JVC GZ-E200BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 63 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-E200BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

lambert1900 01-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

De camera is een compacte basiscamera met een goede beeld en geluidskwaliteit.
Hij is eenvoudig in gebruik en snel geleerd. Gemakkelijk aan te sluiten op computer en TV

cindy38 19-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

de jvc everio gz-200 is een mooie kleine video camera wij zijn er heel blij mee nu kunnen we lekker weer films maken

C.Sterrenburg 13-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Een erg fijne camera! Hij is voor ons om de kinderen te filmen en de vakantie's. Hij is gemakkelijk mee te nemen en is lekker ligt, en hij ziet er ook nog eens mooi uit. Erg goede prijs kwaliteit verhouding. Voor dagelijks gebruik een erg handige camera. Makkelijk in gebruik. Voor ons zit er alles op en aan. Ik zeg een echte aanrader!!

kim1999 21-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Kleine camcorder met wel veel mogelijkheden en goede beeldkwaliteit. We hadden hem iets groter verwacht maar hij ligt zo wel lekker in de hand.

swisset 21-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Prima camera met goed beeld en geluid, past lekker in de rugzak dus lekker meenemen.In vergelijking met mijn GVR3000 is deze everio camera een plus.

Eres49 17-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Ligt lekker in je hand, is erg licht en gebruiksvriendelijk.
Ik heb er al leuke opname's mee gemaakt, zelfs bij schemer zijn de beelden goed.

M. Haverkamp 17-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Een fijne makkelijke te bedienen camera die ook voor binnen te gebruiken is. Is erg handzaam en het menu spreekt voor zich.

Spoekje 26-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Lekker klein en licht in de hand. Filmt makkelijk en snel. Beeldkwaliteit erg goed en vooral ook in de donkere dagen. Alles blijft goed zichtbaar. Tasje me extra accu erbij is goed te krijgen en wel aan te raden.

Marco19802012 03-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Ik had niet verwacht dat het zo'n mooi beeld op zou leveren apart. Start supersnel snel op, echt gewoon een top product

toobart4u 31-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Voor het geld een erg fijne camera. Het beeld is mooi.. alleen het scherpstellen duurt af en toe even en in en uitzoomen maakt wat herrie.

reinalt 28-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Vooral het geluid is soms erg zacht. Foto's zijn onscherp bij weinig licht. Wel erg makkelijk in gebruik, ligt goed in de hand

C. Woud 27-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Prachtige camera met veel mogelijkheden voor een goede prijs. Makkelijk te bedienen en de beeldkwaliteit is echt goed. Mooie kleine camera

Mike072 26-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Een prima camera'tje voor de prijs. Ik denk dat er zeker betere zijn met mooiere kwaliteit, maar deze camera is echt hartstikke goed voor zijn geld. Gewoon scherp beeld op je HD tv, ook bij het inzoomen. Prima.

Tommie2013 07-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Het touchscreen scherm is een groot voordeel.
Groot zoombereik met behoud van beeldkwaliteit.

Tonvanypenburg 07-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

goed apparaat voor dat geld. accu die bijgeleverd wordt is meer een thuisbrengertje (korte gebruikersduur, staat wel netjes in de specificaties aangegeven) en maakt aanschaf van een tweede accu noodzakelijk. tip: bestellen op ebay, 3000mAh voor 22 euro. gezichtsherkenning is handig, stelt daardoor mooi scherp op het juiste onderwerp. heeft wel moeite met scherpstellen bij weinig licht. camera is goed stil te houden en beeldstabilisatie werkt prima. meegeleverde software is houtje touwtje en zeker voor een beginner lastig te bedienen (gebruikerslijst? smart-lijst? topsnelheid?). handige agendafunctie, goed beeldoverzicht maar erg weinig vrijheden om iets zelf in te stellen. niet intuïtief: bijv. rechtermuisknop op de pictogrammen geeft geen mogelijkheid om clip-eigenschappen te tonen. in plaats daarvan moet je naar menubalk > scherm > info opvragen.
wat me het meest tegenviel is de truc van JVC om recensies te scoren. daarmee krijg je namelijk een jaar extra garantie. dus houd dat in je achterhoofd bij het lezen van de recensies!

