Onkyo A-9010

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo A-9010 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

B.Meridoch 27-07-2019

Versterker

Geschreven voor: Onkyo A-9010

Zit er goed uit die versterker
Optische kanalen coaxial
Genoeg uitgangen voor mijn apparaten tulp

Pluspunten

• Aan ijsen vedoet
  • Aan ijsen vedoet

Minpunten

• Geen mening.0
  • Geen mening.0

Ondersteboven 14-06-2018

Niet te geloven voor dit geld

Geschreven voor: Onkyo A-9010

Na een paar dagen inspelen presteert deze stereo versterker boven verwachting goed. De kwaliteit staat in geen verhouding met de lage prijs.
Nu de VLC media speler een zeer goede update heeft gekregen kun je vanaf je laptop dmv insane quality MP3 en een DAC (in mijn geval de Micromega Mydac en goede boxen (in mijn geval B&W CM1)een waanzinnig goed geluid uit deze versterker toveren. Gewoon via bv de CD-ingang. Geen usb-ingang nodig.
Het afstellen van de equalizer van de VLC en volume mix vergt enige tijd, maar dat houdt je van de straat.

Pluspunten

• kwaliteit
  • toepasbaarheid

Minpunten

• geen

MJV 05-02-2017

Zijn prijs meer dan waard.

Geschreven voor: Onkyo A-9010

Na veel op internet gelezen te hebben heb ik besloten om mijn oude versterker te gaan vervangen door deze Onkyo. De lovende kritieken op ondermeer What hifi hebben mij doen besluiten om voor deze te gaan. Tot op heden heb ik hier nog geen spijt van gehad. Wat een prachtig apparaat. Het geluid is mooi zuiver in het hoog en midden en heerlijk strak in het laag. Waar ik wel een beetje huiverig voor was, was het vermogen. Mijn oude Harman Kardon had ongeveer het dubbele aan Watts en ik wist niet of deze Onkyo genoeg vermogen zou hebben om mijn luidsprekers goed aan te sturen, maar dat bleek geen probleem te zijn. Van laag tot hoog volume sleept hij zich er prima doorheen, en verder dan half open heb ik de volumeknop nog niet hoeven draaien. Neem van mij aan dat er dan een flinke bak geluid uit komt. Mijn buren zullen dit kunnen beamen ;-).
Mijn voorkeur ging in deze prijsklasse uit naar deze versterker om zijn digitale inputs omdat ik dan het geluid van mijn mediaspeler via de tv optisch door kan sturen. Dit werkt helemaal geweldig. Ik kan iedereen die een niet te dure maar zeker goede versterker aan wil schaffen, dit model aanraden.

Bij duurzaamheid heb ik goed aangegeven omdat ik het apparaat nog niet lang genoeg in bezit heb om uitstekend te kiezen.

Pluspunten

• Digitale ingangen (optisch en coaxiaal)
  • Afstandsbediening
  • Sobere layout
  • Goed geluid

Minpunten

• De blauwe source direct led is vrij fel

Ruud van Well 02-12-2016

Goede versterker

Geschreven voor: Onkyo A-9010

De Onkyo A-9010 doet wat je mag verwachten van een versterker in deze lagere prijsklasse. Geluid is goed. Afstandsbediening voor volumeregeling. Toonregeling prima. En zeker de digitale input is fijn daar ik hem voor het TV geluid gebruik en mijn Samsung TV enkel een digitale uitgang heeft voor geluid.

Pluspunten

• afstandsbediening toonregeling
  • goed geluid
  • Digitale input