Nikon Monarch 7 8x42

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nikon Monarch 7 8x42 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MacSchulte 21-08-2015
Geschreven voor: Nikon Monarch 7 8x42

Tijdje rondgezocht naar een kijker die mij als brildrager het beste uitkomt. We zouden naar Namibie. In Maarssen beweerden ze dat je met een kijker van minder dan 1000 euro niet naar Afrika hoefde. Daarop verliet ik het pand. Het is nog niet eenvoudig een winkel te vinden waar je wat kijkers kunt uitproberen, maar bij Foto Konijnenberg lieten ze me deze Nikon Monarch eens uitproberen en dat was direct raak voor zowel mij als mijn dochter (niet brildragend).
Terug uit Afrika kan ik mededelen dat ik er prachtige dingen heb gezien en bijna een vogelaar ben geworden dankzij het gebruik van deze kijker. Heel helder scherp beeld en niets over te klagen tot nu toe.

Midas 19-11-2018

Met bovengenoemde beoordeling ben ik het helemaal eens.
Zonder meer een hele goede kijker.
Nikon geeft extra korting aan zaken die veel Nikon produkten verkopen. Dit is vaak het geval bij grote camerazaken. Dit is de reden dat bij verrekijkerzaken Nikon vaak niet gevoerd wordt of dat ze daar duurder zijn.