Carmen Salon Professional multi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Carmen Salon Professional multi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Monique 27-12-2019

Rollers warmen niet meer op.

Meteen na aanschaf van deze set bleek dat de rollers wat lastig te plaatsen zijn. Na het extra aandrukken schieten rollers soms toch weer los. Ook is er vaak wel 1 roller of meerdere die niet op temperatuur komen.
Soms kon ik een roller niet meer plaatsen dan draaide ik de set voorzichtig om en viel er klein stukje afgebrokkeld zwart plastic uit, daarna kon ik roller weer plaatsen.
De deksel brak al snel bij t scharnier en zet ik los op de krulset.
Nu na een jaar blijft de hele set vaak koud bij het aanzetten. Het lampje gaat wel van groen naar rood, maar hij warmt dus niet meer op. Soms doet hij het ineens weer. Ik heb onderzocht of het aan een defecte roller kan liggen maar dit lijkt niet t geval.
Positief is dat als de set warm wordt het beveiligingssysteem wel werkt en het apparaat niet gevaarlijk overhit raakt.
Als hij t doet dan zijn de rollers zo heet dat ze lastig vast te houden zijn. Om mn hoofdhuid te beschermen stop ik er van die wattenschijfjes tussen, dat werkt perfect.
Voor nu geldt dat hij het helemaal niet meer doet. Ik moet uitkijken na een ander merk. Ik dacht echt dat ik met het merk Carmen een set van hoge kwaliteit had gekocht, maar dat is dus niet het geval gebleken.

Pluspunten

• Beveiligingssysteem oververhitting werkt goed
  • Rollers die wel opwarmen worden goed heet
  • Goede verdeling in maten van rollers

Minpunten

• Rollers lastig te plaatsen
  • Niet alle rollers niet warm
  • Deksel kwetsbaar
  • Korte levensduur
  • stukjes afgebrokkeld plastic .

Ikke 10-06-2019

Carmen set

De helft van de krullers worden niet warm, die moet ik dan in een andere houder klikken die net vrij is. Heel jammer en vervelend dit. De krullers die wél warm worden geven een mooie krul

Pluspunten

• Mooie gladde krul

Minpunten

• De helft van de krullers blijft koud

Angelique Coelman 06-01-2019

slecht apparaat

altijd een krulset gehad van Carmen nooit problemen mee gehad maar deze is echt om te huilen. sommige krullers blijven koud, nadat ik de krullers uit mijn haar hebt gehaald zijn er standaard altijd een paar die niet gepakt hebben omdat de krul te koud was vervolgens sta ik deze nu met een krultang te krullen. Lijkt me niet de bedoeling. Krullers zitten los in het apparaat ook al duw je deze aan dan nog blijven ze wiebelen. Slechtste koop ooit, ik moet nu opzoek naar een ander merk ondanks dat ik altijd tevreden ben geweest.

Alettie 05-08-2014

Meerdere Carmen sets gehad in de loop der jaren maar dit is een waardeloos geval, deksel al snel gebroken, je moet de krullers erg hard aanduwen en dan worden ze soms nog niet warm. Gemeld bij Carmen maar service is waardeloos. Dacht in vergelijking met andere veel goedkopere merken een goede luxe set gekocht te hebben maar deze is waardeloos!!
Officiele reactie van Carmen 06-08-2014

We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent over onze krulset.
Hier kunnen we helaas niets aan veranderen, daarom hebben we u aangeraden met de krulset en het aankoopbewijs terug te gaan naar de winkel waar u deze gekocht heeft, om uw garantie te claimen. De garantie-afhandeling loopt altijd via de winkel die het verkocht en gefactureerd heeft.

MarV1947 17-07-2014

Na 10 jaar trouwe dienst en dagelijks gebruik was de vorige Carmen krulset aan vervanging toe. Na het lezen van de vorige revieuw geaarzeld, maar toch deze aangeschaft. Waarschijnlijk kocht ik de verbeterde versie want dit apparaat is niet slecht. Mijns inziens zijn er er wel verbeterpunten. Op de eerste plaats: de randen van de rollers worden erg heet. Na overleg met de uitstekende klantenservice van Carmen heb ik hun adviezen opgevolgd. Dit helpt een beetje maar niet voldoende, en iets onder de rollers doen is ronduit onhandig. Verder vind ik dat het controlelampje te snel van rood naar groen gaat, de rollers zijn dan nog niet goed op temperatuur. De rollers moeten goed aangedrukt worden in het apparaat. De kleuren van de grootste en de kleinste vastzetclips liggen te dicht bij elkaar. De plastic vastzetclips buigen snel. Qua vormgeving een mooie krulset. De opbergbakjes voor de metalen vastzetclips zijn handig.

TR_49 20-01-2014

Een waardeloze krulset, absolute afrader. Meteen na aankoop bleek dat de krullers praktisch niet in de set te plaatsen zijn. Ze springen er gewoon weer uit...vervolgens liet de deksel van de set spontaan los. En nu als klap op de vuurpijl laat de verwarming het ineens afweten, terwijl het groene ok lampje vrolijk brandt. Bij aanzetten geeft de set nu ineens een vervaarlijk klik geluid. Dus maar niet meer gebruiken, omdat anders de stoppen eruit springen. Verder is de set relatief erg duur. Samengevat een erg slecht produkt! Niet alleen vanwege de hoge prijs of de korte levensduur, maar ook vanwege de zeer onhandige plaatsing van de krullers. Echt een Carmen onwwardig produkt! Zeker met de kennis dat onze vorige krulset ruim 10 jaar naar behoren heeft gewerkt..

P
TR_49 01-07-2014

Los van het kwaliteitsverhaal, wil ik hier nog wel aan toevoegen dat we, na terugsturen van deze set, een nieuwe veel betere set hebben gekregen van Carmen. Dus hier nog wel een pluim voor de service van leverancier Carmen!!

vanderschoot 30-06-2014

Vorige maand voor mijn verjaardag deze krulset gekregen.
Je moet idd even wennen aan het terug zetten van de rollers, maar dat is een handigheidje. Verder werkt de set prima, ik ben er blij mee, krijg leuke reacties van vriendinnen die vragen, hoe ik van die mooie krullen maak.