De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Carmen Travel Set op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

w******@k********* 01-02-2023

Slecht product

Geschreven voor: Carmen Travel Set

Het enige goede zijn de klemmen om de rollers vast te zetten. Verder waardeloos product. Rollers worden kokend heet! Je kunt ze niet vasthouden zonder je te verbranden kun je nagaan wat het met je haar doet.

Pluspunten

• Fijne klemmen

Minpunten

• Kokend heet
  • Slecht voor je handen en je haar

w******@k********* 14-10-2022

Heet

Geschreven voor: Carmen Travel Set

Wordt veel te heet! Ik verbrand mijn vingers aan de rollers en ja ook aan het witte gedeelte! Dat kan nooit goed zijn voor je haar. De klemmen zijn wel fijn die gebruik ik nu bij een andere set.

Pluspunten

• Fijne klemmen
  • Handig formaat

Minpunten

• heet
  • heet

Louise 28-08-2020

Handig formaat

Geschreven voor: Carmen Travel Set

Helaas heb ik de set maar eenmaal gebruikt, omdat de rollers veel te warm worden. Bovendien voor fijn haar zijn de rollers te glad.
Ik had de set gekocht voor op reis, aangezien de maat me erg handig leek.

Pluspunten

• Handig formaat
  • Mooi etui

Minpunten

• Rollers worden te warm
  • Rollers zijn te glad om in te draaien

Diana 22-02-2016
Geschreven voor: Carmen Travel Set

Ik gebruik de 'normale'Carmen krulset al ruim 35 jaar. Deze reisset heb ik speciaal voor de vakanties aangeschaft maar valt mij erg tegen. De rollers zijn te zwaar voor mijn haar en ik kan ze bijna niet vasthouden, zo heet worden ze. Ik heb mijn hoofdhuid zelfs verbrand. Ik gebruik hem niet meer en heb de set bij familie in het buitenland achtergelaten.

aly1234 27-06-2014
Geschreven voor: Carmen Travel Set

Speciaal voor de vakantie gekocht, en nu al blij mee!
Er zitten goede klemmen bij zodat je de rollers makkelijk kunt vastzetten & handig op te bergen.