Bional Prostavit 90 capsules - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bional Prostavit 90 capsules op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

r*******@l****** 24-04-2022
  • Product gekregen

Geen effect

Geschreven voor: Bional Prostavit 90 capsules

Aanvankelijk gekocht in de winkel. Gaf geen enkel resultaat waarna ik een kritische review schreef. Daarop benaderd door fabrikant die aanbood het product een paar maanden te gebruiken. Helaas, ook nu na langdurig gebruik geen aantoonbare verbetering

Richard S 04-01-2022

Je kunt je geld beter besteden

Geschreven voor: Bional Prostavit 90 capsules

Ik heb 3 maanden Prostavit gebruikt. Geen enkel effect, moet nog steeds 1 of 2 maal per nacht mijn bed uit om te plassen. Volgens een bevriend uroloog had ik voor het bedrag dat ik had uitgegeven voor dit product beter een paar "leuke flessen whiskey" kunnen kopen. Dat lijkt me een beter advies dan wat Bional de gebruiker doet geloven.

Pluspunten

Minpunten

• Prijzig
  • Geen effect

martin 14-01-2019

goede prijs/kwaliteitdverhouding

Geschreven voor: Bional Prostavit 90 capsules

Voor dit product gekozen vanwege de aanwezigheid van zowel pompoenpitextract als ook zaagpalmextract , aangevuld met zinc en nog wat andere stoffen die allemaal gunstig zijn voor de prostaat. Eerder weleens een ander product gebruikt met alleen zaagpalmextract, maar dat werkte minder goed naar mijn idee.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteits verhouding