vidaXL Plafondventilator met lamp 128 cm bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de vidaXL Plafondventilator met lamp 128 cm bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,3

Ronald 25-04-2020

Drama ten top

Geen installatie tekening erbij
Draden aangesloten op kleur alleen lamp doet het rest niet zeer teleurstellend product
Beter een aanschaffen bij amazone.de daar zit bedrading beschrijving wel bij

Erinda 09-03-2020

Koop deze nooit hier!(Chinese aansluiting)

Waardeloze ventilator.Geen normale nederlandse aansluiting en al zeker niet in de handleiding.Gewoon Chinese troep,koop dit nooit,je weet niet hoe je deze moet aansluiten.Er komen vijf draden uit die je moet aansluiten,maar hoe dan?Uiteindelijk is deze van het plafond (niet aangesloten) zo naar beneden komen zeilen.Geen garantie geen geld terug,

Pluspunten

Minpunten

• Chinese troep
  • Slechte handleiding

Joost 27-08-2019

Vreselijk slechte beschrijving erbij van t elektra

Ik ben echt geen dummie maar wat een rare handleiding zit erbij.
Geprobeerd via chat om tot meer info te komen maar dat hebben ze niet.
Veel draden maar niet echt goede info hoe aan te sluiten of er moet nog een kroonsteen missen?
Dus ligt nog steeds in doos nu

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Zeer slechte info betreft aansluiten stroomdraden
Erinda 02-03-2020

Ben je er inmiddels al uit ik heb namelijk ook zo eentje gekocht,en ik kom er ook nog steeds niet uit.
Hopelijk reageer je even.

Jasper 14-07-2019

Ophangsysteem is een drama!

Over de montage van dit apparaat is slecht nagedacht. De beugel is te klein om over je roos van je plafond te hangen. Daarnaast is er te weinig ruimte in de kap om de electra kwijt te kunnen. Wat een drama van een engineering! Ik weet dus nog niet hoe hij functioneert want hij hangt nog steeds niet!

Pluspunten

• Kan ik nog niet bedenken

Minpunten

• Ophangsysteem is een drama!
  • Handleiding kan beter