Oral-B Vitality Kids Elektrische Tandenborstel Frozen Figuren Meerkleurig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Vitality Kids Elektrische Tandenborstel Frozen Figuren Meerkleurig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeroen K 09-11-2018

Leuke tandenborstel voor kinderen

De Oral-B Vitality Kids Frozen is op zich een fijne elektrische tandenborstel. De borstel is vrij basic maar doet zijn werk verder goed. De borstel is voorzien van een timer en er is een app beschikbaar. Ik heb deze tandenborstel gratis ontvangen zoda mijn dochter hem kon testen. Ze vond hem fijn in gebruik, alleen het harde geluid vond ze niet prettig. De app heeft geen toegevoegde waarde, omdat deze verder niet koppelt met de tandenborstel. De borstel geeft na 2 minuten aan dat je klaar bent met poetsen door middel van een serie korte pulsen, helaas niet om de 30 seconden zodat hij niet aangeeft dat je van poetsgebied kunt wisselen zoals andere elektrische tandenborstels dat wel doen. Verder is de tandenborstel vrij snel leeg. Het opladen heeft helaas geen indicator zodat je niet weet wanneer de tandenborstel precies is opgeladen. Wanneer de tandenborstel bijna leeg is, krijg je ook geen waarschuwing door piepjes of een lampje. Tijdens het poetsen kom je er dus ineens achter dat de tandenborstel leeg is, waarna je de ouderwetse handtandenborstel weer kunt pakken.

Pluspunten

• Leuk design
  • Eenvoudig in gebruik
  • Vrolijke kleur
  • Degelijk

Minpunten

• Geen indicatie wisselen poetsgebied om de 30 sec
  • Lawaai tijdens het poetsen
  • Moet snel weer opgeladen worden
  • Geen indicatoren leeg/opladen

Marianne van de Werken 05-10-2018

Prettige tandenborstel, met felle kleuren en goede accu.

Mijn dochter poetst met veel plezier met de Oral-B Vitality Kids Frozen CLS. De Disney-app zorgt ervoor dat ze weet tot wanneer ze moet poetsen en de felle kleuren van de tandenborstel zorgen ervoor dat het poetsen ineens veel leuker is dan voorheen. Ook in bad is deze tandenborstel trouwens goed te gebruiken, want ook nadat hij in het water is gevallen, poetst hij nog even krachtig als voorheen.

Pluspunten

• Felle kleuren
  • Na contact met water nog steeds goed