Tristar VE-5888 Statiefventilator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar VE-5888 Statiefventilator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erik Grootenhuis 26-07-2018

Tristar VE-5888 Statiefventilator

Qua luchtopbrengst en geluid valt deze Tristar ventilator zeker niet tegen. Voor deze prijs een prima aankoop. Het statief vind ik wel fragiel. Je moet de ventilator zelf in elkaar zetten en dan is het apparaat voor iemand die niet zo handig is nog best ingewikkeld. De handleiding voegt daar weinig aan toe. De afstandsbediening is zeer eenvoudig en ideaal.

Pluspunten

• luchtverplaatsing
  • geluidsniveau
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• stabiliteit
  • handleiding

Gewoon iemand 22-07-2018

Tristar VE-5888 statiefventilator

Gewoon een prima ventilator. Ze maken allemaal geluid, zo ook deze. Niet meer of minder.
De afstandbediening en vooral de timer zijn ideaal.
Doet wat hij moet doen — lucht verplaatsen

Pluspunten

• Timer
  • Afstandbediening

GeertvanZoest 26-06-2017

Fijne ventilator tijdens warme dagen

De tristar ventilator is behoorlijk stil op de eerste stand. Prima om aan te houden terwijl je wilt gaan slapen bijvoorbeeld. De afstandbediening is eenvoudig, maar werkt goed. Je kunt de ventilator aanzetten, de stand aanpassen en de timer bedienen.
Zelf heb ik de ventilator speciaal voor de timer functie gekocht, ik wil dat de ventilator na een tijd zelf uitgaat. Deze ventilator kun je instellen om na 1 tot 7 uur zelf uit te schakelen. Ideaal1

Pluspunten

• kwaliteit/prijs verhouding
  • geluidsniveau
  • hoogte verstelbaar