BaByliss Hot Straightening Brush Fuchsia - HSB100E roze - Expert review

Type/soort
Haarborstels en -kammen
Kleur(en)
roze
Materiaal
silicone, Keramisch, kunststof

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Hot Straightening Brush Fuchsia - HSB100E roze op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 16-10-2018

Babyliss HSB100E: Werkt geweldig als stijlborstel, maar is niet te vergelijken met een steiltang

Ik keek er naar uit om mijn haar te stylen met deze verwarmde stijlborstel. De Babyliss HSB100E doet ook zeker wat hij zegt: hij maakt het haar glad en steil. Verwacht er alleen niet meer van. Want verder dan dit reiken de mogelijkheden niet. Heb je een steil kapsel dan is het een ideale tool om erbij te hebben. En wanneer je haar normaliter iets krult of pluist, ook dan is hij perfect. Maar sta je elke ochtend je krullen te steilen, en verwacht je dat deze borstel jouw tang kan vervangen, dan moet ik je teleurstellen. Want dat mag je er niet van verwachten. Wat dan wel? Een borstel, die lekker in de hand ligt en je haar simpelweg mooi glad borstelt. Vandaar ook dat ik hem toch zeker de moeite waard vind om hem als kooptip aan te merken.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• inclusief een handig beschermmatje
  • Mooi en stevig ontwerp
  • Ergonomisch goed ontworpen, ligt lekker in de hand