Philips SHAVER Series 7000 SensoTouch Scheerunit RQ11/50 - Reviews

Type/soort
Scheerapparaten accesoires
Maat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 SensoTouch Scheerunit RQ11/50 op Kieskeurig.nl.

japiebeppie 02-10-2015

stomp binnen twee jaar

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 SensoTouch Scheerunit RQ11/50

Jammer genoeg al eerder de scheerhoofden moeten vervangen, erg stomp na 1.5 jaar en dan ook nog behoorlijk aan de prijs.

Sander Verkaik 31-08-2015

Ik kreeg van Philips het aanbod een nieuwe scheerkop te testen

Het bleek hetzelfde type als de kop waar ik al 3 jaar mee scheer. Daar was ik overigens nog steeds tevreden mee. Mijn vorige apparaat was namelijk echt op want als ik de weekend baard eraf ging scheren hapte hij en trok de haartjes er af en toe uit. De oude kop van deze deed dat nog steeds niet en daarom was hij naar mijn idee nog prima. Vandaar de scores!

Nadat ik de kop gewisseld had was ik toch verbaasd hoeveel beter de nieuwe scheerde. Ik heb de kop enkele weken elkedag gebruikt en dus goed kunnen testen. Hij scheert veel sneller en makkelijker glad. Blijkbaar slijt de kop zo langzaam dat je het niet merkt tot je een nieuwe in gebruik neemt.

Ik ben erg blij dat ik op deze manier mocht ervaren wat een verse scheerkop doet.
Philips bedankt. Top actie en gewoon echt goed materiaal.

Mvg,
Sander

benkapper 09-08-2015

Philips stelde mij deze scheerkop ter beschikking om te testen.
na 10 keer scheren ben ik er achter dat de originele kop wel degelijk aan vervanging toe was.
Scheert veel sneller en gladder dan de oude.
Absoluut een aanrader.
piet 10-09-2017

ik heb op mijn rq1280 een nieuwe scheerkop besteld ,nog wel een originele philips maar ben niet blij ,de scheerkop is dus niet hetzelfde als de originele kop wat mij wel was beloofd ,is bijna niet te reinigen en telkens tijdens het scheren gaan de oranje ringen steeds los .
ik ben benieuwd hoe philips dit gaat oplossen ,ik begrijp niet hoe ze zoiets kunnen verkopen?

miltonia 08-08-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Na gedurende 2 jaar een Philips scheerapparaat (Senso Touch RQ 1160)te hebben gebruikt, constateer ik dat na het in gebruik nemen van een door Philips gratis ter beschikking gestelde nieuwe scheerkop, het verschil met de oude kop zeer duidelijk is; gladder en sneller.
Het apparaat als zodanig bevalt ook zeer goed, het ligt goed in de hand, kan gebruikt worden bij droog en nat scheren, laad snel op en de batterij heeft een lange gebruiksduur.
Kortom na jaren gebruik van een Philips, blijft het Philips!
Een nadeel is het toch wel noodzakelijk gebleken 2 jaarlijkse vervangen van de scheerkoppen.(€50.-wat prijzig).

soppedyk 08-08-2015

ELK OCHTEND GOED GESCHOREN! ;-)

Nauwelijks had ik dit product binnen of ik maakte m'n Philips scheerapparaat schoon om dit goed in te kunnen zetten.

Gelijk de volgende ochtend bemerkte ik dat het hoognodig was dat het vervangen moest worden, dus sneller dan verwacht klaar met m'n scheerbeurt!

Het is hier dan goed ontvangen en ten zeerste aan te bevelen!

Ik vind dit product tot nu toe zo goed dat ik geen minpunten kan constateren, dus prima Philips!

Wim van der Liet 07-08-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Het is een zeer degelijke scheerkop. Zelfs na een paar jaar gebruiken scheert hij nog met voldoende resultaat. Kan zowel nat (met scheerschuim) als droog gebruikt worden. Scheer resultaat is voldoende om de hele dag lekker fris geschoren rond te lopen. Reinigen kan eenvoudig onder de kraan.

Cees Dekker 07-08-2015

Jij bent uitgekozen om de Philips scheerkop RQ11/50 te testen was de mail, die ik binnen kreeg. En de scheerkop is gekomen.Wat een heerlijkheid om zo'n nieuwe scheerkop uit te proberen. Lekker glad en snel. Het resultaat is verbluffend. Een echte aanrader.

RobvanbtWoudt 04-08-2015

Philips stuurde mij een bericht met het verzoek om mee te doen met een scheertest van de nieuwe scheerkop RQ11/50 die op mijn oude scheerapparaat RQ 1185 past. De oude scheerkop is nu twee jaar oud.

Graag doe ik hieraan mee en ook om te testen of de nieuwe kop zoveel beter en sneller is dan de oude. Ook wilde ik zelf ervaren of het droogscheren, het natscheren onder bijv. de douche en het scheren met een gel verschillende resultaten zou geven. Tot slot was van belang of de nieuwe scheerkop net zo prima op het scheerapparaat vast zou klikken als de oude scheerkop.

N.B. Ik ben nu ruim 7 dagen aan het testen

Resultaat:

1. De oude scheerkop is na twee jaar veelvuldig gebruik duidelijk (een stuk) minder qua
scheerresultaat en scheersnelheid dan de nieuwe scheerkop.

2. Droogscheren, natscheren of scheren met een frisse gel geeft steeds een glad resultaat.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar het scheren met een frisse gel, wellicht ook qua
gevoel omdat ik vrij harde baardhaartjes heb.

