Proline FT75E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Proline FT75E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Van Dijk 22-06-2019

Mooie design ventilator

Geschreven voor: Proline FT75E

Twee dagen in bezit. Voor de eerste keer een torenventilator voor gebruik in de woonkamer. Deze ventilator is compact en heeft een mooi design, een luxe uitstraling. We hebben hem juist gekozen voor de brons-bruine kleur, wat mooi staat bij onze meubels en een staande schemerlamp van dezelfde kleur. Let dus op: hij is NIET zwart! Sommige kopers denken dit namelijk. Het lawaai van de ventilator zelf valt ons reuze mee, maar natuurlijk is dat ook afhankelijk van de ingestelde stand (drie standen). Het zwenken gaf eerst in één uiterste stand een beetje lawaai, maar toen we de ventilator een beetje verzetten, was dat ook over. Let dus op dat hij goed vlak op de grond staat. Torenventilatoren zijn tijdens de bediening iets minder stabiel vanwege de hoogte. Echt ideaal is het daarom dat deze een afstandsbediening heeft voor alle(!) functies. Zit je wat verder weg van de ventilator dan hoor je door een piepje dat het signaal van de ab is overgekomen. De timer zullen wij denk ik niet vaak gebruiken, maar tijdens de nacht kan dit handig zijn. Deze is instelbaar in stappen van een half uur tot maximaal zeven uur. We zijn dik tevreden en kunnen de ventilator van harte aanbevelen. Samengevat: een ventilator met een prima kwaliteit /prijs-verhouding. En....zonder afstandsbediening willen we nooit weer, wat een genot!

Pluspunten

• design / luxe uitstraling
  • kleur
  • afstandsbedieng
  • acceptabel geluidsniveau

Minpunten

• geen

Lola Rings 03-06-2019
  • Product gekregen

Super goed!!!

Geschreven voor: Proline FT75E

Super goed en fijn het koelt echt lekker af voor mij de perfecte ventilator ben er een beetje verliefd op geworden. ❤️😍😍🥰💖

Samantha 27-05-2017

Ventilator

Geschreven voor: Proline FT75E

Deze ventilator neemt weinig ruimte in en staat mooi, hij is handig te bedienen met de knoppen bovenop de ventilator of met de afstandsbediening. Hij maakt wel wat geluid maar persoonlijk stoor ik mij daar niet aan. Je hebt wel een schroeven draaier nodig op de poot vast te zetten en de batterijen voor de afstandsbediening zitten er niet bij. Verder ben ik heel tevreden en blij met dit product.

Pluspunten

• Afstandsbediening bij geleverd
  • Je kan de tijd instellen
  • Neemt niet veel ruimte in
  • Mooi strak design

Minpunten

• batterijen niet meegeleverd