Peeters 1966 05-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Mooie compacte camera. Nu een paar weken in ons bezit en geen moment spijt. Uitgebreide handleiding van internet gehaald en aan de slag met de vele mogelijkheden van deze camera.

Sjoerd122222 29-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Een leuke camera voor een leuke prijs. Prijs kwaliteit is goed. De camera is zeer gebruiksvriendelijk. Beeldkwaliteit is prima.

Adrie.Mulder 27-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Ik heb deze camera met de kerstdagen gekregen,en wat een verschil met mijn oude jvc dv camera.Deze camera maakt veel scherpere beelden en ook met kunstlicht valt mij het beeld niet tegen.Ook het gebruiksgemak van de camera is heel duidelijk en bij het aansluiten op de computer vraagt de camera zelf wat de bedoeling is.Ik ben zeer tevreden over deze mooie camera en kan de camera alleen maar aanbebevelen.

ad 54 20-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

mooie kleine en handige camera ook zeer gebruiksvriendelijk jammer dat er bij de aflevering geen sd kaart bij is want je wil toch gelijk aan de slag

Darek0251 18-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Qua prijs/kwaliteit verhouding een super aankoop!
1 min puntje de LCD-touchscreen reageert niet altijd gelijk.

sjoeries 13-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Deze camera een paar dagen in bezit. Het gebruiksgemak van deze camera is super. Eigenlijk alles wijst zichzelf aan deze camera. Het beeldkwaliteit van deze camera is dik in orde, zelfs als er weinig licht in de kamer is bijvoorbeeld. Aangezien ik de camera nog maar een paar dagen in bezit heb kan ik nog niets zeggen over de degelijkheid maar deze lijkt ook dik in orde.

Bowy 02-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

We hebben deze camera uitgekozen vanwege zijn prijs. Voorheen hebben we een Sony harddisk recorder gehad maar die was na 4 jaar al kapot. Prijs wil dus niets zeggen over de kwaliteit.
Deze JVC camera is erg licht en klein. Handig om mee te nemen op vakantie.
Het scherm is dan ook wel klein maar wel groot genoeg om het te filmen/het gefilmde te kunnen zien.
Het geluid is goed en ook de beeldkwaliteit (na overzetten op de computer en daarna een dvd branden) is goed.
Al met al een goede prijs/kwaliteitverhouding.

leo van sister 26-10-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

De Everio was mij aan van harte aanbevolen door een kennis van mij en ik kan niet anders zeggen na een paar dagen gebruik dat het een gebruiksvriendelijke camcorder is welke mooie opnames maakt.

P. van den Ent 16-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Veel minder ruis en een veel scherper beeld als mijn oude camera met bandjes. De mogelijkheden in het menu zijn zo ruim dat ik ze waarschijnlijk nooit allemaal zal gebruiken. Wel zal ik profiteren van het gemak om op het scherm de camera te kunnen bedienen, van de kleine afmetingen het lichte gewicht zodat de camera altijd makkelijk mee te nemen is. De degelijkheid kan ik nog moeilijk beoordelen, maar met mijn vorige JVC camera was ik daar ook tevreden over.

Marcel Schellart 31-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E200BEU zwart

Ik heb de overstap gedaan van een Mini-DV camera naar deze camera met sd-kaart. Een wereld van verschil, vooral in de beeldkwaliteit.
Deze camera sprak mij aan omdat deze lekker in de hand licht. Het touchscreen werkt prettig, is duidelijk.
De bij geleverde software ziet er goed uit. Geen problemen gehad met het overzetten naar de PC (Win7) van mijn eerste filmjes. Alleen jammer dat de meegeleverde accu max 1 uur uithoud. Ik heb daarom een extra accu aangeschaft met een groter vermogen.