Swarovski EL 12x50 WB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Swarovski EL 12x50 WB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

p_d_b 26-03-2015
Geschreven voor: Swarovski EL 12x50 WB

Van mijn vorige verrekijker (overigs een ander merk) werd ik na een aantal minuten kijken altijd wel een beetje duizelig. Het baleffect tijdens het 'pannen' is op een gegeven moment irritant.
Met deze Swarovski EL 12x50 WB heb ik van bovengenoemde totaal geen hinder. Bij schemer en zeer bewolkt weer, is de helderheid nog prima. De kijker ligt goed in de hand. Gewicht is niet licht maar te doen en daardoor redelijk goed stil te houden. Een statiefhouder is apart verkrijgbaar hoewel een monopod mij praktischer lijkt tijden een tocht. Absoluut de investering waard. Het is niet goedkoop, maar dat is gauw vergeten, wanneer je de kwaliteit van deze kijker ervaart.