Leica Ultravid 10x25 BR - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Leica Ultravid 10x25 BR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RobSon 333741 08-06-2011
Geschreven voor: Leica Ultravid 10x25 BR

ik ben in het bezit van een leica trinovit 10x50 BA,dus ik ben al gewend aan een optische top kwaliteit, deze kijker is echter groot en vrij zwaar. op zoek naar een kleine lichte kijker,voor dagelijks algemeen gebruik vele merken bekeken.deze leica ultravit 10x25BR gaf duidelijk de doorslag, wat optische en mechanische kwaliteit betreft, en voor mij als brildrager zeer comfortabel om te kijken.optische prestaties vergelijkbaar met mijn grote kijker. hij is drukwaterdicht tot 5 meter diep ,wordt geleverd met tas, draagriem en oogschelpdoppen. een topproduct van duitse makelij. niet goedkoop, maar elke euro waard. je zal van deze aanschaf geen spijt krijgen.

Alex 67 03-04-2008
Geschreven voor: Leica Ultravid 10x25 BR

erg handig klein kijkert. voelt zeer degelijk aan en heeft een loepzuiver beeld. ondanks de 25 mm lensopening levert dit kijkertje ook onder minder gunstige licht omstandigheden erg goede prestatie,s.
het kijkertje weegt slechts 265 gram en laat zich prettig bedienen. naar mijn smaak een juweel van een kijkertje.