Princess Torenventilator - wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess Torenventilator - wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ben 05-08-2017

Herrie

Koelt goed maar maakt heel veel geluid waardoor ik hem niet in de slaapkamer kan gebruiken. Ik ga dus snel op zoek naar een andere.

Pluspunten

• Blaast goed

Minpunten

• Herrie

Robin 05-07-2017

Goed product, rare beschrijving!

Het is een goed product! Hij blaast perfect, maar niet zonder geluid!
De handleiding is vaag, Zo staat er het volgende: "Draai de schroeven uit de onderzijde van de ventilator". Raar, want hoe moet je ze er weer in doen...

Na lang puzzelen hebben we hem in elkaar en kan ik hem gebruiken! Het voordeel is dat er een lang snoer aan zit, pluspuntje!

Pluspunten

• Blaast goed
  • Lang snoer

Minpunten

• Handleiding
  • Geluid

J de Vries 03-06-2017

Princess torenventilator

Het is een prima ding, alleen te laag (76 cm.)
Het zou goed zijn om 'm zo te construeren dat-ie vanaf de poot omhoog geschoven kan worden.
En zoals met de meeste beschrijvingen van dit soort apparaten ook hier een aantal vaagheden:

'draai de schroeven uit de onderzijde van de ventilator'
'bevestig de bodemplaat met schroeven aan de onderzijde van het apparaat'

Niet doen! Want dan draai je de motor uit elkaar. Deze zit overigens met 3 schroeven vast, dus eigenlijk weet je dan al dat je in ieder geval deze schroeven niet moet gebruiken om in de bodemplaat te draaien.
Welke schroeven dan wel? 4 losse schroeven zitten er niet bij, gemakshalve kun je er dus vanuit gaan dat met 'schroeven' de plastic moer wordt bedoeld.

Al met al een voldoende.

Pluspunten

• Prijs (was 17 euro bij Blokker(
  • Simpel te monteren

Minpunten

• Te laag
  • Herrie
  • De beschrijving
  • Klantenservice van Princess