Vortex Diamondback 8x42

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vortex Diamondback 8x42 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frivas 06-05-2020

Vortex Diamondback 8x42

Geschreven voor: Vortex Diamondback 8x42

Een verfrissend beeld ten opzichte van de oude prisma kijker.
De vergrotingsfactor is bijna gelijk maar de beeldhelderheid is aanzienlijk beter.
De oude kijker was te zwaar en onhandig groot.

Pluspunten

• beeldhelderheid
  • gewicht
  • afmeting

Minpunten

• geen

Jannie 22-04-2020

Superblij met deze kijker

Geschreven voor: Vortex Diamondback 8x42

Ik had een goede kijker maar hij was net iets te groot voor me. Deze nieuwe kijker gekocht op grond van de reviews. Ik ben meer dan tevreden. Helder beeld en goed te hanteren .

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Helder beeld

Jan 30-11-2016

Uiterst tevreden!

Geschreven voor: Vortex Diamondback 8x42

Lang gezocht naar een betaalbare en kwalitatief goede kijker. Terecht gekomen bij dit Amerikaans product (Wisconin) .Ook diverse Amerikaanse reviews gelezen, de verrekijker wordt vaak beroepsmatig gebruikt en kan tegen een stootje. ( zie ook diverse youtube-reviews). Onlangs op vakantie geweest in Zuid Afrika en de kijker gebruikt in met name het Krugerpark. Het resultaat was geweldig, makkelijk hanteerbaar en een haarscherp beeld. Bovendien geeft Vortex levenslang garantie ( ook als je de verrekijker 2e hands hebt aangeschaft). In Zuid Afrika was ik helaas een lens cover kwijtgeraakt. Een emailtje naar de USA en een week later lag er een envelop met 2 nieuwe lens beschermingskapjes op de deurmat. Hieraan waren geen kosten verbonden. Kortom kwalitatief een geweldig goed product met een fantastische service.

Pluspunten

• haarscherp beeld
  • makkelijk te bedienen
  • levenslange garantie
  • Prima service

Minpunten

• Lens beschermingskapje kun je makkelijk kwijtraken