3. De nieuwe scheerkop klikt net zo fraai in als nog steeds de oude scheerkop doet. Ook
het losklikken van de scheerkop om schoon te spoelen gaat prima.

4. Twee jaar scheren -en soms extra scheerbeurten als je ’s avonds uitgaat- komt op
ongeveer 6 ct. per scheerbeurt, uitgaande van ongeveer 45 tot 50 euro voor een nieuwe
scheerkop; als bedrag lijkt het veel, verdeeld over de twee jaar is het erg gunstig.

Samenvatting: 5 sterren met een plus verdient de scheerkop absoluut !
piet 10-09-2017

negros 04-08-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Vanwege moeilijke baardgroei scheerde ik altijd met het mes. Tot ik via de nieuwsbrief op mijn computer met dit product in aanraking kwam. Na wat speurwerk in de winkels heb ik het apparaat aangeschaft. Heb het nu een jaar of drie in mijn bezit en ben nog steeds zeer tevreden over de prestaties van scheren en mechanische eigenschappen. Heb een half jaar geleden de scheerkop verwisseld. Vooral de snelle oplaadtijd is geweldig. Schoonmaken is ook geen punt.

sandernibbeling 02-08-2015

Door Philips uitgenodigd om deze nieuwe scheerkoppen gratis te gaan proberen. Ik scheer al meer dan 20 jaar met Philips scheerapparaten, altijd een goed resultaat. Deze nieuwe scheerkoppen geven een nog gladder resultaat en je kunt sneller scheren. Kortom ik kan iedereen deze koppen aanraden.

Paco1953 02-08-2015

Ik was net van plan om een nieuw scheerapparaat te kopen toen ik van philips benaderd werd om de scheerkop RQ11/50 te testen.Na een aantal dagen testen ben ik tot de conclusie gekomen dat de kop perfect scheert en dus doet waarvoor hij is. Klikt perfect op het scheerapparaat en is dus direct goed te gebruiken

Cookie55 01-08-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Na ruim 2 jaar scheerplezier waren de koppen van mijn scheerapparaat aan vervanging toe.
Met de nieuwe koppen weer snel gladgeschoren, zowel nat als droog.
Makkelijk in het gebruik en snel te reinigen.
Een fijne scheerervaring en nog steeds glad maar nu in de helft van de tijd met de nieuwe koppen.

leerdammer 04-12-2013

een zeer goed en sterke scheerkoppen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 SensoTouch Scheerunit RQ11/50

dit toestel is zeer goed zeer sterke koppen die beweegbaar en lang zullen meegaan. K'ben tevreden van dit product.

Aluyisius 02-12-2013

is vrij moeilijk te onderhouden. Bij het afnemen van de scheerkop vallen de scheerwieltjes eruit.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 SensoTouch Scheerunit RQ11/50

Is een vrij goed product, maakt wel veel lawaai aan de oren. Laat zich niet gemakkelijk schoonmaken. Bij afname van de scheerkop komen de scheerwieltjes los en vallen (soms zeer ongelukkig ergens in.

Myle 02-12-2013

Toestel doet wat het moet doen.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 SensoTouch Scheerunit RQ11/50

Het vorige toestel, ook een Senso touch van een duurdere prijklasse is na 1 1/2 jaar uit dienst genomem wegens
het afbreken van de aandrijving van één der koppen.
Mijn huidig toestel is steviger.
Het scheert voldoende kort, en ben erover tevreden.

nitramartin 21-07-2013

scheert niet beter dan droog philips apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 SensoTouch Scheerunit RQ11/50

De behuizing gaat scheuren op de plaats waar je het toestel aan en uit doet )toestel slechts 3 maanden oud!!.....later kwam er water binnen en het toestel deed niets meer!!
Helaas aankoop bewijs kwijt dus neem ik aan ook geen garantie meer!

Simonis 23-06-2013

Een handzaam en goed werkend apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 SensoTouch Scheerunit RQ11/50

Scheertvhrel plezierig met weinig druk op het gezicht. Is snel en gemakkelijk periodiek schoon te maken. Is handig van formaat en weegt zeer weinig.Scheerresultaat uitstekend!
Ligt makkelijk in de hand en kan gemakkelijk worden opgeborgen.
Is snel bij te laden!

PaulAlbert 23-06-2013

SensoTouch verlengt mijn arm, scheert vloeiend!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 SensoTouch Scheerunit RQ11/50

SensoTouch heeft een prachtig design, volledig afgestemd op mijn hand, scheert goed en volgt de countouren van mijn gezicht!
Bovendien snel opgeladen na aansluiting op netstroom. Verwisselbare scheerunit. Mesjes iets te zacht.

Opaisraël 17-06-2013

Waar voor zijn geld.Werkt heel prettig.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 SensoTouch Scheerunit RQ11/50

Het ligt prettig in de hand, en het scheert nog glad ook. Is makkelijk schoon te maken. Ben aan het sparen voor een duurder apparaat.

Molinard 08-06-2013

scheert prima, maar materiaal niet duurzaam

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 SensoTouch Scheerunit RQ11/50

Zeer mooie vormgeving, goede en comfortabele scheerkwaliteit echter na 2 jaar gebruik begeeft de behuizing rond de aan/uit knop het en gaat de machine kapot. Ondanks alle ECO-rapporten uiteindelijk niet duurzaam want nu moet het toestel vervangen worden.