Bushnell Trophy 10x42 2016 green

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bushnell Trophy 10x42 2016 green op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Andre 27-11-2018

Prima kijker

Ik was op zoek naar een kijker voor algemeen gebruik, maar wel met 10x vergroting. Uiteindelijk ben ik via Cameraland.nl bij de Bushenell Trophy terecht gekomen. Een comfortabele dakkantkijker met 10x vergroting. Ligt prettig in de hand, is goed in balans en geeft een helder en scherp beeld. Hij is niet te groot en te zwaar, wat de kijker heel geschikt maakt om mee te nemen. Ook het feit dat de kijker stikstof gevuld is, FM coating en bak4 glas heeft maakt dat deze kijker een behoorlijk goede prijs kwaliteit verhouding heeft.
Ik ben geen dagelijkse gebruiker en heb 'm ook niet nodig voor m'n werk, maar puur voor wandelingen door de natuur, of om op m'n werk over het wad uit te kijken naar zeehonden. En dan voldoet deze kijker echt perfect!

Pluspunten

• Mooi helder en scherp beeld
  • Gasgevuld