Denon PMA-520AE - Reviews

Uitgangsvermogen (per luidspreker)
Aantal kanalen
Analoog in (rca)

peteronev 19-07-2014 Product paar dagen in bezit

Prima versterker! De originele Bose tuner-versterker had het helaas begeven. Ik wilde geen versterker meer met 5 uitgangskanalen. Deze heeft er 2 en die gaan naar mijn Bose Acoustimas. TV, radio en CD-speler aangesloten. Het geluid is naar mijn smaak zelfs beter dan van de originele Bose tuner-versterker. Een aanrader!

JGJ1964 07-09-2013 Product paar weken in bezit

Prima versterker degelijke bouwkwaliteit.Hij geeft `t laag idd wat slank weer maar das op te lossen dmv een subwoofer welke over high level aansluitingen beschikt. Ik gebruik als speakers Denon ?107 welke op `t diepe laag na prachtig klinken (speakers geven weer vanaf 40 Hz) en subwoofer is onderweg.Ben ZEER tevreden over deze versterker heb slechts €149 betaald met gratis bezorging, als je meer kwaliteit wilt zul je echt een stuk dieper in de buidel moeten tasten.Meer dan uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Qadqo 17-08-2013 Product paar dagen in bezit

geluid is ruim , maar het ontbreekt aan genoeg lage tonen , had veel meer laag in gemogen . Geluidsbeeld is wel ruim , de kanaalscheiding is opttimaal en de signaal ruis verhouding is goed , bediening is , goed simpel en simpele maar mooie vormgeving