Alecto BC-125 Babyprojector - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto BC-125 Babyprojector op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

A. Spilt 30-01-2019

Rustgevend artikel

Geschreven voor: Alecto BC-125 Babyprojector

Geweldig middel om baby in slaap te wiegen met sterrenhemel en melodiëen, en wat vooral fijn is, dat het volume van de muziek regelbaar is in 3 standen. Tevens kan je de duur van projectie en muziek instellen op 5, 10 en 15 minuten, en detecteert hij automatisch geluid als de baby nog niet slaapt en geluid maakt, dan begint hij opnieuw met projectie en muziek

Pluspunten

• Instelbaar volume
  • Instelbare tijd

Minpunten

• Nog niets gevonden

Tineke 14-04-2017

Leuke lamp met geluid en lichtjes

Geschreven voor: Alecto BC-125 Babyprojector

Leuke lamp waardoor je baby lekker in slaap valt. Leuk zijn de liedjes en is het handig dat hij reageert als de baby wakker is.

Pluspunten

• volumeregeling

Karolien 29-08-2016

rustig en aangenaam om in slaap te vallen

Geschreven voor: Alecto BC-125 Babyprojector

heel leuk voor de baby om in slaap te vallen. ook dat het geluid kan geregeld worden. heel zachte geluiden met een sterrenhemel die van kleur verandert. ook als dochter even wakker wordt en wat onrustig is komen de sterretjes tevoorschijn en de zachte muziek

Pluspunten

• volumeregeling
  • rustgevende sterrenhemel