Philips hue White ambiance Starterkit E27 8718291797098

Philips hue Starterkit E27 8718696728796

Philips hue Starterkit E27 8718696728796 Best Reviewed nov 2017
8,8 (26)

DeGied 28-10-2014

Als aanvulling op mijn HUE Starterset heb ik nu ook de LUX in huis.
Net als de HUE Starterset zit het in een ontzettend mooie verpakking en is de installatie zo gepiept.
De LUX lampen hebben een plaats gekregen op de slaapkamers van mijn kinderen. 's Avonds staan de lampen enige tijd op stand Lezen en gaan langzaam dimmen. De kids vallen lekker relaxed in slaap. Maar het mooiste is nog in de ochtend, de lampen werken nu als een wake-up light. Vanaf het moment dat de lampen zijn geïnstalleerd hebben we opgewekte kinderen in de morgen. Wat een uitkomst!
Maar één keer instellen en het werkt nu al weken vlekkeloos :)

RSB010 17-04-2018

Goed smart home product

Deze Philips Hue kit zou ik aan iedereen aanraden.
Het is heel erg handig om vanaf je mobiel je lichten aan en uit te kunnen doen.
Ook is het handig om het zo danig in te stellen dat het licht je wakker kan maken.

Klein nadeel is dat verbinden soms langs duurt (Tussen smartphone en bridge)
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Samseltje 26-11-2014
  • Product maand in bezit

De Hue lux is makkelijk te installeren.

Nog belangrijker, het is heel gebruiksvriendelijk. Wij gebruiken de lampen in de woonkamer om een aparte ruinmte naar gelang het gebruik uit te lichten: sfeer licht/ lees licht etc.
Via de app kan je makkelijk standaard licht instellingen creeeren. Dit maakt het gebruik zo makkelijk.

Wat mij ook opvalt is dat het licht van de hue lux anders is van 'normale' lampen. Het is heel prettig en warm.

Menno.Z 31-10-2014

Leuke starter set bestaande uit een bridge en 2 witte led lampen die overeenkomen met een 60 Watt gloeilamp. De installatie is echt plug & play en met de app op je telefoon zijn ze gemakkelijk en zeer fijn te dimmen. Handleiding niet nodig.

Via tools als "If This Then That" (IFTTT) kan je de lampen koppelen aan bijvoorbeeld je email app of weer app en triggers zetten zodat een lamp reageert.

Middels de bridge is het eenvoudig uit te breiden met meerdere lampen.

Torren 31-10-2014

Uitendelijk gaat het me vooral om gebruiksgemak. Dat is wat mij betreft dik in orde.

Installatie was zeer eenvoudig. Had ik niet verwacht want vaak als je iets op een router aansluit, wordt het lastig. Helemaal niet het geval. Echt plug and play.

Bediening werkt ook eenvoudig. Ik bedien alles via apple devices and die app werkt goed en is stabiel. Ook hier was het koppelen van de devices aan de hub eenvoudig, ze werden in een keer gevonden.

De verlichting voelt degelijk aan. Dat schept vertrouwen qua veiligheid. Onderhoud is volgens mij irrelevant.