Oral-B Oral-B Smart 4 4000N White Elektrische Tandenborstel - Reviews

Biancsxdb 21-09-2018
  • Product gekregen

Simpel in gebruik met een goed resultaat.

Ik ben zeer tevreden met deze electrische borstel! Gebruiksvriendelijk en de batterij houdt het goed uit. Daarnaast een voordeel dat je er ook een app van kan gebruiken, erg leuk!
Ik heb dit product gratis ontvangen om te mogen testen. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Batterij duur

RoyvH 17-09-2018

Door de tantenborstel poets ik beter!

Ik ben erg tevreden met deze tandenborstel. Door de ingebouwde timer die elke 30 seconden trilt geef je elke sector van je gebit dezelfde aandacht. Hierdoor ben ik bewuster bezig met het tandenpoetsen en poets ik altijd minimaal 2minuten. Je kunt in de app op je telefoon ook 6 sectoren aanwijzen, maar helaas trilt de tandenborstel even goed maar om de 30 seconden. Verder lijkt het rode lampje wel handig als indicatie dat je te hard poetst, maar voor mijn gevoel moet ik wel heel hard duwen wil het rode lampje gaan branden. Verder is gemakkelijk schoon te maken. Ik ben erg blij dat ik dit product gratis heb ontvangen om te testen.

Pluspunten

• ingebouwde timer die elke 30 sec trilt
  • gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• poetsstand niet zichtbaar op de tandenborstel

Vanessa 14-09-2018

Fijn in gebruik

De Smart 4000N White vind ik over het algemeen erg fijn in gebruik. Er zijn 3 verschillende roteerstanden, ik gebruik meestal de middelste stand. Na het poetsen voelt mijn gebit schoon aan.
Van alle opzetborstels, vind ik de sensitive opzetborstel het fijnst. De haren van deze borstel zijn lekker zacht en dat geeft een fijn gevoel tijdens het poetsen. De Smart 4000N White heb ik gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• zachte haren
  • meerdere snelheden

Danny de Boer 11-09-2018

Goede elektrische tandenborstel

De ronde borstelkop reinigt goed en heeft een goede rotatie, waardoor ik het gevoel heb dat mijn gebit schoon voelt en echt schoon is.
Ook de 3 poetsstanden: snel, wat langzamer en een hard/zachte rotatie voor elke tand zijn prima. De hard/zacht stand vind ik zelf het fijnst.
Je kunt ook via een app een aantal dingen bijhouden, o.a. hoe lang je poetst. Maar ik persoonlijk gebruik de app niet. Ik heb het een week bijgehouden, maar voor mij is het niet nodig. Kan me wel voorstellen dat het voor kinderen die moeten leren poetsen wel handig is. Onderdeel prestaties, activiteiten van totale poetstijd, flos, etc en mondverzorging routines.
Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen. Al met al een goed en een fijn product.

Pluspunten

• Goede rotatie
  • 3 poets standen
  • Timer

Minpunten

• Lang opladen

LarsC 10-09-2018

Een aanrader

Ik ben altijd liefhebber geweest van de handtandenborstel, maar déze elektrische tandenborstel heeft mij nu dan toch doen overstappen! Wat een fijn apparaat, ik ben er erg tevreden mee. Werkt naadloos met de app die je erbij kunt downloaden. Geschikt voor vier personen in je huishouden door het bijgeleverde bakje voor opzetborstels. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en ik ben blij dat mij deze variant is toegestuurd, aanrader!