Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Philips hue White and color ambiance Losse map E27 8718696461730

Philips hue White and color ambiance Losse map E27 8718696461730

Hombli Smart Bulb (9W) RGB + CCT (E27)

Hombli Smart Bulb (9W) RGB + CCT (E27)
Bekijk alle Verlichting

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737 op Kieskeurig.nl.

GePe 08-06-2016

Hue white ambiance: prachtige talloze wit-tinten

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

De nieuwe Hue White Ambiance dimbaar en wit tinten trappeloos regelbaar !!
In één woord geweldig: prachtig licht.

Vind de gebruiksaanwijzing toch wat summier, had wat moeite met "kamer configuraties" en toevoegen extra lampen en dimmer/switch.

T.van de ven 15-01-2016

Ben er super blij mee, kamer is erg sfeervol geworden, feestje om thuis te komen en een warm licht je verwelkomt. Heb de lampen zo ingesteld dat ze aan gaan als ik mijn huis nader en als ik weg ga gaan ze automatisch uit. Er zijn nu al superveel mogelijkheden en waarschijnlijk komen er steeds nieuwe updates.
Je kunt nu de lamp van kleur laten veranderen als je een oproep gemist hebt, als het gaat regenen,als er een nieuwe mail, Facebook bericht, etc is. super leuk!

Demirel 06-11-2015

Product is goed, app kan beter.

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Product doet wat ik ervan had verwacht, vele kleuren opties en uiteraard ook geschikt voor "normaal" gebruik (warm wit licht) .

In gebruik nemen is ook kinderlijk eenvoudig, zie hiervoor de 3 stappen instructieboekje.

Voor de aansturing gebruik ik de Philips Hue android app, hiermee kan je de verlichting goed aansturen.
Een minpuntje van deze Philips Hue-app, ik vind deze app niet intuïtief. Soms is het zoeken naar de juiste manier van aansturen.

Smith 19-10-2015

Gemiste kans

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Gewoon warmwitte lampen in gebruik,
Goed regelbaar, en gemakkelijk met automatisch schakelen en dimmen.
De grote gemiste kans is -een op zijn minst schakelbaar- stopcontact voor bestaande verlichting

MuschDeventer 25-09-2015

Wow!

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Wat een mooi systeem. Ik ben er heel tevreden over.
Maar...het kan nog beter: een advies aan de ontwikkelaars. Het zou HEEL mooi zijn als Philips een stukje hardware ontwikkelt dat standaard (LED- en/of dimbare) lampen aanstuurbaar maakt via het Hue system. "Gewoon" een kastje tussen "240~" en een bestaande lamp dat reageert op het Hue/Zigbee systeem. Ik wil wel helpen mee-ontwikkelen...als e-engineer.
Groet, Wim

HenkMarion 22-06-2015

Lekker makkelijk

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Moest in het verleden voor het naar bed gaan 5 lampen uitschakelen, nu met een druk op de knop. Gezellige sfeer instellingen.
De wekker/timer instellingen ook een fijne optie.

jaap1234 01-03-2015

systeem niet te beheersen

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Ik heb de hue verlichting inmiddels enkele maanden. Het werkt zeer onafhankelijk van mijn instelling en de verlichting verschiet van kleur en sterkte.
kortom drie keer nadenken voordat je deze dure lampen koopt.

Buragalar72 04-12-2014

Erg blij met Hue !

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Ik was er eerst terughoudend over de Hue. Ik heb de Bloom starters Pack en de Iris erbij gekocht, even een uitgave maar de sfeer is prachtig! Ik heb de 2 Blooms naast de tv gezet en de Iris rechts achterin de kamer. Ik laat de Bloom de sfeer van de tv overnemen waardoor je een sferige bioscoop effect hebt. Je kunt de lampen naar wens instellen en voordat je opstaat al laten branden. Ik gebruik daarvoor 'Sunset'.

godefriedus 22-11-2014

leuk speeltje

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

- Kleurbepaling is niet eenvoudig en/of instabiel.
- Dimmen is lastiger dan bij een gewone dimmer. Je moet eerst je smartphone opstarten darna naar je app, dan naar scenes en dan pas kan je je lamp dimmen.
- goede kleurkiezen bij de "lichtlint"is bijna niet te doen. Hij springt over naar een andere kleur.
Jammer want het is leuk om dit soort speeltjes in huis te hebben

adriederveen 28-08-2014

Geavanceerd en toch heel sfeervol. Mooie verpakking, eenvoudige installatie. We hebben een testopstelling gemaakt en kunnen de komende tijd nog lekker experimenteren. Mbv ipad en mobiele telefoon verlichting aan/uit, diverse kleuren, diverse sterktes. Kan reageren op beweging, wat een sensatie. Reageert ook op muziek, als je dat wilt. De kleurencombinaties van verlichting kun je afleiden van bijv vakantiefoto's. Zo hebben wij nu Noorwegen in huis (mooi ijzig licht) maar ook "strand" (warm zinderend licht) en "hond" (speels). Kortom een lamp die iedere dag kleur geeft aan je huis, verveelt nooit.

