Bestron DFT25W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bestron DFT25W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dawson 11-08-2015
Geschreven voor: Bestron DFT25W

Blij dat ik van dit on-ding af ben. Wat in het begin leek als een leuke trendy ventilator blijkt te zijn, solide (staal) blijkt nu net na een jaar een verschrikking.

In de tussentijd is hij 2 maal gerepareerd omdat de eerste maal hij bij het draaien iedere keer een irritante piep gaf en tweede keer omdat de motor een schurend geluid maakte waardoor hij absoluut niet stil is. Tevens heeft dit model een ontwerp-fout waarbij de korf tegen een stelschroef aanloopt tijdens het draaien, dit gaat wrikken en vergroot slijtage. Irritatie aan dit apparaat kwam ook doordat het aansluit snoer vanuit de draaiende kop wrijfplekken veroorzaakte op de plek waar de ventilator stond; het snoer ligt niet stil maar beweegt mee.

Wat ik voor een "retro" ventilator een erg goedkope uitstraling vond hebben is de transparante sticker van 0-1-2-3, verkleurde bij daglicht geel, deze had een aluminium plaatje moeten zijn.

De doorslag om de koop te ontbinden was de ronduit belabberde wijze van verpakken van de reparatie, het apparaat was op diverse plekken beschadigd waarbij de ventilator bij het draaien meer herrie maakte dan dat hij deed voor aanbieden voor reparatie.

Punten:
+Leuke uitstraling
-Lawaai
-Afwerking
-Duurzaamheid (binnen jaar 2maal voor reparatie aangeboden)
-Service (apparaat beschadigt terug ontvangen van technische dienst)