Philips SHAVER Series 5000 MultiPrecision-mesjes, scheerhoofden chroom - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 MultiPrecision-mesjes, scheerhoofden chroom op Kieskeurig.nl.

Geadle 09-09-2021

Philips Shaver weer als nieuw.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 MultiPrecision-mesjes, scheerhoofden chroom

Eerst overwogen om een nieuwe Philips Shaver te kopen maar toen hoorde ik dat je de scheerhoofden kon vervangen en daar heb ik geen spijt van gehad. Werkt weer als nieuw.

Laurens jr 28-07-2021

Vervanging

Na mijn aankoop in juli 2017 van dit scheerappraat heb ik in juli 2019b ij de Phillips shop een nieuw setje setje vervangende scheerkoppen besteld. Nu juli 2019 opnieuw maar bij de Mediamarkt. Gebruikservaring: voldoen goed, maar de aanbevolen vervangingstermijn van 'olm de twee jaar' is vanuit comfortabel scheren gezien inderdaad wenselijk. De vervanging kan je eventueel uitstellen door de powerknop van het apparaat te gebruiken.

Hunnekens 12-01-2021

Nieuwe scheerhoofden

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vervangende scheerhoofden van de 5000 series waren heel gemakkelijk te vervangen. Tevens merk je het verschil heel goed! ze scheren heel soepel en blijven niet achter de haartjes hangen. Ik raad dit product zeker aan.

Anoniem 04-01-2021

Ideaal! Geen nieuw apparaat nodig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Je hoeft geen nieuw scheerapparaat aan te schaffen, als hij niet zo glad meer scheert, want door het vervangen van de koppen heb je opnieuw een nieuw scheerapparaat.

Koenen 02-01-2021

Perfekte scheerhoofden

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De scheerhoofden scheren perfekt glad zonder "te trekken" aan de haartjes

Jaapvandesteeg 30-12-2020

Scheerapparaat weer als nieuw!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte nieuwe scheerkoppen voor mijn Philips S5400.
Makkelijk te vervangen, en super glad resultaat

Nanadaime 29-12-2020

Als een nieuwe scheerapparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik de mijn scheerapparaat ruim twee jaar en de apparaat werkt nog goed. Ik merkte dat de scheercapaciteit alleen wat minder werd en dat ik nog stoppeltjes overhield. Nadat ik de scheermesjes heb vervangen lijkt het alsof ik weer een nieuwe apparaat heb. Mijn huid irriteert niet meer en de haren zijn weer volledig weg. Ontzettend blij dat de mesjes vervangen kunnen worden.

Kritische man 24-09-2020

Huidige kwaliteit scheermesjes

De kwaliteit van de scheermesjes zijn niet meer op het niveau van vroeger. Vroeger deed ik er ruim 6 jaar mee, maar nu net een jaar.

van Ruysdael 26-07-2020

Uitstekende scheerhoofden

Als je de juiste scheerhoofden besteld voor het type dat je bezit, dan heb je een uitstekende combinatie. Na iedere scheerbeurt ben je weer glad geschoren.

Coot 25-07-2020

Had er meer van verwacht.

Een nieuw machine met dezelfde scheerkop werkt beter dan dit produkt. Zelfs een goedkoper model, ook van Philips.

De Alte 21-06-2020

Zeer goede kwaliteit

Ik scheer me reeds 58 jaar enkel en alleen met Philips Shavers....
Mijn S5000 Shaver gebruik ik nu bijna 8 jaar dagelijks en dat nog steeds met de origineel meegeleverde mesjes. Ze geven nog steeds een onberispelijk resultaat.
Mijn twee zonen hebben ook een Shaver uit de S5000 reeks.
Door hun eigen schuld (nonchalance bij het opbergen) werden de scheerkoppen binnen de drie jaar beschadigd en zorgde ik voor nieuwe scheerkoppen.
Het enige nadeel aan de Philips S5xxx Shavers is dat de batterijen bijna niet te vervangen zijn...

voor anker 29-05-2020

Scheert mooi glad en snel.

Omdat ik zeer tevreden ben. Door medicijn gebruik een kwtebare huid. Met scheermesje altijd huid beschadiging maar nu met dit apparaat geen problemen meer.

Oldamtster 19-02-2019

Dit product voldoet aan de verwachtingen

Het scheren is altijd een genot. Lekker soepel en snel. Het enige min puntje is de de duurzaamheid van de mesjes van de scheerkoppen. Deze moet je elk jaar vervangen wil je het apparaat in top conditie houden. Opzich is dit een dure aangelegenheid als je kijkt naar de nieuwwaarde van het apparaat.

Biglu 05-01-2019

Lame de rechange

Remplacement facile et rapide. Pour mon fils autiste de 19 ans c'était la meilleure solution depuis près de deux ans un rasoir rotatif plus facile qu'un rasoir plat, il pouvait aller dans tous les sens sans risques. A 16 ans j'ai commencé à le raser à la lame et une fois je l'ai coupé... Voilà la technologie de votre rasoir à 3 têtes est super pour les handicapés mentaux qui peuvent se raser dans tous les sens en tournant et pas forcément dans le bon sens du poil et dans l'axe du bas vers le haut. Merci!