Yamaha AX-497

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha AX-497 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

dannysimons 18-09-2011
Geschreven voor: Yamaha AX-497

heb deze versterker in combinatie met cd B&W cm 1 luidsprekers, maar ben niet tevreden het geluid is veel te schel mede door de regelbare loudness die yamaha steeds weer gebruikt, ik had vroeger denon en dat was veel aangenamer om naar te luisteren. nee voor mij nooit geen yamaha meer.

C. van Beem 19-07-2010
Geschreven voor: Yamaha AX-497

Prima versterker voor 'n zeer net prijsje, in het overzicht staat overigens 2x 120 dat moet 2x 85W zijn. leverd uitstekende prestaties, kan ook LaagOhnige Speakers aansturen.( ohmschakelaar aan de achterkant ).
Klasse versterker voor ruime toepassingen en combinaties van diverse Luidspeakers pluimages.
Geprobeerd met wat oudere Tannoy luidspeakers, prachtig !, met Kef XQ 30 Top !, nu in gebruik met B&W CM9 erg goed !!

Klasse versterker AX-497., beetje ondergewardeerd naast z'n broertje AS-700.