal optische zoom.

MSAF 18-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Degelijke basic camera. Kan niet veel bijzonders, kwaliteit en geluid zijn redelijk. Wat je mag verwachten voor dit bedrag

Jan Stndr 16-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Een handzame camcorder, die heel eenvoudig is in te stellen.
Geluid en beeld kwaliteit zijn ruim voldoende.
Prijs/kwalieteitsverhouding is goed.
De eerste films voldoen aan de verwachting.
De camera past in een jas of broekzak.
Jammer dat een reserve batterij behoorlijk aan de prijs is gezien de prijs van de camera.

C.K.Bender 03-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Het is een mooie kleine en lichte camera met zeer veel functies. Hij ligt lekker in de hand en is simpel te hanteren, eenmaal in de optie menu's is het even wennen aan de touch screen, er zit een pennetje bij maar heb er nog geen opberg vakje voor gevonden op de camera. Dat zou wel makelijk zijn. Voor de rest nog niet lang in mijn bezit, dus kan nog niets over de degelijkheid zeggen.

G.J. Boerema 28-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Zeer fijne en compacte videocamera. Zeer snel te begrijpen zonder handleiding te raadplegen. Ik moest wel even wennen aan het touchscreen scherm, dit werkt iets minder gevoelig als van een smartphone, maar went snel. Verder mooie Wifi functie en veel mogelijkheden. Specs vergelijkbaar met de EX-215, alleen veel scherper geprijsd! Zeker een aanrader, scherpe prijs bij Bol.com 219 Euro incl. 3 jaar garantie.

ellen meulpolder 26-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Een goed beeld en geluid .Zeer tevreden over de mogelijkheden met o.a WiFi. Zeer vriendelijk gebruikersgemak ,een degelijke camera met een fraaie vormgeving

killuminati 26-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Beeld kwaliteit is echt heel erg goed en
makkelijke te bedienen is belangrijk.

Zit WIFI ingebouwt werkt echt heel goed.

Geluids is zeker goed zit Functie in dat het geluid met je mee zoomt wat je ziet en hoort neem je op.

Ligt lekker in de hand en het Aanraak scherm doet
Het Goed want je krijgt er een Stift bij.
Beste Keus is JVC Kwalietijds Prijs verhouding.

De Camcorder is goed vormgegeven alles zit precies op,De juiste plek.

Ronh54 25-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Zeer fijne camcorder met simpele bediening
en een perfect resultaat.Compacte vormgeving,met een prima lange accuduur.

applefrak112 16-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

LET OP WERKT NIET MET MAC of IPAD en daardoor onbruikbaar,koop wat anders als u geen Windows gebruikt.
Verouderde techniek,slecht touchscreen van 5 jaar geleden.Wifi werkt niet,geen plug en play.JVC/KENWOOD begrijpt niks van software maken.
Kortom waardeloos ding zonder Windows

officiele reactie van JVC Nederland 30-08-2012

Beste Applefrak112,

De JVC Everio's werken prima op de Mac, je kunt zelfs heel mooi monteren op de Mac. Hoe ga je te werk? Sluit de Netadapter aan op de camera, verbind de JVC Everio via de bijgeleverde USB kabel met de Mac. Kies op het display van de Everio voor "Afspelen op PC". Start nu iMovie op (versie 8 of hoger) en kies voor Importeren van camera.

Nu kun je de beelden van de Everio binnenhalen naar de mac en zelfs nog mooier monteren dan met de Windows software. Na het bewerken van de beelden kun je deze met iMovie branden op DVD of exporteren naar een .mov bestand. Deze kun je dan weer prima afspelen op de iPad

Heel veel plezier met de GZ-EX210 in combinatie met uw iMac

mvg
JVC Nederland

Tip: iMovie 11 is een geweldige aanvulling op de mac software. Maak eenvoudig professionele video met de HD kwaliteit van de JVC Everio's

RealReferee 13-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Met deze JVC zijn wij eindelijk het digitale tijdperk ingedoken. Je kunt na het opladen direct aan de slag door de gebruikvriendelijke werking. Om alles eruit te halen duik je in de vele mogelijkheden van deze camera. Ongelooflijk dat dit allemaal met deze camera kan. Ideaal voor vakantie en voor momenten die je wilt bewaren. Perfect beeld en wanneer je eenmaal de bediening in de gaten hebt gaat het vanzelf. Het switchen van film naar fote is zo eenvoudig, dat we ook veel foto's hebben gemaakt met deze handzame camera. En dan natuurlijk WiFi wat alles gemakkelijk maakt voor het doorsturen van je net gemaakte fote of de opslag op je computer.

pcjverhoeven 31-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Ik heb de camera nu 4 weken. Zojuist terug van vakantie. Camera beeld is erg scherp bij daglicht. Zodra er wat minder licht is dan wordt het duidelijk minder scherp.

Grootste probleem vind ik dat ik bij in/uit zoomen duidelijk het motortje terug hoor wat zeer irritant is. Ik ga JVC ook vragen of dit normaal is of dat dit wellicht een defect is. Ik hou jullie op de hoogte

Ingolfvd 19-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Mijn eerste indruk is bijzonder goed. Alles wat je met een home-camera zou willen kunnen, kan je er mee, en zelfs nog meer.
De highspeed optie en de live-cam optie is een geweldige uitbreiding op de al ruime mogelijkheden.

Eerste indruk..... zeer tevreden

cuisifou 18-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Bij ontvangst van het apparaat (we hebben online gekocht) waren we direct verrast door het opvallend kleine formaat. We hadden een kleine camera gezocht, maar deze was nog kleiner dan verwacht.Qua gebruiksgemak is dat aanvankelijk even wennen: ik heb nogal forse handen, dus in het begin is dat met opnemen even zoeken.
De beeldkwaliteit is prima. Zelfs onder wat schemerige omstandigheden mis je een opnamelamp niet. Verder is het uitermate prettig nu een camera te hebben waarmee je de beeldkwaliteit kunt selecteren. Met een Hi-8 met cassettes als referentie is dat een enorme sprong voorwaarts. Als nadeel zie ik vooralsnog slechts dat het apparaat geen ruimte heeft om de meegeleverde stylus in op te bergen. Voor het overige geldt vooral dat de camera legio mogelijkheden heeft. Er valt dus nog veel te ontdekken. En dat je via WiFi direct kunt uitwisselen met smarphones is natuurlijk prachtig!

RundFunkRichard 14-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-EX210BEU zwart

Goed te bedienen, neemt natuurgetrouw op. Voor deze prijs een prima camera om huis tuin en keuken films mee te maken. Groot pluspunt is de 'steadyshot' die het beeld bij 40x zoom nog stabiel houdt! Verder handzaam, misschien iets te klein, maar met grote mannenhanden nog goed te bedienen. Nadeel is dat je het pennetje voor het touchscreen nergens kwijt kan en dus kwijt bent voor je het weet. Gelukkig werkt het touchscreen ook met je vingers.. Ben er wel content mee dus.