Philips myLiving Octagon matt chrome Ceiling light

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips myLiving Octagon matt chrome Ceiling light op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Philips Lightenng Cotract Centre 13-02-2017

slecht werkende fitting in de plafonniere.

Ik probeer lamp aan te zetten, de ene keer werkt de fitting maar na enkele minuten en juist gebruik valt het licht weg.

Jovanka 04-12-2016

Mooi design, slechte montage

Als je van klussen houdt is dit je ideale lamp. Wat een klusje van 10 minuten moet zijn, weet Philips moeiteloos uit te bouwen tot een uur werk.
De gaten in de montageplaat komen niet overeen met de standaardgaten van de plafonddoos. Hierdoor ben je verplicht om 3 gaten in je plafond te boren. Doe er geen twee, want door het gewicht van de lamp trekt hij zeker de lamp scheef.

Het meest irritante is dat de RVS ring aan de montageplaat "geklikt" moet worden met irritante haakjes. Deze klikken zo goed vast dat je ze zeker verbuigt als je hem van de plaat af moet halen. Hierdoor is het een hels karwei om de ring weer strak op de montageplaat te krijgen.

Hangt het ding eindelijk, krijg je niet echt een mooi egaal licht. Door het matglas zie je toch wel heel duidelijk de lamp zitten.

Pluspunten

Minpunten

• Montage aan het plafond
  • Montage van RVS ring aan plaat