Beacon Airfusion Climate II Geborsteld Chroom plafondventilator 127cm type 210525 - Reviews

Ugo 25-05-2018

Zo ontzettend stil!

Ik zocht een ventilator voor in mijn slaapkamer. Eerst had ik een op papier redelijk stille van AEG gekocht. Vooral het motortje maakte van dat ding toch teveel lawaai. Toen heb ik deze gekocht, let wel, deze is dan wel bijna 4 keer zo duur, maar ik wilde iets goeds. Maar halleluja dankzij de DC (direct current) motor is dit ding zo belachelijk stil. Beter gezegd hij maakt gewoon geen geluid, helemaal niets. Alleen op de hogere standen ga je geluid van de luchtverplaatsing horen. Hij heeft maar liefst 6 standen, waaronder ook een heel lage stand, ideaal voor in een slaapkamer. Echt een top ding heel erg blij mee.
Geschreven voor: Beacon Airfusion Climate II Geborsteld Chroom plafondventilator 127cm type 210525