Marantz PM5005 - Reviews

Analoog in (RCA)

8,1

4000ds devil 21-09-2015
  • Product kwartaal in bezit

Superfijne versterker van Marantz. Degelijk gebouwd,alles voelt aan als kwaliteit, ook het geklik van de relais en de potmeters voelen goed aan. Vormgeving is heel erg mooi. Er zitten tevens nog 2 tapedeck aansluitingen op wat handig is voor cassettedeck/bandrecorder freaks. En tot slot zit er een hele goede klank in deze versterker, ik heb er nu de Wharfedale diamond 220 achter hangen en deze klinken er zeer goed op. Ik heb achter deze speakers meerdere versterkers gehad maar de Marantz geeft ze veel meer detail in het hoog. Ik ben zeer tevreden ermee.
Geschreven voor: Marantz PM5005

Gerald 30-05-2018

Goede versterker

Ik had wat meer verwacht qua klank, apparaat is solide gebouwd, 2 aansluitpunten voor tapedecks is mooi meegenomen, wat ik mis is een tape stand waardoor je het opgenomen geluid direct kunt horen zoals het opgenomen wordt op de tape ingang. Mijn oude Teac A 505 uit beginjaren 80 had dit wel en deed ook beslist niet onder voor deze Marantz. Ik las in voorgaande review positief nieuws over het hoge tonen bereik. Mij valt het wat tegen, ook hier hoorde ik bij mijn oude TEAC meer en heldere hoog. Dit merk je vooral als je met een platenspeler opneemt, er blijft dan van het hoog niet veel over. Met de pc kun je met FLAC bestanden nog wat hoog versterken. Al met al een leuke versterker, maar ik had er meer van verwacht. Ik heb geen modern vergelijkingsmateriaal zodat het een vergelijk blijft tussen mijn oude TEAC ( helaas defect ) en deze Marantz
Geschreven voor: Marantz PM5005