Philips by Signify Wandlamp - Reviews

Beste deals -4% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips by Signify Wandlamp op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

Alecia Nen 08-06-2018

Mooi en veel licht

Geschreven voor: Philips by Signify Wandlamp

Een doos bevat 1 lamp een paar beschrijvingen en een sleuteltje. De handleiding was supersimpel getekend. Montage was echt appeltje eitje, zelfs voor mij, iemand die nog nooit een lamp heeft aangesloten. Het was wel een klein beetje moeilijk om de lamp waterpas te krijgen, omdat er maar 2 gaten zijn waaraan je de lamp vast kan maken en deze zitten diagonaal...Dat was hetgeen waar ik het langst mee bezig was. Toen de schakelaar om ging was ik zo blij! De lamp geeft bijzonder veel licht, is echt heel mooi en van degelijk materiaal gemaakt. Alles lijkt waterdicht en de lamp kleurt mooi geel. Bij ons achter in de tuin kijk je uit naar een weiland, waar verder nauwelijks lichtvervuiling is, dan is deze lichtbron in de duisternis behoorlijk fel. Maar vind hem nog steeds prachtig en mooi staan, we hebben al een paar gezellige avonden onder het licht van de lamp gehad! Wat ook bijzonder fijn is, dat je er zelf geen lampje in hoeft te doen! Prachtige lamp Makkelijk aan te sluiten Mooi diffuus licht 5 sterren!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Er zit al een lamp in
  • Zeer lange garantie/levensduur(verwachting)
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Moeilijk waterpas te krijgen
  • Warm wit is eigenlijk gewoon 'geel'