Philips Shaver series 5000 SH50/50 Scheerhoofden - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Shaver series 5000 SH50/50 Scheerhoofden op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Sjaak 29-12-2020

Voelt weer als nieuw

Allereerst was het heel gemakkelijk om de scheerkop te verwisselen, waarbij het intuïtief aanvoelde met slechts een paar klikken. Het gevoel op mijn huid na het scheren met de nieuwe scheerkop was alsof ik een nieuw scheerapparaat in handen had. Alles scheerde soepel en ik hoefde niet zoals voorheen meerdere keren over de ‘moeilijke’ delen van het gezicht te gaan. Het is de moeite waard om een set reservescheerkoppen te kopen in plaats van een gloednieuw scheerapparaat.

Pluspunten

• Makkelijk verwisselbaar
  • Werkt meteen
  • Scheerapparaat voelt weer als nieuw

Minpunten

Thijs 29-12-2020

Makkelijk maar niet superglad

Makkelijk in gebruik in combinatie met de Philips S6680/26
met mijn lichte baardgroei is het wel belangrijk elke dag te scheren, anders ben je (erg) lang bezig en is het sneller om nat te scheren. Tevens is het niet zo glad als nat scheren. Als je elke dag scheert is het snel, makkelijk en glad genoeg.
Het resultaat is overigens gladder als je dit doet met scheerschuim. Echter is je tijdswinst ten opzichte van met de hand scheren wel weg.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk

Minpunten

• Kan gladder

Mihaela 29-12-2020

Mijn scheerapparaat weer als nieuw

Nu ik mijn oude scheerapparaat al een tijdje in gebruik heb, ben ik waarschijnlijk langzaam gewend geraakt aan het langere scheren, het niet-gladde gevoel en het geïrriteerde gevoel na het scheren. Maar ik merkte duidelijk en plotseling het verschil nadat ik de mesjes had verwisseld - het scheren was sneller, gladder en het eindresultaat was alsof ik weer een gloednieuw scheerapparaat had gekocht! Ik ben erg blij met de nieuwe mesjes.

Pluspunten

• gladde en niet-geïrriteerde huid
  • geen allergieën
  • geen gemiste plekken of ingegroeide haartjes