Bert0465 29-07-2014

Breng sfeer in iedere kamer.

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Eerst erg sceptisch tegenover het product. Waar heb ik het voor nodig? Ik heb het product aangeschaft na een demo en ben nu overtuigd. De kleuren van het licht zijn gemakkelijk instelbaar. In de ochtend zetten we het vaak op energie licht, waardoor je sneller wakker wordt. In de avond en wanneer we bezoek hebben kan het op sfeerlicht worden gezet, waardoor je kamer een andere uitstraling krijgt. Naar gelang je eigen mood kan je je verlichting aanpassen, of je kunt je verlichting juist aanpassen om jezelf in de juiste sfeer te brengen.

Mirjam68 07-07-2014

creating different atmospheres very easily

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Overall very satsified with the Hue. Everybody in the family likes it, the children like the party apps of course as well.
Easy to have your lights on for safety when you are on holidays.
Only little hing I would like to add is a separate 'off' button, so one step less to take when you want to.

gwk1 23-05-2014

Het is echt heel leuk om de kleur van de lamp te veranderen

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Het is een lamp die gewoon in een normale fitting past maar ook heel leuk van kleur veranderen kan simpel weg mbv een app op mijn smartphone.
De starterkit is heel gemakkelijk te installeren, en het werkte direct.
Moeilijker is het als je een lamp wil toevoegen, dan moet je wel eerst een livingcolor kopen, want de remote van dat ding is nodig om lampen te pairen met de hue hub.
Maar dat is dan ook wel echt het enige wat lastig is.

ElsBC 30-04-2014

Reuze mooi maar nog te onbetrouwbaar

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Philips Hue is een prachtig product - als het werkt.
Prachtig qua lichtkleuren, intensiteiten en combinaties, en potentieel met heel veel koppelingsmogelijkheden die ik nog maar deels heb geëxploreerd.
Helaas loop ik herhaaldelijk tegen bugs op, die steeds wel weer oplosbaar waren, maar dat kost relatief veel tijd. Zo kan ik momenteel 1 van de 3 lampen niet bedienen. Het zal wel weer opgelost worden, maar dat stel ik maar uit tot het weekend.
Door de onbetrouwbaarheid zal ik voorlopig niet grote delen van mijn verlichting vervangen en blijft het nog leuk speelgoed. Een verbetering van de troubleshoot functie heeft wat mij betreft de hoogste prioriteit

Vdpoorten 14-04-2014

Zeer tevreden met de Philips Hue

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Onlangs de Philips Hue gekocht. Had reeds al enkele blooms. Met de Hue kan je ook je Living colors lampen aansturen. De Hue's geven prachtige kleuren. De mogelijkheden met andere IOS apps zijn eindeloos. Ook zijn er veel ontwikkelaars actief. Zelf heb ik nu ook de mediaspeler XBMC geinstalleerd en met een gratis plugin heb ik mijn eigen bioscoop. Als de film begint dimmen de Hue lampen em als ik pauzer gaan de lampen op vol bereik.

SuprGrover 02-02-2014

Bijzonder mooie kleurencombinaties met uitstekende bedieningsmogelijkheden

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Bediening via HUE app (iOS) werkt uitstekend en bied veel opties, niet alleen met Wifi maar ook buitenshuis. Lampen geven voldoende (wit) licht als je de HUE lamp als normale lamp schakelt. Toevoegen extra lampen kinderlijk eenvoudig.

Mauriske 07-01-2014

Dit moet je echt in huis halen om te weten wat het is!

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Dit tovert je woning om in een gezellig oord.
Inmiddels heb ik al 9 verschillende lichtpunten aangesloten en verschillende apps uit geprobeerd .
Zoveel mogelijkheden. Nu nog enkel wachten op een goede app om uw lampen op de beats van uw songs te laten gaan!
Ik zou me geen leven zonder Hue nog kunnen voorstellen!

Henri01 06-01-2014

Top product

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Erg leuk product waarvoor een aantal apps te verkrijgen zijn waarmee je leuke effecten in je huis kunt realiseren.
Ook heel gemakkelijk om je verlichting te regelen als je niet thuis bent.
De koppeling met ambi-light van de tv zorgt voor dramatische effecten en een bioscoopbeleving.

Cobra22 30-12-2013

Mooi sfeerlicht.

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

Mooie verlichting waarmee je alle kleuren kunt maken en je alle lampen op afstand aan en uit kunt zetten, ook kun je timers invoeren wanneer het licht aan en uit moet gaan.

Installatie is heel simpel.

De lampen kun je ook met xbmc aansturen voor ambilight beleving.

CorE 26-12-2013

GEMAK DIENT DE MENS

Geschreven voor: Philips hue Persoonlijke draadloze verlichting 8718291241737

JE KUNT HET PAKKET UITBREIDEN MET LAMPEN, ALLES AANSLUITEN EN VANUIT ELKE PLEK IN DE WERELD BEDIENEN HOU JIJ HET ZELF WILT HEBBEN.