Philips myLiving Plafonnière 403401116

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips myLiving Plafonnière 403401116 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Taamaaraa 08-08-2014

Deze lamp enkele weken geleden gekocht. Bij het aansluiten blijkt de TL buis slecht contact te maken en deze blijkt al hangend dan ook niet te werken. De lamp is opgestuurd naar Philips, waar de lamp zou zijn gemaakt, maar wij kregen de lamp terug zonder dat dit probleem was opgelost. De lamp nogmaals opgestuurd naar Philips; deze keer erkenden zij dat de lamp defect was en hebben zij een nieuwe lamp toegestuurd. Ook bij deze nieuwe lamp lijkt er sprake te zijn van slecht contact waardoor deze binnen seconden of enkele minuten uitvalt.

Het bevestigingssysteem van de lamp is tevens niet gebruiksvriendelijk (2 personen voor nodig); bedrading moet aan de bovenkant van de lamp worden aangesloten, vervolgens middels 3 schroeven via de binnenkant van de lamp in het plafond bevestigen.

Design van de lamp ziet er wel mooi uit en de lamp geeft (als hij het doet) mooi diffuus licht.

Eindoordeel: zeer onbetrouwbare techniek en daarmee geen aanrader.